Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Loafers skal sitte som en hanske på foten. Vanligvis bruker jeg størrelse 42, men når det gjelder loafers velger jeg ofte en halv størrelse mindre enn vanlig, alstå 41,5 (7,5 - engelsk størrelse). Dette gjør jeg for å være sikker på at skoene sitter godt nok på foten. Sitter de for løst faller de av foten og blir ubehagelige å gå med, siden man hele tiden føler at skoen ikke sitter så godt på foten som den burde.

 

Har du kjøpt sko fra Herring tidligere, WoHooo?

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Som sagt bruker herring flere fabrikanter og det er derfor ikke mulig å svare godt på hvordan størrelsene deres er.

Dersom Herring designer skoene selv, vil det være naturlig å anta de har like størrelser, uavhengig av hvem som produserer selve skoene. Det ville vært for dumt av et skomerke å ha vidt forskjellig størrelser på ulike modeller fordi man får produsert av ulike selskaper.

Lenke til kommentar

 

Jeg bruker Obenauf på støvlene mine, og det gjør de litt mørkere. Random SF-tråd med før/etter bilde.

 

Hmm ... Kan være verdt et forsøk, men funker det på nubuck? Og hvor får jeg tak i det? :)

 

Ah, beklager, gikk glipp av den biten. Skjønner hva slags sko du har nå, de er ikke så veldig populære nei, hehe. Du bør i hvert fall ikke bruke mink olje på de. Hvis du søker litt rundt på nubuck og obenauf så finner du litt forskjellige erfaringer. Hvis det er de standard lyse tømmerhoggerne du har så er jeg usikker på om de vil bli noe merkbart mørkere uansett.

 

Edit: jeg kjøpte det på ebay.

Endret av mreggen
Lenke til kommentar

Som sagt bruker herring flere fabrikanter og det er derfor ikke mulig å svare godt på hvordan størrelsene deres er.

Dersom Herring designer skoene selv, vil det være naturlig å anta de har like størrelser, uavhengig av hvem som produserer selve skoene. Det ville vært for dumt av et skomerke å ha vidt forskjellig størrelser på ulike modeller fordi man får produsert av ulike selskaper.

 

Egentlig ikke, da fabrikkene produserer på egen lest og den vil variere fra fabrikk til fabrikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...