Noburu Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Du er seksten, du vokser ikke mer i beina. Skoene du lenket til var horribelt lite pene. 3 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Du er seksten, du vokser ikke mer i beina. Skoene du lenket til var horribelt lite pene. Jo, enn vokser helt fram til en er melom 25 og 30 år. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg har ikke vokst i beinene de siste årene, og heller ikke i høyden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Man snarere krymper enn vokser etter en viss alder. Jeg har forsåvidt brukt samme størrelse siden jeg ble konfirmert, som er en stund siden Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Du er seksten, du vokser ikke mer i beina. Skoene du lenket til var horribelt lite pene. Jo, enn vokser helt fram til en er melom 25 og 30 år. Mine føtter har ikke vokst siden jeg var 13-14 en plass, men... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kanskje han er sent ute i utviklingen? Det virker iallefall slik på enkelte av postene. 2 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er selvsagt veldig (veldig) mulig Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Du er seksten, du vokser ikke mer i beina. Skoene du lenket til var horribelt lite pene. Jo, enn vokser helt fram til en er melom 25 og 30 år. Mine føtter har ikke vokst siden jeg var 13-14 en plass, men... Hvem har sagt at posten min har noe med min utvikling å gjøre? 25 til 30 år har jeg hørt fra noen eksperter. Selv tror jeg at føtter er noe som utvikles ganske fort. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg har hørt at ører, hender og føtter fortsetter å vokse hele livet. Er det korrekt? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hørt det samme, men er jo fint mulig at noens føtter vokser frem til 20-årsalderen selv om det ikke akkurat skjer med enkeltpersonene som har svar her. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Han svarer jo på sitt eget spm når han sier at han fortsatt passer de han alt har i den størrelsen. Det er nok bare de puma skoene der som er for små, enkelt og greit. Se på Supra f.eks, de har sko som bør være store nok. De er også kulere/penere enn de du vurderte. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Akk, der var Chatsworth i 44,5 utsolgt før jeg fikk penger på konto til å bestille. Jaja, da blir det en de tidligere nevnte chelsea bootsene fra Herringshoes. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har de blå. Kult utseende og gode å gå i. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ikke noe jeg ville eller kunne ha brukt. Men forskjellige folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kule og kule, finnes haugevis av fetere sneakers. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Om føttene dine vokser eller ei må du finne ut selv. Det varierer. Mine har ikke vokst på 2 år, heldigvis, for da kan jeg gå til innkjøp av mange dyre sko. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Akk, der var Chatsworth i 44,5 utsolgt før jeg fikk penger på konto til å bestille. Jaja, da blir det en de tidligere nevnte chelsea bootsene fra Herringshoes. Haha.. Jeg tok det siste paret :!: Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Akk, der var Chatsworth i 44,5 utsolgt før jeg fikk penger på konto til å bestille. Jaja, da blir det en de tidligere nevnte chelsea bootsene fra Herringshoes. Haha.. Jeg tok det siste paret :!: Luring! Neida, du får poste bilder av de og hva du synes om skoene når du får de. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Akk, der var Chatsworth i 44,5 utsolgt før jeg fikk penger på konto til å bestille. Jaja, da blir det en de tidligere nevnte chelsea bootsene fra Herringshoes. Haha.. Jeg tok det siste paret :!: Luring! Neida, du får poste bilder av de og hva du synes om skoene når du får de. Will do Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Filippa K Steve Boot Filippa K Owen Suede Clark - Redefined by Bobbie Burns Kurt - Redefined by Bobbie Burns (Sebago Tremont) Hvilke par her er egentlig fine? Vurderer alle, men vet noen hvordan kvaliteten er på sko fra Filippa K eller Redfined by Bobbie Burns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå