lokeland Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Da må jeg være unik. Likte øl første gang jeg drakk det, men ikke nå lenger :/ Den var ny! Du har sikkert bare ikke drukket Aass! Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Selv om de er rundt $100 dyrere så vidt jeg kan se. Hvor er RW GT $100 billigere enn 1000 mile? Vil ha isåfall. Og; når en begynner å se på sånne boots til over $300 (billigste RW beckman jeg finner er $250) er det snart så en kan hoppe opp til Alden indy. Endret 8. februar 2011 av mreggen Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ble et par RM WIlliams på meg i dag! Noen som har tips til hvordan man tar de av føttene, de sitter jo så godt på føttene. Og det er jo ikke akkuratt lurt å rive å hælen. Forresten, trenger jeg å pleie de noe særlig før jeg starter å bruke de ordentlig? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvor mye kostet dem? Rive å hælen? Jeg holder rett over hælen når jeg tar av mine. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Forresten, trenger jeg å pleie de noe særlig før jeg starter å bruke de ordentlig? Regner med at de, som de fleste andre sko i den prisklassen, er ferdig impregnert/pusset/pleiet. Burde vel ikke være nødvendig tror jeg. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Hvor mye kostet dem? Rive å hælen? Jeg holder rett over hælen når jeg tar av mine. Jeg betalte 3800,- hos Agnar Hagen. De sitter som støpt på føten, og blir derfor veldig vanskelig å ta av. I det forrige inlegget mitt mente jeg "på" der det står "å". Jeg lurte på om dere hadde noen tips til hvordan jeg kunne få av skoen uten å dytte på hælen, da dette ikke er godt for skoen. Forhåpentligvis blir det litt lettere etterhvert skinnet mykner, da det er noe tungvindt å bruke flere minutter på å få av seg skoene. Takk SML, da gidder jeg ikke behandle de noe før jeg tar de på i morgen Endret 8. februar 2011 av shoop Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Selv om de er rundt $100 dyrere så vidt jeg kan se. Hvor er RW GT $100 billigere enn 1000 mile? Vil ha isåfall. Og; når en begynner å se på sånne boots til over $300 (billigste RW beckman jeg finner er $250) er det snart så en kan hoppe opp til Alden indy. Det var nok en i overkant generøs avrunding. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har lest at man ALLTID skal behandle skoene etter kjøp. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skoene er som regel behandlet fra fabrikk, så man burde vente med å behandle dem til man har brukt dem 3-4 ganger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Om det er semsket skinn skal det i hvertfall impregneres før bruk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Caring for Leather Shoes - The Benefits of Proper Shoe Care Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg lurte på om dere hadde noen tips til hvordan jeg kunne få av skoen uten å dytte på hælen, da dette ikke er godt for skoen. Forhåpentligvis blir det litt lettere etterhvert skinnet mykner, da det er noe tungvindt å bruke flere minutter på å få av seg skoene. Over til noe annet. Denne fargen: eller denne: ? Endret 9. februar 2011 av henrikwl Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg liker den nederste best. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg liker begge to veldig godt. Kanskje løsningen blir å kjøpe en av hver? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Den nederste. Den er jo også lettest å bruke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvis du ikke har noen mørkebrune sko fra før ville jeg valgt de nederste. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, mørk brun er vel aller mest anvendelig. Går for øvrig brune sko til brune bukser? Eller blir det litt for brunt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Går helt fint det, så lenge det er to forskjellige nyanser. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg kjøpte de nederste rett etter jul, nydelige sko. Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvis det er Richmond, kjøpte jeg også de rett før jul. Har ingenting å utsette, fine sko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå