Homme Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Okai, da blir det sannsynligvis en liten tur til Oslo på fredag =) Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei, igår var jeg ute i Oslo by og kjøpte meg et par Nike air force sko, derfor lurer jeg på hva dere syntes. Bildet ble litt lyst og uklart, beklager. Lenke til kommentar
tolan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei, igår var jeg ute i Oslo by og kjøpte meg et par Nike air force sko, derfor lurer jeg på hva dere syntes. Bildet ble litt lyst og uklart, beklager. Fine de. sånne sko bllir kulere desto mer du sliter dem synes nå jeg;) Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei, igår var jeg ute i Oslo by og kjøpte meg et par Nike air force sko, derfor lurer jeg på hva dere syntes. Bildet ble litt lyst og uklart, beklager. Fine de. sånne sko bllir kulere desto mer du sliter dem synes nå jeg;) Joda, men nå skal ikke jeg slite dem ut Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Får gjennoplive tråden igjen; Disse skal hamstres fra USA:Emerica og disse:èS og:Vans, de siste er jeg litt skeptisk til, men jeg synes Vans er gode å gå i, og billige.. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet om butikker i Trondheim og omegn som selger brune Converse-sko på denne tiden av året? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Får gjennoplive tråden igjen; Disse skal hamstres fra USA:Emerica og disse:èS og:Vans, de siste er jeg litt skeptisk til, men jeg synes Vans er gode å gå i, og billige.. De ès-skoene er dritrå. Har lyst på et par selv. Endret 3. januar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg skater, så derfor går jeg egentlig kun i skatesko. Har nå noen ganske orginale, som skiller seg ut fra mengden Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Synes da ikke de skillte seg så fryktelig mye ut akkurat. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Synes da ikke de skillte seg så fryktelig mye ut akkurat. Er ikke så ofte man ser folk med knæsj blå sko da. Nesten alle har jo svarte/hvite nå... Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som har tips til noen ok sorte skate sko? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Får gjennoplive tråden igjen; Disse skal hamstres fra USA:Emerica og disse:èS og:Vans, de siste er jeg litt skeptisk til, men jeg synes Vans er gode å gå i, og billige.. Hjertlig, det var sannelig billig Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 noen som kan fortelle meg om prisene på porto fra Skate Warehouse? er det ok porto eller blir den fort stor? Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 noen som kan fortelle meg om prisene på porto fra Skate Warehouse?er det ok porto eller blir den fort stor? Når jeg bestilte derfra var det vel ca. 200kr i porto. Kommer jo ann på hva slags frakt du velger. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 noen som kan fortelle meg om prisene på porto fra Skate Warehouse?er det ok porto eller blir den fort stor? Når jeg bestilte derfra var det vel ca. 200kr i porto. Kommer jo ann på hva slags frakt du velger. Hvor mye bestilte du for da? Er det pris på bestillingen porto går på? Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 noen som kan fortelle meg om prisene på porto fra Skate Warehouse?er det ok porto eller blir den fort stor? Når jeg bestilte derfra var det vel ca. 200kr i porto. Kommer jo ann på hva slags frakt du velger. Hvor mye bestilte du for da? Er det pris på bestillingen porto går på? Husker ikke helt hvor mye varene kosta, men det kom ivhertfall 200 i frakt, og ca. 200 i moms. Hvis du går til kassa, så står det forskjellige valg du har Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Drar til Statene i vinterferien, og skal hamstre litt sko der. Noen som vet ca hva prisene på Puma, Nike og Converse ligger på der? Takk på forhånd Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Bestilte fra skatewarehouse og var 3 forskjellige fraktalternativer: 46, 48 og 50dollar. Var henholdsvis 5-10 arbeidsdager, 3-5 arbeidsdager og express 5dager EDIT: Alle som tenkte de skulle bestille "eS" sko fra warehouse, beklager: I am sorry we can not ship Es out side of the country. Do you have asecond choice for the order? Endret 9. januar 2008 av kverna Lenke til kommentar
lupah Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Drar til Statene i vinterferien, og skal hamstre litt sko der. Noen som vet ca hva prisene på Puma, Nike og Converse ligger på der? Takk på forhånd Jeg vet i hvert fall at alle golfskoene, deriblant Adidas og Nike, lå på ca halv pris i forhold til Norge. Jeg så ikke på "vanlige" sko når jeg var i Florida, men du kan nok regne med at det er omtrent det samme for Puma og Converse. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen som vet om nettbutikker som selger Adidas Originals Goodyear Adi Racer Low, de svarte med hvite addidas striper. Helst norsk nettbutikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå