lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Javel? Hvorfor mener du det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hadde vært pent om du hadde vært 40-50 +. Selvfølgelig hadde det vært pent i den alderen, men skoparet er nok like hot når man er 20, om ikke hottere! Hva går trendy matsemann om sommeren? Plims? No offense, men loafers og mokkasiner ser tusen ganger bedre ut. Jeg liker faktisk at det er hæl. Synes det ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Trendy matsemann går vel i noen fete moods-sneakers vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Helst skulle jeg faktisk hatt et par penny loafers, men økonomien strekker ikke til. Men når penger ruller inn på kontoen tror jeg at jeg prøver meg på Verona. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kraftige hæler? Senest her om dagen spurte du om hvor du kan kjøpe grønne oxfords, og man skal lete ganske lenge for å finne et par oxfords som har mindre hæler enn det paret med loafers. Du snakker bare tull. 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Paret til venstre er helt greie, men dårlig søm på paret til venstre. De så bare billige ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Corneliani ID. Det står i skoen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) I could not help it, jeg bestilte de italienske skoene (Herring Firenze, tror jeg de heter) som jeg linket til tidligere i tråden. Bestilte like så godt også bursdagspresangen til pappa når jeg først var i gang. Det ble da noen enkle monks i fargen sort. Jeg håper han blir fornøyd. Endret 26. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Noen som vet om noen butikker selger skotre i Stavanger? Endret 28. januar 2011 av Sir.Jacobs Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som vet om noen butikker selger skotre i Stavanger? Har du EN sko du vil ha det i? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har du EN sko du vil ha det i? siden han spør så har han tydeligvis det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg flyttet til det sorte hullet til forumet. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Bestilte et par sko fra Herring i går, men så viste det seg at de ikke hadde dem inne. Så da kunne jeg velge meg et nytt par så skulle jeg få med et gratis par med skotre. Er vel ikke så verst det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 "Et par med skotre" gir like mye mening som "Vi har fire bil". Ellers var det jo en hyggelig ting av de å gjøre, mange hadde nok bare beklagd seg og bedt deg om å bestille på nytt, eventuelt slengt med et gavekort på 10 pund eller noe. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Var litt usikker på den der, ja. Et par skotrær hadde vel blitt 4.. ting for å ha i skoene? Jaja, lekse lært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå