sim Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 De kaller det utleggsgebyr. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Du slipper jo tollen som er på 10,7 % eller noe... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Frakt fra Herring og til Norge er vel på ca 20 pund? Selv regnet jeg meg frem til 1017 med frakt, nå. Altså, sko + fakt + moms + UPS. Men, ja, en tusenlapp for et par loafers fra Herring kan vel ikke være så gale? Jeg tror kanskje jeg har et vagt minne om at en eller annen her kritiserte litt på den italienske kolleksjonen til Herring en tid tilbake, men. Noen som kan bekrefte eller avkrefte? Noe sier meg at det var fkm : p Jeg er hvert fall svært fornøyd med den italienske "kolleksjonen" tl Herring. Lenke til kommentar
vZ Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei! Er på utkikk etter nye Alfa fjellstøvler, og fant et par som jeg interessert i. Flere av mine bekjente har også denne typen. Det er en Alfa Bever Sort. Har funnet en vilmarksbutikk i Moss som selger denne over nett, men grunnet pris (2190,-) og passform vil jeg prøve skoene før et innkjøp. Sportsbutikker som G-sport og Intersport i Stavanger og omegn har Alfa Bever Pro Grip+ inne, men er desverre ikke den utgaven jeg er ute etter. Spørsmålet er da, hvor kan jeg finne Alfa Bever Sort i Stavanger? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvor får jeg tak i Oxford i andre farger enn brun og svart? Helst Norsk nettbutikk eller fysisk butikk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Heppo, zappos, Agnar, Grændsen Skotøimagazin osv. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hvordan er det å bruke f. eks Loake 290 (Chelsea boots) når det er vått ute? Og burde man gå for Chelseas med fôr eller uten? Greit med kalosjer, men så vidt jeg har skjønt lager ikke Swims kalosjer som passer sko med hæl. (med unntak for kvinner) Bor i Bergen og vinteren er ganske vekslende med perioder med kaldt og tørt, samt perioder med slaps og regn. Endret 22. januar 2011 av Xtra Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 http://vimeo.com/17755193 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hvordan er det å bruke f. eks Loake 290 (Chelsea boots) når det er vått ute? Og burde man gå for Chelseas med fôr eller uten? Greit med kalosjer, men så vidt jeg har skjønt lager ikke Swims kalosjer som passer sko med hæl. (med unntak for kvinner) Bor i Bergen og vinteren er ganske vekslende med perioder med kaldt og tørt, samt perioder med slaps og regn. Så vidt jeg vet går det fint, så lenge du lar skinnet tørke i romtemperatur i minst 24 timer mellom hvert bruk. Også er det viktig å tørke av salt fra skoene, det kan lage stygge flekker... Jeg har ingen problemer med bruke Chelsea boots uten fôr i -15, så lenge jeg har ullsokker. Så, personlig velger jeg uten fôr, synes de lett kan bli for store og klumpete hvis man skal ha fôr inni også. Jeg liker når sko er litt slimme Coa: Snasent! Endret 22. januar 2011 av Chikamaharry Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvor får jeg tak i Oxford i andre farger enn brun og svart? Helst Norsk nettbutikk eller fysisk butikk. Hvilken farge leter du etter da? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det lurte jeg på også. Jeg mener å huske at det var han som hadde så mye i mot lilla skinnhansker. Mulig han snakket om andre nyanser en den "vanlige" brunfargen eller svart. Det finnes jo også andre farger da, f. eks Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Tenkte på mørke rød, eller burgunder heter det vell. Evt. svak grønn eller blå farge. Noen som har tips? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Nei nå var du morsom, AnewZ. Kan noen svare meg på spørsmålet? Har sjekket ut de sidene lokeland kom med. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Greit med kalosjer, men så vidt jeg har skjønt lager ikke Swims kalosjer som passer sko med hæl. wut Sikkert bare jeg som har misforstått litt av konseptet da jeg aldri har brukt kalosjer før. Er det bare slik at man kjøper kalosjene ekstra store for å "strekke" de over (de virker jo ganske "stretchy") over skoen? Så liksom for meg at f. eks. "Swims Classic" var hovedsaklig for Brogues eller Oxfords og at f. eks Mobsters er hovedsaklig for boots. Bilde av Swims Mobsters: Endret 23. januar 2011 av Xtra Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kalosjer ser ut som fotpose, og har nok samme funksjon. Bare trer foten nedi og vips så er det vanntett. Om jeg ikke husker helt feil så kan det være greit å velge kalosjer i en størrelse større enn skoene sine. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kalosjer ser drit stygt ut. Bruk våtsokker og kjøp nye sko når de blir ødelagt av all fukten. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Tøft sagt..... I utgangspunktet er jeg enig i deg, men: - Sko er langt fra gratis - Behandler man de ordentlig og varierer skopar man bruker skal jo ikke fukten være problematisk - Det skal jo gjerne litt til for å bli våt Den eneste settingen jeg kan se for meg at jeg kunne brukt kalosjer er i byen hvis det var slafsete ute, men selv da ... nei. Endret 23. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Fant ut at disse solgte Saphir Renovateur rimelig billig. Frakt til Norge var $40.00 USD. Noen som vet om et sted man kan få tak i det billigere? Endret 23. januar 2011 av Christian B Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Fant ut at disse solgte Saphir Renovateur rmelig billig. Frakt til Norge var $40.00 USD. Noen som vet om et sted man kan få tak i det billigere? Her koster det det samme, men det kan jo hende frakten er litt rimeligere. Hvis ikke kan du bare sende dem en mail og spørre om de kan sende det med usps eller noe, så det blir billigere. Det hender nettbutikker gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå