Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn, selvfølgelig klarte jeg å bestille feil. Jaja, har mailet selger så det ordner seg vel får jeg tro. Men har hvertfall funnet 2 par jeg skal kjøpe.

 

Tusen takk for hjelp, får mye for penga der :new_woot:

 

I know, det koster et slikk og ingenting :)

 

Takk for linken Charles Bass The Fashionista. :new_woot:

 

Tror det blir noen sånne her på meg etterhvert. Digg med samme pris på ekte Cons som det dårlige plims koster her til lands. :p

 

You're welcome :)

Lenke til kommentar

 

Der var det utrolig mye bra! Ikke så altfor mange tilbakemeldinger på selger, men det er vel trygt? Utrolig med gratis frakt også, gjelder dette europa?

 

Jeg har vel kjøpt 5 par med lave converse fra han. Ingenting å utsette.

 

Du er 100% sikker på at de han selger er ekte?

Lenke til kommentar

Uh, lol. På flere av de negative kommentarene som selgeren har fått er grunnen at skoene var falske, bare for å ha nevnt det...

 

Jeg er enig med Lokeland. Jeg ser for meg at det er såpass enkelt å forfalske et par cons at det kan være så og si umulig å skille forfalskningen fra ekte vare. Jeg må si at jeg er rimelig skeptisk til om skoene er ekte eller ikke basert på prisen, men det skal også sies at jeg har sett flere av skoene alex har bestilt derfra, og jeg har aldri tenkt tanken på at de kan være falske. Hvis det er en forfalskning er den i så fall ekstremt god. Vanskelig å si...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...