Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp hentet 2 par Nike Free ifra denne siden.

Var overbevist om at skoene var fake når jeg åpnet esken (og delvis pga prisen), men nå er jeg jommen ikke sikker. Det er liksom ingen klassisk feil med skoene som det pleier være når di er fake.

Hva tror menigheten?

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hei!

Bestilte ett par Converse Chuck Taylor Red LOW Men's fra eBay (Samme fyren som ble anbefalt her) for en tre ukers tid siden. Fikk skoene i går, og kan ikke si noe annet enn at jeg er fornøyd.

Skoene er mest sannsynlig ekte, de ser og føles ekte ut. Fargen er utrolig pen også. Sammenlignet de med noen på den lokale skosjappa(EuroSko) og de var da identiske.

Så anbefaler alle til å kjøpe Converse fra eBay hvis de synes de skoene fungerer bra.

Leste litt lengre bak i tråden og så at folk ville ha flere erfaringer

Her er eBay-linken til selgeren

MVH EspenFe

Bilder:

Kan også legge ved bilder:

EDIT: Det beste av alt var at alt havnet under tollgrensen på 200,-

Har fått broren min sine Cons nå, fra samme selger. Etter hva jeg kan se, så er de ekte. :) Blir nok kjøp av et lavt par til meg selv i løpet av våren.

Lenke til kommentar

Var overbevist om at skoene var fake når jeg åpnet esken (og delvis pga prisen), men nå er jeg jommen ikke sikker. Det er liksom ingen klassisk feil med skoene som det pleier være når di er fake.

Hva tror menigheten?

Hele siden er fake. Hvem selger Nike sko sammen med Chloe vesker. Det lukter muffens i lang vei..

I tillegg hvem har tilbud på "new products" ?

Lenke til kommentar

Hva tror menigheten?

Hele siden er fake. Hvem selger Nike sko sammen med Chloe vesker. Det lukter muffens i lang vei..

I tillegg hvem har tilbud på "new products" ?

Ja, jeg var nok mer eller mindre forberedt på at skoene skulle være fake pga siden.

Men tenkte "shit au".

Btw, kjøpte et par Timbalands på G-max for 399 igår. Originalpris på disse er jo 1699!

Kjempedeal!

PS: jeg tror ikke disse er fake ;) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...