lokeland Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Bedre å bruke 2000 på et par som holder i 7 år enn å kjøpe to par for 699 pr stk som holder to måneder imo... Fin logikk det, men det forutsetter at man faktisk har 2k til rådighet. 2k er tross alt mye penger. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Eller at man ikke går på grisefylla og pleier de med kjærleik <3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ja, det var knotter. Jeg kjører ikke bil. Hm. Alt jeg sliter med. Får håpe det følger en bil med da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Bedre å bruke 2000 på et par som holder i 7 år enn å kjøpe to par for 699 pr stk som holder to måneder imo... Fin logikk det, men det forutsetter at man faktisk har 2k til rådighet. 2k er tross alt mye penger. Tja, det skal jo ikke så mye innsats til for å spare opp et par tusen uansett hvor lite penger man har. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Eller at man ikke går på grisefylla og pleier de med kjærleik <3 Eller at en kjerring ikke søler is på skoene som er umulig å vaske bort Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 ^Det er også noe man må tenke over ja Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 De lilla fra Car Shoe var slett ikke dumme Får se hva det blir til i romjula. Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Noen her som har Herring Shakespeare? Leste et sted at brunfargen var mye mørkere en på bildet. Noen som kan bekrefte/avkrefte det? Eventuelt poste et bilde? Vurderer enten de, eller Crockett and Jones Lowndes i Dark Brown Calf. Endret 14. desember 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Lurer på om ikke fkm har Herring Shakespeare. Skal ligge et bilde av de i bildetråden. Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tror jeg fant det, disse? Hm, litt usikker på den fargen ja.. Skulle gjerne ha vært litt lysere. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Føler meg veldig dum her, men alle må vel lære en eller gang... Hvordan skal man behandle (i mangel på et bedre ord) skinnsko? Tenker i hvert fall at jeg må få tak i en conditioner og skokrem? Har bare impregnert dem til nå, så begynner å bli redd for at jeg allerede har tabba meg ut. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Noen her som har Herring Shakespeare? Leste et sted at brunfargen var mye mørkere en på bildet. Noen som kan bekrefte/avkrefte det? Eventuelt poste et bilde? Vurderer enten de, eller Crockett and Jones Lowndes i Dark Brown Calf. Jeg har bestilt dem, så de dukker nok opp i postkassa iløpet av nyttår. fkm har Shakespeare hvertfall, bildet ligger som sagt i bildetråden Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Føler meg veldig dum her, men alle må vel lære en eller gang... Hvordan skal man behandle (i mangel på et bedre ord) skinnsko? Tenker i hvert fall at jeg må få tak i en conditioner og skokrem? Har bare impregnert dem til nå, så begynner å bli redd for at jeg allerede har tabba meg ut. Lol, du skal ikke impregnere vanlige skinnsko. Når du skal rense dem trenger du en rensekrem, f.eks. denne. Det trenger du ikke bruke så ofte. Omtrent hver 4-8 gang du bruker et par sko må du pusse dem. det finnes uendelige guider på nettet, men jeg liker denne. Kiwi skopuss fungerer greit, men pass på at du kjøper voks, altså den harde som kommer i små metallbokser. Hvis du ikke vil endre fargen på skoen må du bruke samme eller lysere farge som skoen, men personlig liker jeg å bruke en litt mørkere farge, fordi det gir litt dybde i fargen. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ah, tusen takk! Da får jeg ta turen til byen i morgen og se om jeg finner noe som duger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Har ikke Zara rimelig dårlig kvalitet? Jeg har loafers fra Zara, kvaliteten er ikke kjempe bra, men holder nok ett par år. Hvert fall til mitt bruk. Altså jeg har jo flere par sommersko så de blir ikke brukt hver dag. Blir nok ett par Herring Torino på meg også når sommeren nærmer seg. Endret 14. desember 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hva synes dere om disse? Er vel bare det at den er snørt litt "skjevt" som gjør at det ser litt rart ut? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja. Lurer på om jeg skal hive inn en bestilling i dag. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 De lilla fra Car Shoe var slett ikke dumme Får se hva det blir til i romjula. Til hvilket antrekk passer lilla sko, egentlig? Jeg digger konseptet, men klarer ikke helt å se for meg hvordan resten av antrekket da må se ut. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er mye som passer, bare fargene ikke er for skrikende. Jeg har postet noen antrekk i bildetråden med mine, husker ikke helt hvor langt tilbake tho. Var i sommer/tidlig høst i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå