Henrik C Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg ville kjøpt på nett fra HerringShoes.co.uk. Såvidt jeg husker fører Agnar Hagen Loake, så du kan alltids prøve skoene der for å finne noe som passer. Med frakt og fortolling ender du på rundt 1750 for et par sko fra Herring Shoes Classic Collection, lagd av Loake. Det er en utrolig god pris for kvaliteten du får. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Så absolutt tiltalende ut. Prisklassen var også i det sjiktet jeg hadde tenkt. Men virker ikke som om Agnar Hagen fører Loake, (om så står det ihvertfall ikke på listen over merker de fører). Endret 25. desember 2010 av blured Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Skinnsko som tørker på varmekabler, er det greit? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Så absolutt tiltalende ut. Prisklassen var også i det sjiktet jeg hadde tenkt. Men virker ikke som om Agnar Hagen fører Loake, (om så står det ihvertfall ikke på listen over merker de fører). Har aldri sett Loake på Agnar Hagen før. Tviler på at de fører det. Skinnsko som tørker på varmekabler, er det greit? Helst ikke. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Æsj, vi har varmekabler i gangen... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Damn, et par nye rawdenim jeans har klart å sverte over på et par skinnsko. Noen tips til å få fjernet slik? Jeg har ikke pusset de eller prøvd å vaske bort med vann for og ikke gni det utover. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Æsj, vi har varmekabler i gangen... Sett dem på et skostativ. Så lenge de ikke står på gulvet går det greit. Damn, et par nye rawdenim jeans har klart å sverte over på et par skinnsko. Noen tips til å få fjernet slik? Jeg har ikke pusset de eller prøvd å vaske bort med vann for og ikke gni det utover. Rensekrem. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tror ikke Agnar Hagen har Loake, men de har masse annet fint. Helt klart verdt en titt. Ellers har den godt utvalg hos Grændsens Skotøimagazin (ja, det er sånn det skrives). Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Agnar har ikke Loake. Var innom her om dagen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tror ikke Agnar Hagen har Loake, men de har masse annet fint. Helt klart verdt en titt. Ellers har den godt utvalg hos Grændsens Skotøimagazin (ja, det er sånn det skrives). Mhm, har vært innom underetagen der endel ganger. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Hvilken butikk var det jeg tenkte på da? Er helt bestemt på at noen her sa at Loake ble ført i Oslo. Edit: nei, jeg blandet! Church føres av Agnar Hagen, og de produserer også sko for Herring. My bad! Endret 26. desember 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Nash Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Lacrosse i Oslo selger Loake. Lenke til kommentar
Capcom Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei alle sammen! Er det noen her inne som har erfaring med, eller noen formening om Kamik Pearson? Jeg trenger noen andre vintersko, siden Alfa M/77 som er akkurat passe med ullsåler og Ulvang sokker, blir for kalde når det er under 20 blå ute. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Agnar Hagen fører ikke Loake, men de fører RM Williams. Når jeg skulle ha meg chelsea boots var jeg innom både grensen skotøymagasin og Agnar Hagen. Etter å ha prøvd både Loake og RM williams gikk jeg for RM williams. Synes kvalitet og passformen på RM wiliams er bedre, men så er de litt dyrere. Betalte 2095kr med frakt Endret 27. desember 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Vad tycks? Klikk! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Hæl av tre? Det kan jo ikke være behagelig i lengden, eller? Uansett var det fine desert boots, men har aldri hørt om produsenten så det er vel kvaliteten det store spørsmålet omhandler. Endret 28. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg likte de ikke noe særlig faktisk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ikke helt fan jeg heller, men klarer ikke å sette fingeren på hva det er jeg ikke liker ved de. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Tror det er lissene som starter litt for langt nede og har litt stort mellomrom som gjør at det er noe som skurrer litt. For den prisen ville jeg uansett gått for noen andre, Loake har vel noen som koster cirka det samme og de holder nok veldig mye høyere kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå