fkm Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hæl av tre? Lol, nei. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Ser ut til at den er det faktisk. DescriptionFantastic suede shoes in what resembles a slightly pointier desert boot. The wood heel in a natural color gives a really cool look that stands out from the masses. Quite simply a fantastic shoe! Endret 28. desember 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nei... Materialene skoen er laget av står rett under det du siterte, og det er suede og gummi. Ar hælen ser ut som tre er ganske vanlig, og kommer av en spesiell behandling med fargestoffer osv.. Er en tråd om det på SF et eller annet sted... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det er jo greit, men jeg leste nå kun det som sto i beskrivelsen og er generelt lettlurt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ja eller nei? Herring Brindisi Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Likte ikke de, syns det bare ble seende rart ut med det skille frampå skoen. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ja eller nei? Herring Brindisi Hadde sett bedre ut om det ikke hadde vært semska skinn. Hva med noen som ikke er semska? F.eks denne. Eller noen her. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Vurderte å slå til fordi de var billige, men var usikker på om de egentlig var noe fine. Jeg får se an hva det blir til. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ok. Tenkte meg egentlig at det hadde noe med prisen å gjøre. Selv hadde jeg ikke kjøpt de. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 De første du linka til der, Sir.Jacobs, var ganske fine. Likte spesielt fargen. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Trenger noen Chelsea boots til dagligdags bruk, og vil gjerne også ha gummisåle på de. Har bare sett Herring Kirkdale som jeg liker på herringshoes.co.uk, ellers så fant jeg faktisk noen på Ski storsenter i dag fra Timberland. Earthkeepers var modellen, og det var en form for Chelsea boots. De satt egentlig ganske bra på foten. Hvilken synes dere er best til dagligdags bruk? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg likte ikke de fra timberland hvert fall. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Må si meg enig med de over. Den fra Timberland var ikke noe særlig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Earthkeepers så heslige ut, og synes egentlig ikke Herring Kirkdale var spesielt pene heller. Du har ikke vurdert chelsea boots fra R.M. Williams da? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 De fra timberland var litt for massive til chelsea boots å være, imo. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Her er mine "Vintersko" Converse Lady Pro Leather White Kostet 1000 kr Kjempegode å gå i syntes jeg, ikke så alt for god kvalitet Converse ettellerannet vinterforet Fake kjøpt i Kina, Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Vintersko, virkelig? De der blir vel våte bare du sier bø til dem? Edit: Å proklamere for alle at du går med fake sko her i gården er den enkleste måten å skyte seg selv i foten på. Endret 28. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Vintersko, virkelig? De der blir vel våte bare du sier bø til dem? Edit: Å proklamere for alle at du går med fake sko her i gården er den enkleste måten å skyte seg selv i foten på. Grunnen til at jeg satt " " rundt vintersko var fordi jeg selv skjønner at dette ikke er mye til vintersko. Men jeg tråkker ikke rundt i snøen så det går fint Og hvem har vel ikke ett par fake sko ? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Vintersko, virkelig? De der blir vel våte bare du sier bø til dem? Edit: Å proklamere for alle at du går med fake sko her i gården er den enkleste måten å skyte seg selv i foten på. Ordspill. Med vilje? Jeg har ingen fake plagg forresten. Endret 28. desember 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå