Xtra Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvorfor svart? Som poengtert i mitt forrige innlegg: Jeg har boots (casual sko) i brun, derfor ville jeg heller ha Chelseas i svart. I tillegg synes jeg (ja faktisk) at i dette tilfelle var svart finere enn brun. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har nettopp flyttet og oppdaget at jeg eide faktisk alt for lite ting til skostell så måtte handle litt i dag på vei hjem fra jobb. 2xBrunngårds Brushmoore Applier Plus Collonil Delicate cream Kiwi skokrem, sort Børste til semsket Liten svamp til kjapp "vask" 2xklut Tannbørste for å få skokremen i kanten mellom skoen og sålen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 So awesome even Keanu approves! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da var skoene ankommet! Var litt redd for at de ikke skulle komme fram i tide, men det tok heldigvis bare tre dager. Burde de pusses før bruk? Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 De er allerede ferdig pusset, så du trenger ikke det. De var fine forresten Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er enig, de var fine, meeeen ... jeg liker rett og slett ikke den brunfargen =/ Den er for rød tror jeg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ja, veldig fine. De jeg skal bruke på russeballet er noen sko i falsk skinn jeg kjøpte på Zara til halv pris. Utrolig flaut, men det får heller være. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvis de ikke hadde kommet måtte jeg ha brukt noen svarte fra Vagabond med firkanta tupp. Den er nok litt verre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bare såvidt jeg turte å gå med Loake skoene mine på maskeradeballet, og takk Gud for at det gikk bra! Selv om jeg husker fint lite, så var hvertfall skoene i tipp topp stand dagen etter Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen som har noen tips til fine hverdagssko for en 21-årig gutt? Jeg har så utrolig lite peiling på det her, spør derfor om råd. For øyeblikket går jeg i noen relativt utslitte, marineblå converse-sko som jeg har vært veldig fornøyd med. Noe lignende det kanskje? Bør helst ikke koste over 700 kr og må passe godt til ordinære jeans (det jeg bruker mest). Fint om dere også kan anbefale noen gode nettbutikker, hvis det finnes noen.. Tusen takk for alle råd! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Har tenkt tanken ja, men da lurer jeg på om jeg vil ha av typen som er litt lavere. Er det noen ålreite norske nettbutikker som har et bra utvalg av converse? Kikka litt i stad, men syns det var litt kronglete å finne det man vil ha.. edit: oppdaget akkurat brandos.no . Ser ut som de har bra utvalg der. Endret 4. februar 2011 av NiRaM Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har tenkt tanken ja, men da lurer jeg på om jeg vil ha av typen som er litt lavere. Er det noen ålreite norske nettbutikker som har et bra utvalg av converse? Kikka litt i stad, men syns det var litt kronglete å finne det man vil ha.. edit: oppdaget akkurat brandos.no . Ser ut som de har bra utvalg der. eBay = converse til under 200-lappen. Spør du meg, er de lave for sommer, og de høye for høst/vinter. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 http://clothing.shop.ebay.com/Mens-Shoes-/63850/i.html?LH_TopRatedSellers=1&LH_BIN=1&Brand=Converse&rt=nc&LH_ItemCondition=1&_nkw=all%20star&_dmpt=US_Men_s_Shoes&_fln=1&_sop=15&_ssov=1&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m282&gbr=1 Go crazy. Her er det top rated sellers, alle har BIN og litt diverse. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Mine is better! http://shop.ebay.com/kings-2006/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Mine is better! http://shop.ebay.com/kings-2006/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686 Der var det utrolig mye bra! Ikke så altfor mange tilbakemeldinger på selger, men det er vel trygt? Utrolig med gratis frakt også, gjelder dette europa? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Okei da, den var litt bedre. Endret 4. februar 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Mine is better! http://shop.ebay.com/kings-2006/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686 Der var det utrolig mye bra! Ikke så altfor mange tilbakemeldinger på selger, men det er vel trygt? Utrolig med gratis frakt også, gjelder dette europa? Jeg har vel kjøpt 5 par med lave converse fra han. Ingenting å utsette. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er det egentlig noen forskjell på "wo's" og "men's"? Størrelsene er identiske så vidt jeg kan se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå