Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til hvilket antrekk passer lilla sko, egentlig? Jeg digger konseptet, men klarer ikke helt å se for meg hvordan resten av antrekket da må se ut. :blush:

Nå er det kanskje bare meg, men jeg synes sko i fargen lilla osv er noe man kjøper når man har alt annet man trenger. Hvis du har det er det jo selvsagt fritt frem.

Lenke til kommentar

Lol, jeg la de blå skoene fra Tod's jeg postet, i handlekurven på Bluefly.com. Med en 40 $ rabattkode jeg fant, i tillegg til salgsprisen, kom prisen på 228 dollar uten frakt. Når jeg sjekket totalprisen inkl. shipping til norge, kom de på 424 dollar for det billigste alternativet :angry: Dog sto det at det var inkludert "customs & duties", men likevel... Virket som et bra tilbud hvis man ordner med en proxy da, i og med at retailen ligger på 400.

Lenke til kommentar

Synes ikke det der var særlig fint. De antrekkene der ville nok sett bedre ut med andre farger på skoene.

+1

I tillegg føler jeg at klær/skotøy i spesielle farger blir "brukt opp" veldig fort, akkurat som kjoler hos kvinner.

Hele vitsen med sko i sterke farger som skiller seg ut faller bort dersom man bruker de for ofte. Det samme gjelder f. eks chinos. Desverre er det alt for mange som så og si bare går i slike bukser, og man kan fort bli seende ut som en oppmerkomhetssyk klovn, imo.

Bruker man det derimot med måte, kan det være ekstremt kult.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Heyheyhey, det finnes mye fint i brunt, du kan jo variere greit med 3-4 forskjellige skotyper, og maaaaange forskjellige brunfarger :tease:

Personlig liker jeg heller ikke det med så skrikende elementer.

Jeg sier ikek at han over her ser forferdelig ut med de skoa, men at det heller hadde sett mye bedre ut med f.eks. brune doble monks

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at det ikke finnes mye forskjellig i brunt, men når jeg har 10-12 par brune sko har jeg litt lyst til å ha noe å variere med. Brune sko kommer jeg uansett til å kjøpe mengdevis av resten av livet...

Edit: Forøvrig hadde jeg allerede brune loafers når jeg kjøpte de lilla, og loafers har et litt annet bruksområde enn monks osv.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Synes ikke det der var særlig fint. De antrekkene der ville nok sett bedre ut med andre farger på skoene.

+1

I tillegg føler jeg at klær/skotøy i spesielle farger blir "brukt opp" veldig fort, akkurat som kjoler hos kvinner.

Hele vitsen med sko i sterke farger som skiller seg ut faller bort dersom man bruker de for ofte. Det samme gjelder f. eks chinos. Desverre er det alt for mange som så og si bare går i slike bukser, og man kan fort bli seende ut som en oppmerkomhetssyk klovn, imo.

Bruker man det derimot med måte, kan det være ekstremt kult.

Skjønner ikke hvordan du kan si at det samme gjelder for chinos. Chinos er da vitterlig ikke skrikende hvis det er i samme farge som f.eks de jeansa man ellers ville brukt. Jeg går så og si bare i chinos(fordi jeg ikke har jeans enda, sliter med å finne noen som passer ordentlig).

Er enig hvis du tenker på folk som bare går med f.eks beige chinos, eller røde, men må nok si meg uenig når det kommer til sorte/grå/navy chinos.

Lenke til kommentar

Jeg snakket om sko i skrikende farger, da mener jeg også chinos i skrikende farger. Dersom noen så og si bare går i røde, blå, lilla, gule eller rosa chinos, synes jeg det ser dumt ut. Det er ikke chinos jeg har problemer med, men jeg synes ikke det ser bra ut og bare gå i skrikende klær. Beige, grå, brune chinos osv liker jeg, det samme gjelder for så vidt fargede chinos også, så lenge man bruker de med måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...