fkm Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Seilere funker greit på sommeren uten sokker. Alpargatas er noe av det styggeste jeg vet. Det ser ut som noe en uteligger kunne slengt sammen av noe funnet i søpla. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 På sommeren liker jeg best loafers eller seilersko til hverdags. Det minner meg på at jeg må kjøpe noen nye loafers. Har sett på Italian-kolleksjonen til Herring og særlig modellen Torino. Likte godt fargen petroleum, må nesten bestille et par sånne. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Alpargatas synes jeg er vanvittig stygt. Har et par seilersko, og kommer nok også til å kjøpe et par mokkasiner til sommeren. På våren og kjølige sommerdager er det desert bootsene mine fra OC som kommer til å bli brukt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg er veldig glad i seilersko, men skinnet er så sinnsykt stivt at jeg foretrekker mokkasiner og loafers langt over seilere. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvordan sko passer godt til skinny jeans? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvordan sko passer godt til skinny jeans? Eh, det samme som passer til straight fit. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nja, jeg føler de fleste sko blir så jævlig gigantiske og bulkete når du har på deg litt stramme bukser. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er ikke verre enn å finne sko med en litt smalere konstruksjon. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har virkelig fått sansen for denne type loafers i det siste. Fungerer de til casual bruk på sommeren? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ja, fungerer greit med shorts og en skjorte det imo. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har virkelig fått sansen for denne type loafers i det siste. Fungerer de til casual bruk på sommeren? Ja. Funker best uten sokker i imo. Blir vel forresten litt billigere om du kjøper dem her. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvilken farge på sko er best hvis man har på seg mørkebrune cordfløyelbukser? Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Kommer ann på skoa for min del. En annen nyanse av brunt kan være fint. 3000~kroner på SF i min størrelse glad jeg ikke har fått lønning enda! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvordan sko passer godt til skinny jeans? Cons? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå