lokeland Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Jeg har sett etter noen nye skinnsko, men sliter litt med å finne fargen jeg ønsker. Når jeg er ute ser jeg rett som det er folk som har mørkebrune skinnsko som nesten er sorte, men man ser et brunskjær i dem, som en glød. Siden jeg ikke finner slike sko på nettet, lurer jeg på om det er noe de gjør med mørk/sort voks? Jeg tenker da at man vokser brune sko med sort voks eller noe lignende. Vet ikke helt hva jeg skal google heller for å finne ut av det. Jeg mistenker at det du tenker på er sko med antikk finish, altså slik: Et dårlig eksempel, men googleferdighetene er visst ikke på topp idag. Men er det det du tenker på? Det er en behandling de påfører skoen i fabrikken med diverse poleringsmiddel osv. Du kan antakeligvis gjøre noe lignende hjemme ved å bruke voks, men ettersom skoene er ferdig behandlet er det vel begrenset hvor godt resultatet blir, uten at jeg har prøvd det. Tror for øvrig det er italienerne som er glad i dette, om jeg ikke husker feil? Uansett synes jeg det er smått sexy! If done right. Endret 16. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) *feil tråd* Endret 16. desember 2010 av thrice Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg mistenker at det du tenker på er sko med antikk finish, altså slik:Et dårlig eksempel, men googleferdighetene er visst ikke på topp idag. Men er det det du tenker på? Det er en behandling de påfører skoen i fabrikken med diverse poleringsmiddel osv. Du kan antakeligvis gjøre noe lignende hjemme ved å bruke voks, men ettersom skoene er ferdig behandlet er det vel begrenset hvor godt resultatet blir, uten at jeg har prøvd det. Tror for øvrig det er italienerne som er glad i dette, om jeg ikke husker feil? Uansett synes jeg det er smått sexy! If done right. Takk, det var noe slikt, men med nesten sorte eller mørkebrune sko. Jeg får google videre. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Bildet var kun et eksempel. Samme finish kan jo gjøres på mørke sko, men fant ikke et passende bildet. Poenget var bare at om du søker på "antique" eller "antique finish" vil du antakeligvis finne noe interessant. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Fikk sko fra Herring Shoes i dag og de har bare skrevet halve verdien på pakken = NICE! Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Vet, la merke til det samme. Dritdigg gjerne post bilde® i bildetråden! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Gjort det med meg også, men jeg regner alltid ut prisen dersom de fortolles som normalt før jeg kjøper. Bedre å få en hyggelig overraskelse enn baksmell. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hva syns folket om Loake Hickstead? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvis det er i den størrelse er det en veldig god pris. Ender jo på under 1200 ferdig fortollet med UPS, og dersom Herring setter verdien ned blir det vel rundt 1050 kroner for de, og det ville jeg slått til på. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Har blitt litt småforelska i Nike Air i det siste. Gått til innkjøp av: Edit: Jeg har forøvrig måtte innse at Fred Perry aldri kommer til å være tilgjengelig i min størrelse :/ I vertfall ikke med det første. Endret 19. desember 2010 av Hille Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 De øverste var fete. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ja, de øverste var faktisk ganske fete. Selv om det ikke er min stil. Dog minus for den hvite sålen da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg lurer på om jeg skal bestille meg et par nye sko, slik at jeg har to par vintersko. Hva synes dere om Herring Hillingdon ? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg lurer på om jeg skal bestille meg et par nye sko, slik at jeg har to par vintersko. Hva synes dere om Herring Hillingdon ? Greit å tenke at strikk i sidene er mer behagelig enn glidelås, imo. Men ellers liker jeg dem Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har sko med glidelås på siden, syns ikke det er noe ubehagelig. 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg og, men jeg synes det kan bli litt ubehagelig Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har glidelås på earthkeepers'a mine, og merker ikke noe til det Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Sikkert bare mine sko, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå