AnewZ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 En mindre pen earthkeepers modell da Jeg liker hvertfall de to jeg nevnte mye bedre. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Altså, dette er også en Aston Martin, men det betyr da ikke at den er pen. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Vel, jeg syntes de var pene nok. Mye bedre enn mange klumpete boots i brogue fra herringshoes. Endret 25. februar 2011 av T.F.T Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Jeg vil ha nye boots. Tror faktisk jeg liker doble monks i form av boots. Endret 25. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 ^ Meget, meget sexy! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er et av de få parene fra Lobb jeg rett og slett syns er stygge. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 hm.. Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns. Dobbelmonks i seg selv er lekre, men så litt merkelig ut med høyden på skoene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Tror det er en skikkelig hat/elsk-sko. Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ja, jeg liker vanligvis dobbelmonks, men de var grusomt stygge! Fant et par sorte dobbelmonks i skapet til pappa idag. Med broguemønster, men uten captoe. Poster bilder etterpå, er usikker på om jeg beholder dem eller ikke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Av en eller annen merkelig grunn er de eneste skoene jeg liker i sort helt enkle captoe oxfords. Wingtips, brogues og monks synes jeg rett og slett er mye penere i brunt. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er et av de få parene fra Lobb jeg rett og slett syns er stygge. Enig. Men det er første gang jeg har sett det double monks boots. Sorte brogues osv i svart er ikke pent iforhold til brune nyanser, men jeg syntes overhodet ikke det er stygt. Mye bedre enn det mange andre velger å ta på bena til dress. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Vad tycks? San Remo Veldig usikker på sålen her. Fikk litt tresko-vibber. Noen som har noen forslag til sko til våren? Skal for det meste brukes på skolen og i andre hverdagslige anledninger. Ikke sneakers. Bor i Stavanger-området. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Likte ikke sålen, men er ikke det verste jeg har sett. Det er jo en potensiell pen sko, som blir ødelagt kun av det. Litt som med disse fra Trickers. Til våren er jo desert boots eller chukkas perfekt. Endret 26. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Det ENESTE jeg skal bruke denne våren er seilersko og alpargatas, uansett vær EDIT: Muligens relevant at jeg utelukkende har brukt chukkas siden november. Burde skaffe meg noen vinteraktige sko, men nå er det ikke særlig mye vits i det lenger, ettersom jeg heller vil prioritere andre ting, som f.eks. hvit skjorte, jeans/chinos som faktisk passer kroppsfasongen min, shorts og half-zip. Endret 26. februar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det ENESTE jeg skal bruke denne våren er seilersko og alpargatas, uansett vær. 1 Lenke til kommentar
oholles Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Likte ikke sålen, men er ikke det verste jeg har sett. Det er jo en potensiell pen sko, som blir ødelagt kun av det. Litt som med disse fra Trickers. Til våren er jo desert boots eller chukkas perfekt. Takker. Får ta meg en tur rundt i Stavanger å kikke etter noen av disse. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det ENESTE jeg skal bruke denne våren er seilersko og alpargatas, uansett vær Er ikke så sykt fan av seilersko og alpargatas, i hvert fall ikke hele våren Liker best plimsolls(?) når været tillater det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg liker egentlig ikke alpargatas noe særlig, med noen få unntak. Liker heller ikke seilere så godt at det er noe jeg ville brukt daglig. Så den planen får en fra meg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå