lokeland Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Sammenligner man med sålen ser man at de er navy. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg syns de var fete. Hadde lett kjøpt de. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg greier fortsatt ikke å se at de er mørkeblå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Fargen til skoen er til venstre. Til høyre er tilsvarende farge uten blått i seg. I midten er så klart sort. Kan dog godt være bildet viser fargene feil. Endret 7. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 De er navy. Men er usikker på om jeg klarer å "pull it off" Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei, er på tur og bestille vårens/sommerens sko. Men ble sykt usikker på hvordan farge jeg skal ha på seilerskoene mine. Hvilke av fargene kan brukes mest allsidig? Forøvrig har jeg bestilt disse skoene: Hva tycks? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Min latterlig kvalmende middag (risotto med kylling i fløtesaus, angrer nå) kom langt opp i halsen av skoene fra Tom's. 1 Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Skjønner at mange ikke liker tom's. Men skulle gjerne hatt en mening om hvilke farge som vil passe best til seilerskoene? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Ja ja, ingen grunn til å overdrive sånn.. Edit: ment til henrik... Jeg ville kjøpt brune seilersko. Endret 7. mars 2011 av fkm 2 Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 ^^ hvis du skal handle fra herring siden syns jeg de fra sebago er finere. Når vi er inne på seilere, noen som har erfaringer med Oak street bootmakers? (shipping, leveringstid etc) Noen som har disse eller Quoddy/Yukuten og har noen erfaringer? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Er selv på jakt etter seilersko og går nok for Sebago, men usikker på om jeg skal gå for Docksides eller Spinnaker, og for hvilken farge. Det jeg vet er at mesteparten av skoen ikke skal være lys, og jeg vil ikke ha semska skinn. Noen tanker? Tenkte litt på brune, navy eller noen to/tredelte med navy og/eller brun http://www.sebago.co.../Mens/Docksides http://www.sebago.co.../Mens/Spinnaker Endret 7. mars 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Min latterlig kvalmende middag (risotto med kylling i fløtesaus, angrer nå) kom langt opp i halsen av skoene fra Tom's. Er virkelig Toms sko så ille? Endret 7. mars 2011 av dePt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Min latterlig kvalmende middag (risotto med kylling i fløtesaus, angrer nå) kom langt opp i halsen av skoene fra Tom's. Er virkelig Toms sko så ille? Nei, men det er tøft å vise avsky for klær og sko som ikke er MoV-approved på den minst hyggelige måten for å holde på den velkjente stemningen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 En overdrivelse får alltid gjennom poenget. Selvfølgelig holdt jeg ikke på å spy av å se skoene, men det må da være mulig å ikke ta alt helt seriøst. 2 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei, er på tur og bestille vårens/sommerens sko. Men ble sykt usikker på hvordan farge jeg skal ha på seilerskoene mine. Hvilke av fargene kan brukes mest allsidig? Forøvrig har jeg bestilt disse skoene: Hva tycks? Kjøp brune eller marineblå seilersko -- det er penest. Synes skoene fra Toms blir litt vel tøffelaktige. De røde er vel forsåvidt greie nok til stranda osv. De hvite lignet på bleier synes jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Min subjektive mening er at blå seilersko er penest, men de brune er nok mer anvendelige og enklere å kombinere i et antrekk. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Syntes det blir litt sært og skal hate Tom's skoene så inderlig mye. Såklart jeg ser at skoene er verken formelle eller spesielt shiny og jeg kommer ikke til å bruke skoene ved alle annledninger, men for å gå på stranden, eller gå en tur om kvelden etc. Ser jeg ikke hvorfor akkurat disse skoene skulle være så stygge og udugelige. Har hørt mye posetivt om komforten dems, og det går tross alt til et godt formål. Skulle ha et par med Alpargata lignende sko uansett som var lette og ta av og på seg til og springe små ærender osv. Kan forøvrig nevne at jeg er 16år og opplever ikke så alt for mange formelle situasjoner hvor skoene vil være upassende siden folk på min alder uansett bare tramper rundt i DC sko etc., joggesko og vans. Har forøvrig et par loafers jeg skal bruke samt seilerskoene jeg bestiller nå som skal bruke til "hverdags". Edit: Vil takke for innleg om de hvite, har avbestilt de. Jeg ser nå at de er ganske stygge. Men holder fortsatt min mening om de røde skoene... Endret 7. mars 2011 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
geil Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Pene er de ikke, men skikkelig behagelig. Jeg bruker vel mine mest ute på terrassen på sommeren og en og annen tur på butikken om jeg allikevel har dem på bena. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Min subjektive mening er at blå seilersko er penest, men de brune er nok mer anvendelige og enklere å kombinere i et antrekk. Hvor mye mer anvendelig er egentlig brun når det kommer til seilersko? De passer så og si til de samme fargene og spesielt siden seilere blir brukt mye til shorts kræsjer det ikke nevneverdig uansett. Så imo velger du den fargen du selv syntes er penest, noen syntes det er navy - andre brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå