AnewZ Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Var litt usikker på den der, ja. Et par skotrær hadde vel blitt 4.. ting for å ha i skoene? Jaja, lekse lært. Så et par biler blir 4? Nei. Et par skotrær blir 2 skotre. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 *gnikke på sko* Gahh... blir aldri fornøyd, jeg vil ha dem skinnende som glass! GLASS SIER JEG Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Maybe you're doing it wrong..? http://styleforum.pbworks.com/w/page/7029889/MirrorShine Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Hadde jo som nevnt tenkt å bestille et par Chelsea Boots fra herringshoes, men nå virker det jo som om det begynner å gå mot vår, med det det innebærer av vær osv. Så spørsmålet er: se etter en annen type sko eller bare bestille? (Loake Mitchum i svart) Egentlig ganske sentralt for dette spørsmålet er: Bruker dere chelseas ikke bare på vinterstid, men også vår/høst? Endret 2. februar 2011 av Xtra Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor svart? Personlig ville jeg heller valgt Loake Chatsworth, Loake Hickstead eller Herring Coltham i brunt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg bruker mine chelsea boots litt på våren/høsten, men hvis jeg var deg tror jeg at jeg ville valgt å bestille er par vanlige sko, og heller vente med chelsea boots til neste høst. Litt kjedelig å kjøpe et par sko man bare får brukt en måned eller to.. Jeg er forresten enig med ChristianB i at jeg ville bestilt brune i stedet. Chelsea boots er hverdagssko, og imo ser brunt bedre ut med 99 % av hverdagsantrekk. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er det ikke greit å få med seg et par billige chelsea boots nå som sesongen snart er over? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Uttalelsen min var selvfølgelig basert på at han bare skal kjøpe et par sko i den nærmeste fremtiden. Har han planer om å kjøpe et par til før sommeren ville jeg valgt å kjøpe chelsea boots nå ofc... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Christian: Svart fordi jeg synes de er penest. Både Hickstead og Coltham er veldig fin i brun, men har fått det litt for meg at det er svart jeg vil ha. Uttalelsen min var selvfølgelig basert på at han bare skal kjøpe et par sko i den nærmeste fremtiden. Har han planer om å kjøpe et par til før sommeren ville jeg valgt å kjøpe chelsea boots nå ofc... Hmm, akkurat det er nokså uvisst. Men det jeg tenker er at jeg allerede har brune boots som er casual (Sebago Arlington) og at jeg derfor vil ha de i svart. Ellers.. hva mener dere er et "must" å ha av sko? Derbys? Brogues? Monks? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det som er et must å ha av sko er egentlig bare et par plaine sorte cap toe oxfords.. Men det er jo ikke en sko man bruker særlig ofte i hverdagen, så det er jo ikke dermed sagt at man burde kjøpe det først. Jeg råder deg egentlig til å kjøpe det du tror du kommer til å bruke mest. Kjedelig å ha et par sko man sjelden bruker stående, samtidig som man har lyst på et annet par. 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Christian: Svart fordi jeg synes de er penest. Både Hickstead og Coltham er veldig fin i brun, men har fått det litt for meg at det er svart jeg vil ha. Uttalelsen min var selvfølgelig basert på at han bare skal kjøpe et par sko i den nærmeste fremtiden. Har han planer om å kjøpe et par til før sommeren ville jeg valgt å kjøpe chelsea boots nå ofc... Hmm, akkurat det er nokså uvisst. Men det jeg tenker er at jeg allerede har brune boots som er casual (Sebago Arlington) og at jeg derfor vil ha de i svart. Ellers.. hva mener dere er et "must" å ha av sko? Derbys? Brogues? Monks? Jeg tenkte det samme som deg, og kjøpte chatsworth i sort siden jeg har arlington i brun. Fungerer bra, er greit med litt fargevariasjon på skoene. Særlig når man bare har 2-3 sko Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har du bare et og et halvt skopar? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skjer med at folk har få skopar Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skjer med at folk har få skopar Flere av mine kompiser som så og si alltid går i de samme skoene. Men ja, skjer med det. Ikke at jeg har særlig mange skopar selv, men 2-3 er svært lite. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) @AnewZ har ett par av de jeg også, men de fleste har en typ 5 par + Skal sies at det er en del av skoparene mine som ikke blir brukt så mye/ofte da. Endret 3. februar 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skjer med at folk har få skopar Flere av mine kompiser som så og si alltid går i de samme skoene. Men ja, skjer med det. Ikke at jeg har særlig mange skopar selv, men 2-3 er svært lite. Jeg har 3 par: ett par pensko, ett par dagligsko og ett par treningssko. Jeg innser at mitt neste innkjøp bør bli et par sko. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Seriøst? Jeg trodde det var standard å hvertfall ha et par gummistøvler, et par skisko og kanskje noen gamle joggesko liggende. Du må virkelig være flink til å kaste sko. Selv har jeg fortsatt stort sett alle joggeskoene jeg har hatt siden ungdomsskolen liggende i et skap hos mamma og pappa. Edit: Forøvrig burde man minst ha 3 par hverdagssko. Sko burde hvile en god stund etter at man har brukt dem. Endret 3. februar 2011 av fkm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Går jeg med skinnsko lar jeg de hvile hvert fall ett døgn før jeg bruker de igjen. Jeg har faktisk ikke gummistøvler lengre. La de igjen på Roskilde etter 2007 festivalen med sykt mye regn. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Gummistøvler har jeg aldri behov for, jeg går aldri på ski og jeg kaster sko som er fillete. Jeg har tradisjonelt sett brydd meg enda mindre om sko enn jeg har gjort om klær, så når jeg har kjøpt meg et par så har jeg gått i dem. Stort sett sneakers og "fjellsko" (type gore-tex og den slags) det har gått i for min del. Men når jeg nå har konkrete planer om å bygge ut garderoben, så inngår selvsagt et godt utvalg sko i disse planene. Det er håp i hengende snøre enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå