SML Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har bare 2 skopar som kan brukes til hverdag, ellers har jeg 3 pensko som blir for fine for skolen. Har andre prioriteringer som går foran sko, og med et meget stramt budsjett har jeg ikke faktisk ikke råd til noen klær på en god stund. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har noen anbefalinger angående sko til hverdagsbruk for en jusstudent som snart begynner å se enden av en lang og tung tunnel? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det kommer jo helt an på hva du bruker til hverdags (jeg bruker f.eks. stort sett sko de fleste nok vil karakterisere som pensko til hverdags), og hvilken årstid skoene skal brukes på. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg tenker på vanlige sko som kan anvendes mestparten av året, så fremt snøen ikke har lagt seg. Til nå har jeg to skopar som i hovedsak anvendes som hverdagssko. Et brunt skopar fra Herring og et skopar fra Hugo Boss. Ut over dette har jeg diverse loafers som kun anvendes når det er sommertemperaturer ute. Tanken er da å supplere med et skopar eller to. Endret 3. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Nei, det er et par med enkeltspenn som jeg har i skrivende stund. Jeg vurderer disse for øyeblikket: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=794&shoeID=2664&brandID=7&catID=20&oldcolID=1422&seconds=&colour_id=1423 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=1082&brandID=6&catID=43&shoeID=2023&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 Fungerer dette som hverdagssko? Endret 3. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg tror det var et forslag fra fkm sin side, og ikke et spørsmål om hvilke sko du hadde. Hvis du skal ha dobbelmonks ville jeg heller sett på den andre modellen Herring har, Shakespear. Den har dog forsvunnet fra nettsidene, men kan sikkert kontakte de og høre om de har de inne. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg mente: Du kan kjøpe et par dobbelmonks. Det var et forslag. Jeg ville ikke kjøpt Blackfriars.. Liker Herring Shakespeare mye bedre. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ok, da feiltolket jeg, fkm. Uansett, så hadde jeg i utgangspunktet tenkt å kjøpe et par dobbelmonks, slik som du foreslo. Liker Herring Shakespeare mye bedre. Jeg har ikke funnet dem på nettsiden. Enten har disse blitt fjernet eller så har jeg ikke sett godt nok etter. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Mens jeg liker Blackfriars godt Har de selv, du må bare vite at de er mye mørkere enn hva det kommer frem av bildet på siden. Ellers har jeg også lyst på Churchill skoene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Shakespear var på sidene før, men når jeg gikk inn for å finne linken til de var de borte. Men som jeg sa, ring de og spør om de har de inne. Mellomrommet mellom spennene utgjør ganske stor forskjell. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Her kan du se de, men det ser ut til at de er tomme for øyeblikket. Endret 3. februar 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg for min del synes Blackfriarsene var penere. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er det noen som vet om Eurosko eier DNA Shoes? Mener å ha hørt det. Har en tilgodelapp på Eurosko som jeg ikke får brukt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Eurosko, Økonomisko, dna og Skokanonen er etablerte og ledende kjedekonsepter innenfor sine nisjer. http://www.eurosko.no/kategori/363/euroskogroupen.html Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Takker for input angående sko. Det ble bestilling på Loake Mitchum i svart. Da er det bare å vente, samt å satse på at skoene passer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Shakespear er imo penere enn Blackfriars. Området rundt spennene utgjør hele forskjellen for min del hvertfall Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Personlig syns jeg spennene på Blackfriars er helt greie (ikke helt på høyde med Shakespeare sine, men uansett...), men jeg liker derimot ikke så godt at det ikke er captoes. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Personlig syns jeg spennene på Blackfriars er helt greie (ikke helt på høyde med Shakespeare sine, men uansett...), men jeg liker derimot ikke så godt at det ikke er captoes. QFT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå