Henrik C Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg lurer også på hva jeg skal gå med i vinter, når det blir mye snø. Da funker ikke hvite Lacoste og Vans lengre. Timberland har jo en del greie modeller. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 på brandstad, follestad osv har de nå fått inn Lacoste vintersko og mange andre merker.. ganske kule faktisk =) Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har gått med Vans i alle årstider nå. De funker fett på vinteren - med mindre du skal base i snøen. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som vet av noen fete fritidssko/joggesko? Uansett pris Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Mine favoritt "fritidssko" er vel de sorte velcro sneakersene fra Gucci, og fant noe stilige hightops fra Lanvin på Kamikaze, ligner litt på hightopsa fra Dior (Heidi Slimmane ss05 (?)), men mer robuste. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Mine favoritt "fritidssko" er vel de sorte velcro sneakersene fra Gucci,og fant noe stilige hightops fra Lanvin på Kamikaze, ligner litt på hightopsa fra Dior (Heidi Slimmane ss05 (?)), men mer robuste. Hadde egentlig tenktmeg noe fra Puma, Addidas og ReeBook. I den duren Designer sko går dårlig sammen med bergans over-all Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som har erfaring med www.zappos.com . . . de har de svarte og hvite adidas Mens Top Ten Hi, som jeg ikke finner noen annen plass i Norge hittil. Quoter denne, da denne siden så meget interessant ut. Noen som har erfaring her? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Står hvertfall på nettsiden at de ikke sender "internationally" ;s btw, har bestilt meg disse skoene nå: Vans Slip-On Checkerboard Illusion Black Totalt 310kr levert, fra USA. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det var billig razh0r Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvilken side bestilte du fra? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Sånne sko med flate såler har ødelakt knærne mine.. Annbefales ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Svake knær? Har noen sko selv som er relativt "flate", men kan ikke si jeg har merket noe i knærene. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skal til Oslo i helga med besteforeldre fra England. Blir nok noe nytt, og deriblandt sko! Skal poste bilder Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvilken side bestilte du fra? Bestilte fra en kar på ebay. Denne brukeren: http://stores.ebay.com/id=9450088 Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 For tiden bruker jeg mest disse, bare med svarte lisser: Kjøpte de fra en tysk nettbutikk. Husker ikke helt hvor mye jeg betalte, men det var ikke så ille. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 For tiden bruker jeg mest disse, bare med svarte lisser: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41C8...A5L._AA280_.jpg Kjøpte de fra en tysk nettbutikk. Husker ikke helt hvor mye jeg betalte, men det var ikke så ille. Pene de smale adidasskoene som kommer mer og mer nå for tiden. Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Pene de smale adidasskoene som kommer mer og mer nå for tiden. Hm, har du bildelink? Jeg vet ikke om de du sikter til ligner på mine, men jeg liker dem i alle fall veldig godt Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har selv sko fra YSL og lacoste + diverese penere sko + diverse tursko. Ska vel gå til innkjøp av nye vintersko, så får se hva æ finner i dag. gode tips til vintersko? Man kan jo ikke ha bare 1-2 par vintersko! Viktig og ha hele tiden tørre og gode sko på beina! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Pene de smale adidasskoene som kommer mer og mer nå for tiden. Hm, har du bildelink? Jeg vet ikke om de du sikter til ligner på mine, men jeg liker dem i alle fall veldig godt Sikta til de du la ut ja Kjøpte meg nye sko her om dagen selv: http://bajas.no/visprodukt.php?vid=2797 Lenke til kommentar
jalla9 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne disse skoene, helst en norsk nettside http://store.nike.com/emeastore/#,en,SE,ur...152159//0--0/|0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå