Brunøye Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne disse skoene, helst en norsk nettside http://store.nike.com/emeastore/#,en,SE,ur...152159//0--0/|0 Trur du finner dem på nesten alle sportsbutikker. vet dem har/had dem på intersport og g-sport og sport1 her jeg bor. Mener 99% at det var de skoene. synes dem så ufyselig ut, men dæven dem er faktisk go å gå med. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har de samme skoene som trådstarter, bare andre farger Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Har bestilt nye Ugg. Utrolig gode og varme. Har vært kjempe fornøyd med tidligere par, bortsett fra at jeg var litt uheldig med ett av dem som revnet litt i en søm. Endret 15. november 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kjøpte meg nye Nike Shox i sort og gull, samt Lacoste Graduate Pinstripe i melkefarge og mørkerød. Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tenker å bestille et par Adidas-sko fra Amazon.com. Erfaringer, noen? Jeg stusser veldig på størrelsen. Bruker 39 i skostørrelse, og trodde at 39 skulle tilsvare 7 i amerikanske størrelser. På Amazon står det imidlertid at i damestørrelse er 39 det samme som 9? Hva er rett? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kjøpte disse på eBay Satser på å få tak i et par Timerland 6" snart også, kjekt å ha om vinteren. Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe disse?: Er på formatshop men den er i rød.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 DNA.... Prisen der er 999 kr. Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Det var salg på Löplabbet i går, og endte blant annet opp med disse skoene, bare i rødt i stedet for rosa. Det er forresten ikke helt samme typen, men fant ikke mine sko på nettet. Endret 22. november 2007 av frgmnt Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 DNA.... Prisen der er 999 kr. Men vet du om på en norsk nettbutikk? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som vet om noen moteriktige vintersko, trenger nye. Hørte om noen fine moods sko men vet ikke hvor butikken ligger. fant de skoeneikke i nærmeste butikk, han sa de var i Oslo, noen som vet at han bare kødder? Lenke til kommentar
floww Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 anbefaler timberland 6# som vintersko kjøpte et par ifjor og dem har holdt seg godt, holder på varmen og vanntett Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 anbefaler timberland 6# som vintersko kjøpte et par ifjor og dem har holdt seg godt, holder på varmen og vanntett Har de selv, gode og varme men til tider litt tunge å ha på Lenke til kommentar
tolan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Her er en oversikt over de beste skoene jeg har hatt. Noen av dem har jeg også nå. De beste skomerkene synes jeg er Adidas, DC, Adio og Lakai. De har mange kule sko. Kostet 999,- Gode fritissko, har bredere lisser enn på bildet. Lakai MJ3 Hi Kostet 899,- Kanskje de beste skoene jeg har hatt. Stilig design Lakai Telford. Stilige farger, konge sko. Fått mye oppmerksomhet for de Kostet 999,- Lakai Lakoston LTD. Gode sko å gå i, kule og. Kostet 899 kr på White Water. Adio Wray v.4. Konge sko, dritkule. Koster 599,- Dc court grafikk. Kostet 699 ,- på White water. Gode å gå i. Adio eugene. Konge sko! 699,- Beste Osiris skoa jeg har hatt! 1100,- Vans slip ons. 499,- Endret 24. november 2007 av tolan Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 anbefaler timberland 6# som vintersko kjøpte et par ifjor og dem har holdt seg godt, holder på varmen og vanntett hvor kan man få tak i de? Lenke til kommentar
floww Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 anbefaler timberland 6# som vintersko kjøpte et par ifjor og dem har holdt seg godt, holder på varmen og vanntett hvor kan man få tak i de? jeg kjøpte den i timberland store på paleet i oslo, det skal visstnok være en timberland store i bogstadveien og men jeg trur den skal kunne fåes kjøpt i de fleste skobutikker som eurosko osv. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen som vet om de har de sorte Lanvin hightopsa inne på Kamikaze nå? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 tolan: Du har hatt mange snasne sko.. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Leter etter nye vintersko! Trenger ikke være kjempevarme egentlig, bare de er varmere enn vans og converse! Noen gode forslag til en ikke altfor dyr penge? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kjøpte és sko for noen år sia, har ikke hatt så gode skateskod, utrolig kvalitet. brukte dem året rundt, så var jeg i USA og så en nye model, 350 kr for en årsmodel er ikke så verst(så forresten de Osiris skoa til 400:P) men kvalitetet var noe dårligere her, er det veldig forskjellig fra sko til sko på kvalitet? selv om de er masseprodusert? Vurderer Timberland sko til vinteren, men er jo ganske mange som har de, noen andre kule og gode vintersko`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå