AnewZ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Alle er pene sko, men heller kanskje mest mot Aldwych (da jeg har de selv ) Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei, Totalprisen kommer vel på noe sånt som (x=skopris og y=fraktpris; begge kan jo variere etter hvilke og hvor mange par sko) 1.4(x+y) Liker Aldwych best (som sjokkerende nok er de dyreste...) Det blir litt feil, siden det ikke er toll på alle varer. Det blir heller noe slikt: ((x+y)1,25)hvis tollpliktig1,102 Evt 1,25(1,102x+y) da det er MVA på importtoll, men ikke importtoll på frakt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Heller mer mot 1,25(x+y)+150 for sko, da UPS tar 150 kroner for fortollingen. Men siden Herring gjerne halverer verdien på skoene kan man jo egentlig regne slik, selv om det ikke anbefales. Endret 24. februar 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvorfor skriver folk det om Herring hele tiden?! Tilslutt blir alle pakker fra Herring stoppet, selv med riktig verdi. Har skrevet om det her tidligere. 3 Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Noen som vet om noen stilige "boots"? takk;) Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jeg regner med at han mener vanlige boots. Da ville jeg enten valgt: - Herring Burgh - Herring Langdale - Herring Hawkshead Endret 24. februar 2011 av Christian B Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Hei! Bestilte ett par Converse Chuck Taylor Red LOW Men's fra eBay (Samme fyren som ble anbefalt her) for en tre ukers tid siden. Fikk skoene i går, og kan ikke si noe annet enn at jeg er fornøyd. Skoene er mest sannsynlig ekte, de ser og føles ekte ut. Fargen er utrolig pen også. Sammenlignet de med noen på den lokale skosjappa(EuroSko) og de var da identiske. Så anbefaler alle til å kjøpe Converse fra eBay hvis de synes de skoene fungerer bra. Leste litt lengre bak i tråden og så at folk ville ha flere erfaringer Her er eBay-linken til selgeren MVH EspenFe Bilder: Kan også legge ved bilder: EDIT: Det beste av alt var at alt havnet under tollgrensen på 200,- Endret 24. februar 2011 av EspenFe Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Godt å høre at du var fornøyd! Tror nesten jeg må bestille meg et par jeg også til sommeren. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har bestilt meg et par i navy, og skal vel bestille et par hvite nærmere sommeren og. Gjorde det egentlig mest fordi jeg hater å ikke ha noe ventende på å falle i postkassa. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hadde kjøpt en annen farge enn hvitt. Styggeste og mest upraktiske fargen man kan velge når det gjelder sko Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvis det blir Hovefestivalen i sommer kommer jeg nok til å kjøpe meg et par billige Converse bare for å ha de der. Sko blir jo ødelagt etter et par dager der uansett, så gidder ikke å ofre noen dyrere sko. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Hadde kjøpt en annen farge enn hvitt. Styggeste og mest upraktiske fargen man kan velge når det gjelder sko Må si meg uenig, hvite sko kan fint gjennomføres med mange mulige shortser når sommeren kommer. Bare se på PG. Endret 25. februar 2011 av Christian B Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hadde kjøpt en annen farge enn hvitt. Styggeste og mest upraktiske fargen man kan velge når det gjelder sko Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hadde kjøpt en annen farge enn hvitt. Styggeste og mest upraktiske fargen man kan velge når det gjelder sko Må si meg uenig, hvite sko kan fint gjennomføres med mange mulige shortser når sommeren kommer. Bare se på PG. Han har de samme skoene jeg har og vurderer å kjøpe meg et til par av de. Etter min mening er de mye mye mye penere enn alle de røde/gule/lilla/turkise med hvit tupp conversene. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er Jack Purcell skoene til converse, ikke sant? Vurderer sånne jeg og.. 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Fine? eller for butte? Til 600 kroner Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Fine, men er ikke overbegeistret for longwings. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Huff, så tunge og tette sko på sommeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå