Coa Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Og hvem har vel ikke ett par fake sko ? Jeg. 6 Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Og hvem har vel ikke ett par fake sko ? Jeg. + 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Vintersko, virkelig? De der blir vel våte bare du sier bø til dem? Edit: Å proklamere for alle at du går med fake sko her i gården er den enkleste måten å skyte seg selv i foten på. Ordspill. Med vilje? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Og hvem har vel ikke ett par fake sko ? Så klart har jeg ikke noe som er fake. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Og hvem har vel ikke ett par fake sko ? Ikke jeg. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Okeii, det er tydeligvis bare jeg som har/har hatt et par fake sko.... Jeg trekker meg ut om 3....2....1 POFFF GONE Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Neida, jeg elsker fake sko. De er så billige 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Neida, jeg elsker fake sko. De er så billige Neida, tror bedre om deg, Vowels. Endret 29. desember 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg kjøpte et par falske Converse i min verste fjortizzperiode. De er bortevekk og har ikke sett dagens lys på et par år. Takk og lov. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg kjøpte et par falske Converse i min verste fjortizzperiode. De er bortevekk og har ikke sett dagens lys på et par år. Takk og lov. Er jeg unnskyldt siden jeg er "fjortizz" da ? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg kjøpte et par falske Converse i min verste fjortizzperiode. De er bortevekk og har ikke sett dagens lys på et par år. Takk og lov. Hvorfor i det hele tatt vurdere å kjøpe fake converse? De er jo ganske rimelige utgangspunktet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kjøpte et par fake converse rett før russetiden, det var ikke så dumt. Billige, holdt hele russetiden, og kunne deretter kastes Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg betaler heller 800 kr for ekte converse enn 250 kr (?) for et par med fake. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg kjøpte et par falske Converse i min verste fjortizzperiode. De er bortevekk og har ikke sett dagens lys på et par år. Takk og lov. Hvorfor i det hele tatt vurdere å kjøpe fake converse? De er jo ganske rimelige utgangspunktet. De kosta meg to hundre kroner, altså! Røverkjøp! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kjøpte et par fake converse rett før russetiden, det var ikke så dumt. Billige, holdt hele russetiden, og kunne deretter kastes Har man ikke råd til ekte, kan man heller vurdere et annet merke. 2 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Fake sko holder vel ikke mer enn 1 uke? Sko generelt er jo billig så ser ingen grunn til å kjøpe fake ? Selges vel ikke fake sko i Norge uansett? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Spørsmålet nå er jo om man kjøpte fake (altså noe som selges som autentisk Converse) eller sko som er inspirert av Converse men selges som eget merke. Det er en viktig forskjell! 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Spørsmålet nå er jo om man kjøpte fake (altså noe som selges som autentisk Converse) eller sko som er inspirert av Converse men selges som eget merke. Det er en viktig forskjell! Begge deler ødelegger like mye for industrien etter min mening. Innovasjoner er en fin ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå