Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Vet noen om noen amerikanske nettbutikker som selger disse Vansene? vans_dachsund_stor.jpg De heter Sk8-hi lx tror jeg, men finner ikke med med lammeull i noen nettbutikker. Tenkte jeg skulle prøve og spare litt penger, men må vel kanskje bite i det sure eplet og kjøpe dem her. Noen som har dem forresten? De var skikkelig digge og ha på, i hvert fall i skobutikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Et spørsmål til dere: Finnes det noen gode sko der ute som ser bra ut, samtidig som de er litt "vinteraktige"? Hadde ikke helt sansen for vansene.

Lenke til kommentar
Et spørsmål til dere: Finnes det noen gode sko der ute som ser bra ut, samtidig som de er litt "vinteraktige"? Hadde ikke helt sansen for vansene.

Dei Vansa over finst i ein annan, lavare modell som ser betraktleg betre ut.

Slip-ons? Har sett bilder av dem og synes det ser litt teit ut med så lave sko med for...dessuten er det jo ikke like varmt da :ermm:

Lenke til kommentar

Første eg tenkte pånår eg såg dei.

Men eg klarte å overbevise meg sjølv om at eg trengde endå eit par sko i dag, så eg fekk med meg ein par Vans Chukka vintersko. Skikkeleg komfortable, som å gå i tøfler ute. =D Vanntette er dei nok ikkje, menmen. Overraskande pris på dei (1100,-) mtp. at Chukka ellers kostar 600,-

Lenke til kommentar
Første eg tenkte pånår eg såg dei.

Men eg klarte å overbevise meg sjølv om at eg trengde endå eit par sko i dag, så eg fekk med meg ein par Vans Chukka vintersko. Skikkeleg komfortable, som å gå i tøfler ute. =D Vanntette er dei nok ikkje, menmen. Overraskande pris på dei (1100,-) mtp. at Chukka ellers kostar 600,-

Ja, de er ganske dyre i forhold til "vanlig" modell. Tror du de er vanntette hvis man impregnerer dem da? Det er vel ekte semsket skinn?

Lenke til kommentar

Impregnerte mine i kveld, så får sjå korleis det går i morgon.

Spurte i butikken om dei var tette, men det var dei nok ikkje. Hvis du impregnerte dei skulle dei vere meir enn godt nok til å dasse rundt i regnet med utan å bli våt på beina. Vann TETTE derimot.

Semska skinn, ja.

Edit: Runde lisser er eit must. Ser mykje betre ut.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Vet noen om noen amerikanske nettbutikker som selger disse Vansene? vans_dachsund_stor.jpg De heter Sk8-hi lx tror jeg, men finner ikke med med lammeull i noen nettbutikker. Tenkte jeg skulle prøve og spare litt penger, men må vel kanskje bite i det sure eplet og kjøpe dem her. Noen som har dem forresten? De var skikkelig digge og ha på, i hvert fall i skobutikken.

Disse skoene selger de på Urban, Oslo city eller byporten.

Lenke til kommentar
Noen som vet om de har de sorte Lanvin hightopsa inne på Kamikaze nå?

Jepp! Det har de! Vet ikke hvilke størrelser de har igjen, men de hadde en del forrige gang jeg var der. Dog er disse veldig dyre sneakers synes jeg, men utrolig pene. Håper selv på å få tatt med meg et par fra julesalget om mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...