TheWankership Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 VI får håpe han blir fornøyd med dem Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvor får man tak i skinnsko med farge. Tenker på noe alla dette: Skal brukes til daglig og ikke formelt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har lyst på de samme. Du finner de her et sted. http://streetetiquette.com/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hermès, men må nok være SO (Special Order). Husk å be om å få de i dark green pebblegrain calfskin. 4 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Var i København i går. Fikk med meg disse her hjem. Ikke noe fancy, men går til mye av det jeg har i garderoben. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Pent i brunt! Problemet mitt er at jeg bruker størrelse 48-49. Noe som de fleste butikker ikke har. Var innom 12 skobutikker på strøget og på et kjøpesenter i Køben før jeg fant en butikk som i det hele tatt hadde sko i størrelse 48 og over. Var et slit, men det var verdt det :} Edit: Den store størrelsen jeg bruker får forøvrig skoene til å se ut som klovnesko når de står i skohylla Men når jeg har de på meg så går de i ett med høyden min.. Endret 3. januar 2011 av Hille Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hermès, men må nok være SO (Special Order). Husk å be om å få de i dark green pebblegrain calfskin. I can't discuss that at this time 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hermès, men må nok være SO (Special Order). Husk å be om å få de i dark green pebblegrain calfskin. I can't discuss that at this time :!: http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/okonomi/-ikke-bruk-allvaersjakke-og-ryggsekk-paa-jobben-3377914.html Ja, flott, takk, endelig noen som har skjønt det! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Åh herregud, for noen kommentarer på den artikkelen.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Mange lærde der. Den linken ble jo forresten postet på feil sted. Endret 3. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/okonomi/-ikke-bruk-allvaersjakke-og-ryggsekk-paa-jobben-3377914.html Ja, flott, takk, endelig noen som har skjønt det! Jepp. Spesielt denne: Frakk' date=' hatt,og stokk og lorgnett for herrer.[/quote'] Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har gått til anskaffelse av Herring Knightsbridge, men er litt usikker på hvordan skolissene skal tres. Skal de se slik ut som de gjør på bildene på Herrings hjemmeside? Hvordan blir det så når de knyttes? Tips, guider, råd? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det velger du da helt selv... Her finner du litt hjelp om du ikke klarer å tenke deg til noe selv. Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Flott! Tenkte kanskje det var en kosher måte å tre dem på, men jeg får prøve meg litt frem og se hva som ser bra ut! Takker! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Duntøfler gjør jobben her. Kjempedeilig og vagle rundt i svære duntøfler på morgenen før gulvvarmen trår til! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har du ikke gulvvarme på om natten? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg har ikke varmekabler på gulvet Edit: på soverommet, that is. Endret 7. januar 2011 av feggy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå