cbfn Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Takk! Der var den siden du linket til forrige gang dette temaet ble tatt opp, har søkt etter den de siste dagene nå. Skal sende dem en mail, så poster jeg her hva fraktkostnaden er. Så over FAQen, og shipping til Norge koster $27.00 USD uansett hvor mye som bestilles. Endret 23. januar 2011 av Christian B Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt puttet i det store, sorte hullet til forumet. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet. husk å rapportere det du anser som OT istedenfor å kommentere det i tråden da dette fort skaper dårlig stemning. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 24. januar 2011 av ilpostino Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Noen som vet hvor man kan få tak i hæl- og såledressing? Noe à la dette. Har lagt merke til at chealsea bootsene blir fort slitt på sålen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg har sett de har hatt det i et par skobutikker. Fra Kiwi tror jeg... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Vurderer å kjøpe et par brune Herring Hampstead. Først og fremst skal de brukes til dress, men vil nok bruke dem til jeans en og annen gang. Noen som har meninger, eventuelt andre forslag? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har de selv, så jeg liker de naturlig nok også godt. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har de ikke selv, men elsker utseende. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hiver meg på resten her. Veldig pene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Liker litt mer dybde i fargen på læret, men ellers et godt valg. Endret 24. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 fkm, omtrent hvor mange ganger/hvor lenge holder en boks med Saphir Renovateur Cleaner and Conditioner? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er alt for mange variabler inne i bildet til at man kan gi et standardsvar på det, men jeg har hatt min i kanskje et halvt års tid, og den er rundt halvfull. Jeg har dog et par andre C/C jeg også bruker... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Okey, så en ordre på 4 stk. blir litt overkill. Er vel noe jeg kommer til å bruke rundt 1 gang i måneden på 3-4 skopar. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg liker ikke loafers med hel, så 'not'. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Nettopp det jeg tenkte selv. Men liker effekten hæler har på høyden ^^ Dessuten så de slimmere ut en Torino, som er alternativ. Og Herring har ingen sko som er smalere enn medium. Ender bare med at jeg går i kipper i skoen. Endret 25. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hælen har vel minimal effekt på høyden, egentlig :!: Men om du overlever at den har hæl, så liker jeg resten av designet dens(, selv om Torino-modellen kanskje var hakket penere imo; men om den er for bred er det jo ikke et valg) Endret 25. januar 2011 av Noburu Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 La meg leve i trua! Angående bredden er det jo ikke sikkert det virkelig har noe å si. Må vel nesten bare prøve. Noen som har erfaring med byttinga og fraktpriser? Er lite lysten på å ende opp med å bruke mer på frakt for å få de byttet enn hva skoen i seg selv koster. Basert på hvor mye jeg sliter med å finne sko som passer i bredden i fysisk butikk er det sannelig ikke umulig heller. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hadde vært pent om du hadde vært 40-50 +. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå