DexterMorgan Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Åja, trodde det var ganske overkill formalitetsmessig, spesielt hvis han gikk på skole. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 "Hey, i got my new shoes on" ... Not. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Er rett og slett ikke sikker på hva jeg skal si. Skoene er jo gjennomført stygge, med en eksepsjonelt stygg hæl. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Det er ofte de mest kjente, eller mest high-end merkene som lager de styggeste tingene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Word. Jeg takler rett og slett ikke glorete logospenner på sko, på samme måte som jeg avskyr logospenner på belter. I mine øyne ser det bare try-hard ut og minner meg om perioden der alle gikk med fake D&G-belter med svær logospenne fra syden. Hadde de bare droppet logospennen på loaferne over hadde de vært helt kurante imo, men neida, de må ødelegge og prise det til himmels. Vet det er én her inne som kommer til å være uenig med den siste, men det får bare være Endret 12. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Begge parene med Gucci-sko er fake. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Gucci sneakers er vel per definisjon stygge. Flere eksempler. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Det er jo bare Gucci-mønsteret som gjør dem stygge, hadde skoene vært det foruten, ville da ha vært sykt kule... Snakker om det første paret Von Matterhorn postet. Endret 12. februar 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Det er jo bare Gucci-mønsteret som gjør dem stygge, hadde skoene vært det foruten, ville da ha vært sykt kule... Snakker om det første paret Von Matterhorn postet. Jeg er enig i at de kunne ha vært kule, men hele poenget med guccisneakers er jo Gucci-mønsteret. Det er derfor jeg sier at de aller er styge siden allle Guccisneakerne har mønsteret smurt over hele skoen. Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Er det mulig å farge nubuck/suede med en form for lakk? Har et par Timberlands av den type de fleste her misliker. Er enig i at de ikke ser så bra ut, og utseendemessig angrer jeg på kjøpet. Men vasket dem i går, og gjennomvåte ser fargen 10 ganger bedre ut, så lurer på om det finnes noe àla trebeis jeg kan hive på for å farge læret? Jeg bruker Obenauf på støvlene mine, og det gjør de litt mørkere. Random SF-tråd med før/etter bilde. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Begge parene med Gucci-sko er fake. Så det, og fant det morsomt at man så og si bare får opp falske kopier ved søk på Google. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg bruker Obenauf på støvlene mine, og det gjør de litt mørkere. Random SF-tråd med før/etter bilde. Hmm ... Kan være verdt et forsøk, men funker det på nubuck? Og hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvor lang leveringstid pleier det å være fra Herring Shoes? Viss jeg bestiller nå, er det stor mulighet for at jeg får de til Bergen innen fredag? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Vanskelig å si, men jeg har hørt om folk som har fått dem på to og tre dager. Jeg har også hørt om noen som det tok over en uke for : p Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Er det jeg og har hørt, så tenkte jeg skulle spørre etter litt erfaringer Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Mine første sko tok rundt 2 uker. De andre jeg bestilte tok bare 4 dager, mens de 2 andre tok akkurat 6 dager. Er litt varierende tror jeg, men tviler på at du får de fredag. Endret 12. februar 2011 av SML Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Hvor lang leveringstid pleier det å være fra Herring Shoes? Viss jeg bestiller nå, er det stor mulighet for at jeg får de til Bergen innen fredag? Det varierer, men det pleier å ligge på rundt 7 dager. Når varene blir sendt får du trackingnumber tilsendt på e-post. Med dette nummeret du kan se når pakken er forventet å være leveringsklar. Endret 12. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
geil Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvor lang leveringstid pleier det å være fra Herring Shoes? Viss jeg bestiller nå, er det stor mulighet for at jeg får de til Bergen innen fredag? Har lurt på om de har nok å gjøre nå. Jeg bestilte noen par på onsdag, og de er ennå ikke sendt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) For meg gikk det et par dager før skoene ble sendt. Det er ikke verre enn at man kan kontakte dem for å høre hvordan det ligger an med varene man har bestilt. Endret 12. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Noen vet hvordan Herring er i størrelsene? Jeg tenker å bestille to par av Herring Torino om ikke så fryktelig lenge. Til sammenligning bruker jeg 8 i Loake og 8 og en halv i Sebago. Loake er jo litt store i størrelsen, så da burde vel 8 og en halv være mest logisk. Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå