fkm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har også et par boots med glidelås, og de er like behagelige som de jeg har med strikk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skosalg hos Asos. Bare synd det er så lite pent der... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Skjønner poenget. Edit: Clicky! Hvem i helvete kjøper slippers til over 6k? Jeg vet man går med sko inne i andre land, men det får da være grenser. Endret 20. desember 2010 av lokeland 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Første skoparet lett Hadde det ikek vært for at det er Asos så skulle jeg kjøpt dem og kombinert de med dressen i nyttår Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Loake Camden vs Opening Ceremony M1? Syns de fra Clarks bli for klumpete. Andre alternativer? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 HJELP Evig dårlig bilde, men det er det eneste bilde jeg finner igjen av skoene fra Timberland. Så de på en skobutikk på et kjøpesenter nært Værnes (husker ikke navnet) og ble totalt forelsket. Desverre var jeg på tur med den militære troppen og hadde kun på meg noen få kontanter. Finner ikke paret på timberland.no eller .com Ble totalt forelsket i skoene, men finner altså ikke skoene noen plass og ikke vet jeg modellnavnet heller. Noen som kanskje kan hjelpe ut i fra det evig dårlige bildet? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Kan det være disse? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 ertestuing syns sålen på Opening Ceremony M1 skoene var penere, skjønner hva du mener med klumpete, men tror kanskje det er vinkelen bildet er tatt i. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 PatSharpX: Jeg synes ikke de fra Loake var særlig klumpete, har sett andre bilder av de også, men jeg synes derimot standard desert boots fra Clarks er for klumpete. Er helt enig i at sålen (forsåvidt hele skoen) på OC er penest, men samtidig har jeg lest at sålen på dem slites utrolig fort. Så da blir egentlig alternativet å legge gummisåle på de hos en skomaker. Og etter å ha lest her om at skoen da blir å råtne, er jeg litt skeptisk til det. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Kan det være disse? Hva i.. jeg lette jo overalt på de sidene uten å finne eksemplaret. Men uansett - der er de og takk skal du ha Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Loake Camden vs Opening Ceremony M1? Syns de fra Clarks bli for klumpete. Andre alternativer? Loake uten tvil. For det første er kvaliteten antagelig mye bedre, og for det andre var sålen på OC dritstygg, ettersom de ikke hadde hæl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 ertestuing: Har hørt rykter om at kvaliteten på produkter fra Opening Ceremony ikke forsvarer prisen. Det kan være greit å ha i bakhodet når du bestemmer deg. Lenke til kommentar
magio Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Bestilte meg noen nye sko Ser kule ut dem ihvertfall! Endret 23. desember 2010 av magio 1 Lenke til kommentar
magio Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hehe, vi har åpenbart forskjellig stil Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Lurer veldig på hvordan de bestemte seg for sålen foran jeg. Hvem var det som foreslo at de skulle slenge på en svær klump med hvit gummi foran i stedet for å fortsette sålen hele veien rundt? 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Lurer veldig på hvordan de bestemte seg for sålen foran jeg. Hvem var det som foreslo at de skulle slenge på en svær klump med hvit gummi foran i stedet for å fortsette sålen hele veien rundt? To klumper faktisk. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det er vel fordi sålen kun er limt på, og den hadde løsnet foran altfor tidlig om de ikke hadde vært der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå