Greed Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Enda en som kun er opptatt av å få positiv tilbakemelding, ja. Flotters. Jeg ville bare ha svar på spørsmålet mitt, og det fikk jeg. Jeg valgte å ikke kommentere noe av det andre han sa fordi jeg ikke trenger å bli belært om noe jeg kan godt fra før. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Greit det, men om du ikke vet om Church's har god kvalitet er jeg usikker på hvor godt du kan det fra før 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noen her med erfaring fra Gold Brothers? Her er noen modeller fra Yoox, syntes ikke de var så værst til den prisen. Har ingen erfaring, men er enig i at flere av de så ganske bra ut. Har også sett på noen enda billigere fra Docksteps: 1 og 2. Noen meninger om nr. 2? Jeg såg en modell fra Gold Brothers i en butikk her i nærområdet, og den virket smal og fin, gadd dog ikke prøve den på da jeg hadde litt hastverk. En loafer jeg prøvde fra Zara en stund tilbake var altfor vid, og derfor ikke pen på foten min. Aner ikke hvordan Docksteps er sånnsett, da det er litt vanskelig å se utifra bildene. Men nr2 likte jeg! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Fant en sko av denne typen fra Church's hos mamma da jeg var der forrigegang. Problemet som dere kanskje skjønte var at jeg fant kun en... Endret 23. februar 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Pen tassel loafer! Hadde leitet litt mer etter den andre om den passer Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Pen tassel loafer! Hadde leitet litt mer etter den andre om den passer Den var noe for stor så gadd ikke lete så mye. Men det var en pent holdt sko selv om det sikkert er 10år gammel. Dog ikke brukt så mye tror jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Personlig hadde jeg ikke brukt de skoene om jeg fikk dem kastet etter meg, hehe 4 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Lite fan av dusker på skoene 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg har ett par tassel loafers. Men det er jo "driving loafers" da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Pen tassel loafer! Hadde leitet litt mer etter den andre om den passer Er det der loafers? Hva er i så fall mokkasiner? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 En loafer har jo en mokkasinkonstruksjon, så du kan vel kalle begge en mokkasin går jeg ut ifra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dersom noen trenger skotrær i nærmeste fremtid: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=227323 Cedarville Store - Current coupon codes Styleforum – will take 10% off total order Valet - will take $4.00 off Cedar shoe valet, Kit I or II Full – will take $4.00 off Men’s Full shoe tree Combo – will take $4.00 off Men’s or Women’s Combination shoe tree freeship – Free shipping on orders over $75.00 – USA only Regards, http://cedarvillestore.com/ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Takk for tips! Da ble det to par combination til meg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Føler det er på tide å oppgradere skohyllen litt og kjøpe noen sorte oxfords som skal brukes til mørk dress. Tenkte å bestille fra Herring Shoes siden flere her inne tydeligvis har gode erfaringer derfra. Noen som har en viss peiling på hva totalprisen kommer på med frakt, toll MVA osv? Her er noen av modellene jeg har sett på, innspill mottas med stor takk. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=203&brandID=7&catID=22&shoeID=214&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=1288&brandID=7&catID=20&shoeID=2388&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=236&brandID=7&catID=25&shoeID=248&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=418&brandID=6&catID=129&shoeID=448&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei, Totalprisen kommer vel på noe sånt som (x=skopris og y=fraktpris; begge kan jo variere etter hvilke og hvor mange par sko) 1.4(x+y) Liker Aldwych best (som sjokkerende nok er de dyreste...) Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Alle modellene er fine, men synes Loake Ayr så best ut. Men seriøst. Ikke for å være grinete, men nå må folk lære seg dette med frakt, toll, o.l. Det er greit om en som aldri har vært her før snubler innom og legger ved et spørsmål i caféen, men du har vært her en stund, -drugiS-. MoV's egne tråd om toll og MVA er til og med sticky her. Der ville du kjapt ha sett at sko er tollfrie varer og at merverdiavgiften er 25% av varens pris + fraktkostnaden. Fraktkostnaden til Herring Shoes kan man enkelt se ved å trykke på "Help" i øverste høyre hjørne, etterfulgt av "What are the delivery times and postage costs?". Det krever liksom bare pittelitt. Edit - det Noburu skriver er feil, men jeg skal ikke regne det ut for deg av prinsipp. Endret 24. februar 2011 av Winston Wolf Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Sko er tydeligvis tollfritt, så da blir det vel bare MVA på 25 % i tillegg. Det kan jeg jo leve med. Edit: Se der har noen allerede svart. Ja ja... Endret 24. februar 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er sko tollfrie? *visste ikke* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det meste er da tollfritt! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei, Totalprisen kommer vel på noe sånt som (x=skopris og y=fraktpris; begge kan jo variere etter hvilke og hvor mange par sko) 1.4(x+y) Liker Aldwych best (som sjokkerende nok er de dyreste...) Det blir litt feil, siden det ikke er toll på alle varer. Det blir heller noe slikt: ((x+y)1,25)hvis tollpliktig1,102 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå