Nostalgisk Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Finnes det en måte å reversere en sådan negativ effekt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det kommer litt an på hva skaden kommer av, men som regel er svaret ja. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg er ikke sikker, men jeg innbiller meg at skaden kommer av veisalt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Da ville jeg prøvd å vaske det med en fuktig klut, for så å polere skoene med en del tynne lag skopuss. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Ok, takk for tipset. Da skal jeg forsøke dette i løpet av morgendagen. Endret 18. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har fått noen svarte flekker på et par brune skinnsko, kan muligens stamme fra rawdenimen jeg brukte samme kveld. Noen smarte tips på hvordan jeg kan få de vekk? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Prøvd å pusse skoene? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 For all del, ikke puss skoene før du har fjernet flekkene. Da bare innkapsler du dem. Prøv med en fuktig klut med litt mild såpe. Hvis ikke det fungerer kan du prøve med en rensekrem for sko. Etter du har fått bort flekken kan du pusse dem. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Takk fkm, har ikke prøvd noe nettopp på grunn av det du sa Har hørt noe om eddik og vann, fungerer det? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Eddik og vann bruker man for å fjerne flekker på semsket skinn. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noen her med erfaring fra Gold Brothers? Her er noen modeller fra Yoox, syntes ikke de var så værst til den prisen. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Såpe og vann fungerte ikke, flekken ble bare gnidd utover. Har du tips til god skorens fkm, virker som du vet hva du snakker om? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hvordan såpe brukte du? Kan tipse om milo og vann, det fungerte for min del på saltflekker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Såpe og vann fungerte ikke, flekken ble bare gnidd utover. Har du tips til god skorens fkm, virker som du vet hva du snakker om? Saphir Renovateur Lenke til kommentar
Greed Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hei Jeg har tenkt til å kjøpe de skoene her (Church Burbwood), noen som har noen innvendinger/ negativt å si om de? Jeg har tenkt til å bruke de til hverdags, så kvaliteten bør være på topp Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kvaliteten på skoene er absolutt god, men jeg syns modellen er litt klumpete. Liker f.eks. disse bedre. Forresten, hvis du skal bruke dem til hverdags burde du ha minst to par sko til du bytter på å bruke, slik at skoene får hvile 48 timer etter bruk, og du burde også bruke skotrær i skoene når de hviler. Hvis du ikke lar skoene hvile 24-48 timer med skotrær kommer de ikke til å holde spesielt lenge uansett hvor god kvaliteten er. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noen her med erfaring fra Gold Brothers? Her er noen modeller fra Yoox, syntes ikke de var så værst til den prisen. Har ingen erfaring, men er enig i at flere av de så ganske bra ut. Har også sett på noen enda billigere fra Docksteps: 1 og 2. Noen meninger om nr. 2? Lenke til kommentar
Greed Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kvaliteten på skoene er absolutt god Fint, det var det jeg trengte å høre Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Enda en som kun er opptatt av å få positiv tilbakemelding, ja. Flotters. Men joda, kvaliteten er god. Ellers er jeg enig med fkm. edit: god, ikke bra Endret 20. februar 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tåboksen på Church er, som det står i beskrivelsen, høy, så det er vel hovedsakelig hvis du (som meg) har en stor stortå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå