Homme Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Noen som vet om noen steder som har Converse lilla hightops inne i størrelse 36? (dame) Ingen butikker i Trondheim har dem lengre, og finner ikke små nok på Ebay.. Endret 11. februar 2011 av Homme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Er det mulig å farge nubuck/suede med en form for lakk? Har et par Timberlands av den type de fleste her misliker. Er enig i at de ikke ser så bra ut, og utseendemessig angrer jeg på kjøpet. Men vasket dem i går, og gjennomvåte ser fargen 10 ganger bedre ut, så lurer på om det finnes noe àla trebeis jeg kan hive på for å farge læret? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Mulig det fungerer med mink-olje. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe 1-2 par Converse fra eBay-selgeren TF linket til tidligere, men jeg er usikker på hvilke farger jeg skal gå for. Noen som har noen innvendinger? Fargene det står mellom er disse: Olympic Blue Rød Beige Lilla Jeg tenker da litt på hva som er mest anvendelig, og hva som generelt er finest. De kommer til å bli brukt mest på våren, litt om sommeren muligens. Det er vel et dumt spørsmål, men greit å få noen meninger om hvilke farger som er finest før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg ville valgt blå og røde. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Enig med KongKake. Kjøpte meg akkurat et par i blå av samme selgeren Endret 11. februar 2011 av OlavF Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Mulig det fungerer med mink-olje. Hmm ... Kanskje det, skal lese meg litt opp på mink-olje. Eller funker denne saken jeg fant her? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 God kveld. Vurderer disse skoene. Noen som har noen inspill? Tenker mest å bruke de til dagligdags ovs. Synes svart kan bli litt for formelt, og de lysebrune blir litt "cowboy" så har sett mest på de mørkebrune. Passer det bra til jeans og/eller div chinos? Er det helt høl i huet å bruke til til hverdags, eller er det akseptabelt? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Om du har stilen til dem, kan de brukes til 'alt' Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Går du på skole vil jeg tro at de er litt overkill med tanke på hvor formelle skoene er. Men, jeg vet ikke hvor gammel du er, så hvis det er snakk om å bruke det i en jobb hvor kleskoden sier at slike sko er ok, så er det vel bra. Men i bunn og grunn må du velge selv om du vil bære dem til hverdags : ) Lenke til kommentar
geil Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 God kveld. Vurderer disse skoene. Noen som har noen inspill? Tenker mest å bruke de til dagligdags ovs. Synes svart kan bli litt for formelt, og de lysebrune blir litt "cowboy" så har sett mest på de mørkebrune. Passer det bra til jeans og/eller div chinos? Er det helt høl i huet å bruke til til hverdags, eller er det akseptabelt? Flotte sko du fint kan bruke til hverdags, Haawy postet forresten et godt bilde av dem: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hvilken farge er det på de til Haawy egentlig? Tan? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Fargen 'tan' på nettsiden deres og fargen på skoene til Haawy er nærmest identiske, så det er ikke usannsynlig Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Er det mulig å farge nubuck/suede med en form for lakk? Har et par Timberlands av den type de fleste her misliker. Er enig i at de ikke ser så bra ut, og utseendemessig angrer jeg på kjøpet. Men vasket dem i går, og gjennomvåte ser fargen 10 ganger bedre ut, så lurer på om det finnes noe àla trebeis jeg kan hive på for å farge læret? Jeg brukte Grangers G-Wax til å impregnere mine fjellsko. De ble ganske mye mørkere så det kan vel funke. Endret 11. februar 2011 av Xtra Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 God kveld. Vurderer disse skoene. Noen som har noen inspill? Tenker mest å bruke de til dagligdags ovs. Synes svart kan bli litt for formelt, og de lysebrune blir litt "cowboy" så har sett mest på de mørkebrune. Passer det bra til jeans og/eller div chinos? Er det helt høl i huet å bruke til til hverdags, eller er det akseptabelt? Flotte sko du fint kan bruke til hverdags, Haawy postet forresten et godt bilde av dem: Nå er Haawy sine Hampstead og ikke Richmond, da. Men, de er jo forholdsvis like. Men, seriøst, er det normalt å bruke Brogues til hverdags? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Fargen 'tan' på nettsiden deres og fargen på skoene til Haawy er nærmest identiske, så det er ikke usannsynlig Nei, men synes den så mye rødere ut på Haawys bilder (kommenterte også at jeg ikke likte fargen tidligere), men det er vel den nærmeste matchen! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Er ikke noe jeg går med til vanlig nei. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Captoe oxfords er kanskje litt overkill, men wingtip derbys synes jeg fungerer. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) DexterMorgan: Normalt og normalt... det kommer jo ann på hvor gammel du er, hvem du er med, hvor/hva man studerer og mye annet. Det kan være normalt for enkelte men andre mener det er unormalt, men hvis en går etter hvordan skoene er "rangert" etter hvor formelle de er, er dette hverdagssko. Endret 11. februar 2011 av Xtra Lenke til kommentar
geil Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 God kveld. Vurderer disse skoene. Noen som har noen inspill? Tenker mest å bruke de til dagligdags ovs. Synes svart kan bli litt for formelt, og de lysebrune blir litt "cowboy" så har sett mest på de mørkebrune. Passer det bra til jeans og/eller div chinos? Er det helt høl i huet å bruke til til hverdags, eller er det akseptabelt? Flotte sko du fint kan bruke til hverdags, Haawy postet forresten et godt bilde av dem: Nå er Haawy sine Hampstead og ikke Richmond, da. Men, de er jo forholdsvis like. Men, seriøst, er det normalt å bruke Brogues til hverdags? My bad, husket feil. Men det er uansett ingenting i veien for å bruke dem til hverdags. Om det er noe du vil karakterisere som "normalt" er helt og holdent individuelt, men jeg ser ingen problemer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå