Corey Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Har nettopp hentet 2 par Nike Free ifra denne siden. Var overbevist om at skoene var fake når jeg åpnet esken (og delvis pga prisen), men nå er jeg jommen ikke sikker. Det er liksom ingen klassisk feil med skoene som det pleier være når di er fake. Hva tror menigheten? Endret 25. februar 2011 av Corey Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 De selger YSL vesker til den prisen også? Definitivt fake. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Haha, har di YSL vesker til samme pris? Made my day. Jaja, kommer nok til å bruke disse skoene for det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hei! Bestilte ett par Converse Chuck Taylor Red LOW Men's fra eBay (Samme fyren som ble anbefalt her) for en tre ukers tid siden. Fikk skoene i går, og kan ikke si noe annet enn at jeg er fornøyd. Skoene er mest sannsynlig ekte, de ser og føles ekte ut. Fargen er utrolig pen også. Sammenlignet de med noen på den lokale skosjappa(EuroSko) og de var da identiske. Så anbefaler alle til å kjøpe Converse fra eBay hvis de synes de skoene fungerer bra. Leste litt lengre bak i tråden og så at folk ville ha flere erfaringer Her er eBay-linken til selgeren MVH EspenFe Bilder: Kan også legge ved bilder: EDIT: Det beste av alt var at alt havnet under tollgrensen på 200,- Har fått broren min sine Cons nå, fra samme selger. Etter hva jeg kan se, så er de ekte. Blir nok kjøp av et lavt par til meg selv i løpet av våren. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har nettopp hentet 2 par Nike Free ifra denne siden. Var overbevist om at skoene var fake når jeg åpnet esken (og delvis pga prisen), men nå er jeg jommen ikke sikker. Det er liksom ingen klassisk feil med skoene som det pleier være når di er fake. Hva tror menigheten? Hele siden er fake. Hvem selger Nike sko sammen med Chloe vesker. Det lukter muffens i lang vei.. I tillegg hvem har tilbud på "new products" ? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har nettopp hentet 2 par Nike Free ifra denne siden. Var overbevist om at skoene var fake når jeg åpnet esken (og delvis pga prisen), men nå er jeg jommen ikke sikker. Det er liksom ingen klassisk feil med skoene som det pleier være når di er fake. Hva tror menigheten? Hele siden er fake. Hvem selger Nike sko sammen med Chloe vesker. Det lukter muffens i lang vei.. I tillegg hvem har tilbud på "new products" ? Ja, jeg var nok mer eller mindre forberedt på at skoene skulle være fake pga siden. Men tenkte "shit au". Btw, kjøpte et par Timbalands på G-max for 399 igår. Originalpris på disse er jo 1699! Kjempedeal! PS: jeg tror ikke disse er fake hehe Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 [btw, kjøpte et par Timbalands på G-max Om du kjøpte to Timbaland'er blir du max G! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er Jack Purcell skoene til converse, ikke sant? Vurderer sånne jeg og.. Yes it is. Bare synd de hvite detaljene ødelegger, uten de kunne de blitt pene sko til chinos/shorts. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hadde vært bedre uten det hvite ja, men jeg syns de var kule uansett. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ergrer meg fremdeles over at de hvite detaljene er der, selv om det gjør de mer casual. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Etter hva jeg ser er det tekstil og da er de jo allerede casual nok imo. Synd stripene ødelegger. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Noen som vet om noen stilige "boots"? takk;) Jeg har disse fra Timberland. Veldig fornøyd. Finnes også i lysere brun. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Earthkeepers er da mye penere, om du skal ha timberlands City modellen eller den med zip (som SML har i bildetråden, Geil har vel lagt ut city) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kjenner noen til hvem som kan ha disse eller noen liknende sko? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Noen som vet om noen stilige "boots"? takk;) Jeg har disse fra Timberland. Veldig fornøyd. Finnes også i lysere brun. Huff da... Endret 25. februar 2011 av fkm Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Earthkeepers er da mye penere, om du skal ha timberlands City modellen eller den med zip (som SML har i bildetråden, Geil har vel lagt ut city) Det er Earthkeepers. Fikk dem for halv pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå