PatSharpX Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nei, men helen har gummi på seg hvert fall. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Venter på svar fra thrice da, forstår det slik at han har kjøpt seg et par med gummisåler. Gidder ikke lærsåle. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Gummisålene til R.M Williams er bare den saken på hælen så vidt jeg vet. Jeg fjernet de på mine sko selv, og jeg har ingen problemer med å gå. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 znip Man kan jo kjøpe de her hvis man vil: http://www.brandos.no/loake/chatsworth-brown/a21298 Litt dyrere, men da får du jo det parret. Vel, jeg er ikke interessert i Chatsworth, eller andre chelsea boots, i brun. Tenker svart i første omgang hvertfall. Men takk for tipset, ganske god pris sammenlignet med HerringShoes. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Her har de de svarte på salg. 1400,- men noe begrenset utvalg av størrelser. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Her har de de svarte på salg. 1400,- men noe begrenset utvalg av størrelser. Ah, takk skal du ha! Det kan hende at 44,5 akkurat passer, men usikker på det med at det er vid lest, det kan bli litt problematisk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Har ikke hatt problemer med lærsåle så lenge det ikke er speilblank is, men da er det kun brodder som funker uansett. Har endelig fått fikset meg swims, ble brune da de ikke hadde min størrelse i sort. Så nå slipper jeg å låne kompis sine kalosjer som er enda styggere enn vanlige swims Mon tro om det ikke blir ett par brune Loake Chatsworth på meg når januar stipendet kommer inn. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Når tar du egentlig dine swims i bruk? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Lånte jo ett par i julen, de ble brukt til og fra selskaper og i kirken. Kommer til å bruke de på nyttårsaften også litt til og fra jobb. Blir brukt når jeg skal i typ familiemiddager/bursdager også. Endret 30. desember 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ser ikke helt poenget med Swims om det ikke er bløtt eller svært saltet på bakken ute. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Eller mye snø. Har et par selv, men de har ligget hos mamma og pappa siden et selskap i fjor en gang, uten at jeg har savnet dem noe særlig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Når man bor i Oslo sentrum så er stort sett all snøen gråsort så veldig kjekt å ha. Edit: Noe av greia også er jo at jeg bruker disse skoene da inne der jeg skal, altså i familieselskap eller som i morgen på middagen. Da er det fint for verten/vertinnen å slippe skitten snø inne. Endret 30. desember 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Fungerer ikke vanlig rensing av skoene? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Øh jo, men tar litt lengre tid hvis jeg skal "vaske" skoene etter hvert bruk enn å tre på swims. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Du glemmer én faktor: Hvordan det ser ut Men ser selvfølgelig poenget ditt! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Mine er jo brune på brune sko, så er ikke så veldig ille. Det er også mer praktisk enn å ha med seg skift. Endret 30. desember 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Klart det, har ingen problemer med å forstå det. Bare greier ikke få meg til å like swims nok til å gå til innkjøp av et par, på tross av at jeg egentlig hadde trengt det. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 var og skulle kjøpe sko i dag, alltid hatt store føtter men ikke hatt problem med størrelser før. men i dag fikk jeg det. har str 46 i vans og adidas porsche skoene mine, men i dag prøvde jeg noen puma sko, og dem var for trange i 46 mulig dem er små i størrelsen?(selgeren sa dem ikke var det) hvor får man kjøpt større sko som er kule da? alle dem spesial sko forretningene har jo bare merkelige sko. http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34511&productId=278432&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= slike jeg hadde tenkt å kjøpe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg tror det var skjebnen som grep inn og sa at du ikke trenger de skoene der 4 Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 men er 16 da, sjangs for jeg har vokst mer i beina men alikevell rart når dem andre skoene mine passer. kjøper jo nye pga dem gamle har blitt stygge, ikke for små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå