fkm Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Folk flest gjør ikke noe som helst med skinnsåler. Hvis du absolutt skal gjøre noe kan du sette dem inn med bi-voks en gang i blant, så de holder seg myke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg legger på voks/fett når jeg pusser skoene jeg har med lærsåle. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei, jeg leter etter et par enkle converse sko. Noen forslag til hvor man finner slikt i Tromsø? Er plent umulig å finne noe som helst her.. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvor har du lett? Er mulig de har noe på Nerstranda på f.eks Urban. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvis du har tid til å vente et par uker ville jeg gått for converse her i fra. Kommer under tollgrensen mesteparten av de skoene han har tilgjengelig og. 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nerstranda får jeg ta meg turen til en dag, da været blir litt mildere Ebay har jeg aldri vurdert, takk for tipset spinkxxxxxxxx. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Fikk med skokrem, skorens (normal størrelse på bokser, ikke prøver) og skohorn. Er det normalt at de er så "snille", eller har jeg bare vert heldig? Edit: redigert etter komentar fra Bebeluv Endret 17. februar 2011 av Nemaid Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Det er standard alt du sier. ......... Skjedd tidligere med en annen butikk. Endret 17. februar 2011 av Bebeluv Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Noen spørsmål til når jeg først er i gang, fikk med skokrem, skorens (normal størrelse på bokser, ikke prøver) og skohorn. Det er vanlig når man kjøper sko av en viss standard. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Noen spørsmål til når jeg først er i gang, fikk med skokrem, skorens (normal størrelse på bokser, ikke prøver) og skohorn. Det er vanlig når man kjøper sko av en viss standard. Mnei, egentlig ikke... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Trodde det var relativt vanlig. Kanskje ikke hele den pakken der, men hvert fall skohorn og skoposer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Skoposer er ganske vanlig selvfølgelig, men resten er ikke spesielt vanlig nei. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nok en grunn til å elske Herring Shoes. 1 Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Nerstranda får jeg ta meg turen til en dag, da været blir litt mildere Ebay har jeg aldri vurdert, takk for tipset spinkxxxxxxxx. De har converse på urban på nerstranda, riktignok ikke allverden av utvalg. Endret 17. februar 2011 av wildkin Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nok en grunn til å elske Herring Shoes. Elske de? Personlig syns jeg det er litt irriterende at de sender med ubrukelige skohorn og dårlig skopuss. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Folk flest gjør ikke noe som helst med skinnsåler. Hvis du absolutt skal gjøre noe kan du sette dem inn med bi-voks en gang i blant, så de holder seg myke. Den er grei, takk for svar. Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har sett meg ut Terra Plana Vivobarefoot Evo, men jeg er usikker på om jeg skal bruke 1200 kroner på dem. Prøvde en størrelse for stor (de hadde ikke inne min størrelse for tiden) og syntes de var veldig lette å gode med sin såle som ikke bygger noe. Så, med mindre noen har store innvendinger eller bra forslag, kommer jeg nok til å kjøpe disse. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 noen som har noen kule high tops og anbefale for en gutt? pris opp til ca 1000kr gjerne send link til en nettside som har de eller noe. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1193190 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen her som har erfaring med Gold Brothers sko? Var noen helt ok loafers til 1500,- eller noe slikt som jeg vurderer nå til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå