Nostalgisk Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Brunt, brunt og atter brunt. Rødt, rødt og atter rødt. Endret 10. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Det å foreslå rødt som den mest versatile skofargen vil jeg rett og slett kalle litt dumt. Edit: Forresten, takk for at du fikk meg til å savne sommeren enda mer Endret 10. februar 2011 av fkm Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Det å foreslå rødt som den mest versatile skofargen vil jeg rett og slett kalle litt dumt. La du ikke merke til ? Denne betyr at det holdes en litt spøkefull tone. Altså ikke ment seriøst. Endret 10. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det var derfor jeg skrev "litt dumt" i stedet for "komplett idiotisk" Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Blir trist av å se ut av vinduet nå. Savner en skikkelig sørlandssommer, og det blir ikke bedre av å tenke på at jeg sikkert må få meg en ordentlig sommerjobb. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Så at Heppo hadde fått inn noen nye loafers. Noen meninger om dem? Aldri hørt om merket tidligere. Jeg har et par fra det merket. De gjør sin nytte om sommeren. Er det like stor hel på dine? Personlig syns jeg det ser ut som om de er lette å vrikke foten med? Blir trist av å se ut av vinduet nå. Blir trist over at jeg ikke er i Hemsedal å kjører i en halvmeter pudder jeg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kjørte i pudder igår jeg! Perfekt dag i fjellet. 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ahh... Man lærer så lenge man lever. Aldri sett sånne sko, jeg trodde det var lakksko man brukte til kjole og hvitt jeg. Det må du gjerne gjøre. Ingen som skyter deg hvis du ikke har slike formal pumps til kjole og hvitt, det er bare mer formelt enn andre lakksko. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei Hva har disse skoene komt på ferdig fraktet for dere som har de? http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=95&shoeID=1396&brandID=6&catID=42&oldcolID=675&seconds=&colour_id=1432 Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Herring skriver ned verdien på pakkene, men UPS omkalkulerer MVA-grunnlaget på frakten, så vanskelig å si nøyaktig. Men 1750 +- 50 kroner. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Så at Heppo hadde fått inn noen nye loafers. Noen meninger om dem? Aldri hørt om merket tidligere. Jeg har et par fra det merket. De gjør sin nytte om sommeren. Er det like stor hel på dine? Personlig syns jeg det ser ut som om de er lette å vrikke foten med? Helen er ikke noe stor slik jeg erfarer det. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Feil, Helen er svær. 2 Lenke til kommentar
Brap Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Takker for svar. Kan noen fortelle meg hva som er så unikt med disse skoene der bestiller på nett fra utlandet? At de ikke kan fås i norge, kvalitet, pris? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Tror du svarte selv ganske greit Den komboen du nevnte. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Takker for svar. Kan noen fortelle meg hva som er så unikt med disse skoene der bestiller på nett fra utlandet? At de ikke kan fås i norge, kvalitet, pris? Hvilke sko snakker du egentlig om? Herring Torino? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er også mye større utvalg enn i norske butikker, og det er tettere mellom pene sko. Syns det er så mye stygt i norske butikker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det norske folk kan jo generelt ikke sko i det hele tatt. Det går veldig lenge mellom hvert par pene sko jeg ser. 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er der norske folk feiler mest. Skjorte og blazer, så blir hele avsluttet med baggy jeans og ecco sko. 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Noen jenter kjøper seg jo et par pene støvletter en gang i blant. Men, de er nok ikke av så veldig god kvalitet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har tilgode å se noen jenter gå med Christian Louboutin i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå