Francesca_ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vet noen om noen amerikanske nettbutikker som selger disse Vansene? De heter Sk8-hi lx tror jeg, men finner ikke med med lammeull i noen nettbutikker. Tenkte jeg skulle prøve og spare litt penger, men må vel kanskje bite i det sure eplet og kjøpe dem her. Noen som har dem forresten? De var skikkelig digge og ha på, i hvert fall i skobutikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Et spørsmål til dere: Finnes det noen gode sko der ute som ser bra ut, samtidig som de er litt "vinteraktige"? Hadde ikke helt sansen for vansene. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 De er mye finere i butikken enn de ser ut på bildet... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) asdsdadas Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det var de jeg hadde, men hadde dem i hvit/rød. Ble ødelagt etter noen mnd og ikke var noe behagelig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Et spørsmål til dere: Finnes det noen gode sko der ute som ser bra ut, samtidig som de er litt "vinteraktige"? Hadde ikke helt sansen for vansene. Dei Vansa over finst i ein annan, lavare modell som ser betraktleg betre ut. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Et spørsmål til dere: Finnes det noen gode sko der ute som ser bra ut, samtidig som de er litt "vinteraktige"? Hadde ikke helt sansen for vansene. Ja, sjekk ut skoene til bl.a. D&G. Zenon i Oslo har mye bra (= Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Et spørsmål til dere: Finnes det noen gode sko der ute som ser bra ut, samtidig som de er litt "vinteraktige"? Hadde ikke helt sansen for vansene. Dei Vansa over finst i ein annan, lavare modell som ser betraktleg betre ut. Slip-ons? Har sett bilder av dem og synes det ser litt teit ut med så lave sko med for...dessuten er det jo ikke like varmt da Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Nei. Chukka-boots med for. Her er dei: http://shop.vans.com/webapp/wcs/stores/ser...10101_385401_-1 Endret 27. november 2007 av KimNK Lenke til kommentar
marvol Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt disse? Enten norsk nettside eller butikk Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har tittet på dem også, tror de er ca like høye, kanskje chukka er litt lavere. Har tittet på dem også, vurderer dem sterkt....ah, lider valgets kvaler. Tror begge to er en god del varmere enn Puma El Roo, men er jo dobbelt så dyre da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt disse?Enten norsk nettside eller butikk Darkwing Duck-sko? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Haha, nei, regner med at det var en spøk fra din side Men seriøst ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Første eg tenkte pånår eg såg dei. Men eg klarte å overbevise meg sjølv om at eg trengde endå eit par sko i dag, så eg fekk med meg ein par Vans Chukka vintersko. Skikkeleg komfortable, som å gå i tøfler ute. =D Vanntette er dei nok ikkje, menmen. Overraskande pris på dei (1100,-) mtp. at Chukka ellers kostar 600,- Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Første eg tenkte pånår eg såg dei.Men eg klarte å overbevise meg sjølv om at eg trengde endå eit par sko i dag, så eg fekk med meg ein par Vans Chukka vintersko. Skikkeleg komfortable, som å gå i tøfler ute. =D Vanntette er dei nok ikkje, menmen. Overraskande pris på dei (1100,-) mtp. at Chukka ellers kostar 600,- Ja, de er ganske dyre i forhold til "vanlig" modell. Tror du de er vanntette hvis man impregnerer dem da? Det er vel ekte semsket skinn? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Impregnerte mine i kveld, så får sjå korleis det går i morgon. Spurte i butikken om dei var tette, men det var dei nok ikkje. Hvis du impregnerte dei skulle dei vere meir enn godt nok til å dasse rundt i regnet med utan å bli våt på beina. Vann TETTE derimot. Semska skinn, ja. Edit: Runde lisser er eit must. Ser mykje betre ut. Endret 28. november 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror jeg kjøper Chukka eller Sk8-hi i morgen, er jo sjelden så mye snø her i byen (Oslo) at jeg trenger helt snø- og vanntette sko. (Snøtett, er det egentlig et ord?) Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Vet noen om noen amerikanske nettbutikker som selger disse Vansene? De heter Sk8-hi lx tror jeg, men finner ikke med med lammeull i noen nettbutikker. Tenkte jeg skulle prøve og spare litt penger, men må vel kanskje bite i det sure eplet og kjøpe dem her. Noen som har dem forresten? De var skikkelig digge og ha på, i hvert fall i skobutikken. Disse skoene selger de på Urban, Oslo city eller byporten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 De selges på DNA også. Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Noen som vet om de har de sorte Lanvin hightopsa inne på Kamikaze nå? Jepp! Det har de! Vet ikke hvilke størrelser de har igjen, men de hadde en del forrige gang jeg var der. Dog er disse veldig dyre sneakers synes jeg, men utrolig pene. Håper selv på å få tatt med meg et par fra julesalget om mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå