Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke hatt problemer med lærsåle så lenge det ikke er speilblank is, men da er det kun brodder som funker uansett.

Har endelig fått fikset meg swims, ble brune da de ikke hadde min størrelse i sort. Så nå slipper jeg å låne kompis sine kalosjer som er enda styggere enn vanlige swims :p

 

Mon tro om det ikke blir ett par brune Loake Chatsworth på meg når januar stipendet kommer inn.

Lenke til kommentar

Når man bor i Oslo sentrum så er stort sett all snøen gråsort så veldig kjekt å ha.

 

Edit: Noe av greia også er jo at jeg bruker disse skoene da inne der jeg skal, altså i familieselskap eller som i morgen på middagen. Da er det fint for verten/vertinnen å slippe skitten snø inne.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

var og skulle kjøpe sko i dag, alltid hatt store føtter men ikke hatt problem med størrelser før. men i dag fikk jeg det. har str 46 i vans og adidas porsche skoene mine, men i dag prøvde jeg noen puma sko, og dem var for trange i 46 :dontgetit: mulig dem er små i størrelsen?(selgeren sa dem ikke var det) hvor får man kjøpt større sko som er kule da? alle dem spesial sko forretningene har jo bare merkelige sko.

 

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34511&productId=278432&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= slike jeg hadde tenkt å kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...