Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å farge nubuck/suede med en form for lakk? Har et par Timberlands av den type de fleste her misliker. Er enig i at de ikke ser så bra ut, og utseendemessig angrer jeg på kjøpet. Men vasket dem i går, og gjennomvåte ser fargen 10 ganger bedre ut, så lurer på om det finnes noe àla trebeis jeg kan hive på for å farge læret?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe 1-2 par Converse fra eBay-selgeren TF linket til tidligere, men jeg er usikker på hvilke farger jeg skal gå for. Noen som har noen innvendinger?

 

Fargene det står mellom er disse:

Olympic Blue

Rød

Beige

Lilla

 

Jeg tenker da litt på hva som er mest anvendelig, og hva som generelt er finest. De kommer til å bli brukt mest på våren, litt om sommeren muligens. Det er vel et dumt spørsmål, men greit å få noen meninger om hvilke farger som er finest før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar

God kveld.

 

Vurderer disse skoene. Noen som har noen inspill? Tenker mest å bruke de til dagligdags ovs. Synes svart kan bli litt for formelt, og de lysebrune blir litt "cowboy" så har sett mest på de mørkebrune. Passer det bra til jeans og/eller div chinos?

 

Er det helt høl i huet å bruke til til hverdags, eller er det akseptabelt?

Lenke til kommentar

God kveld.

 

Vurderer disse skoene. Noen som har noen inspill? Tenker mest å bruke de til dagligdags ovs. Synes svart kan bli litt for formelt, og de lysebrune blir litt "cowboy" så har sett mest på de mørkebrune. Passer det bra til jeans og/eller div chinos?

 

Er det helt høl i huet å bruke til til hverdags, eller er det akseptabelt?

 

Flotte sko du fint kan bruke til hverdags, Haawy postet forresten et godt bilde av dem:

 

 

post-136473-0-40466800-1296828106_thumb.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar

Er det mulig å farge nubuck/suede med en form for lakk? Har et par Timberlands av den type de fleste her misliker. Er enig i at de ikke ser så bra ut, og utseendemessig angrer jeg på kjøpet. Men vasket dem i går, og gjennomvåte ser fargen 10 ganger bedre ut, så lurer på om det finnes noe àla trebeis jeg kan hive på for å farge læret?

 

Jeg brukte Grangers G-Wax til å impregnere mine fjellsko. De ble ganske mye mørkere så det kan vel funke.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

God kveld.

 

Vurderer disse skoene. Noen som har noen inspill? Tenker mest å bruke de til dagligdags ovs. Synes svart kan bli litt for formelt, og de lysebrune blir litt "cowboy" så har sett mest på de mørkebrune. Passer det bra til jeans og/eller div chinos?

 

Er det helt høl i huet å bruke til til hverdags, eller er det akseptabelt?

 

Flotte sko du fint kan bruke til hverdags, Haawy postet forresten et godt bilde av dem:

 

 

post-136473-0-40466800-1296828106_thumb.jpg

 

Nå er Haawy sine Hampstead og ikke Richmond, da. Men, de er jo forholdsvis like.

 

Men, seriøst, er det normalt å bruke Brogues til hverdags?

Lenke til kommentar

DexterMorgan: Normalt og normalt... det kommer jo ann på hvor gammel du er, hvem du er med, hvor/hva man studerer og mye annet.

 

Det kan være normalt for enkelte men andre mener det er unormalt, men hvis en går etter hvordan skoene er "rangert" etter hvor formelle de er, er dette hverdagssko.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

God kveld.

 

Vurderer disse skoene. Noen som har noen inspill? Tenker mest å bruke de til dagligdags ovs. Synes svart kan bli litt for formelt, og de lysebrune blir litt "cowboy" så har sett mest på de mørkebrune. Passer det bra til jeans og/eller div chinos?

 

Er det helt høl i huet å bruke til til hverdags, eller er det akseptabelt?

 

Flotte sko du fint kan bruke til hverdags, Haawy postet forresten et godt bilde av dem:

 

 

post-136473-0-40466800-1296828106_thumb.jpg

 

Nå er Haawy sine Hampstead og ikke Richmond, da. Men, de er jo forholdsvis like.

 

Men, seriøst, er det normalt å bruke Brogues til hverdags?

 

My bad, husket feil.

 

 

Men det er uansett ingenting i veien for å bruke dem til hverdags. Om det er noe du vil karakterisere som "normalt" er helt og holdent individuelt, men jeg ser ingen problemer med det.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...