Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre å bruke 2000 på et par som holder i 7 år enn å kjøpe to par for 699 pr stk som holder to måneder imo...

Fin logikk det, men det forutsetter at man faktisk har 2k til rådighet. 2k er tross alt mye penger.

Tja, det skal jo ikke så mye innsats til for å spare opp et par tusen uansett hvor lite penger man har.

Lenke til kommentar

Føler meg veldig dum her, men alle må vel lære en eller gang... Hvordan skal man behandle (i mangel på et bedre ord) skinnsko?

Tenker i hvert fall at jeg må få tak i en conditioner og skokrem? Har bare impregnert dem til nå, så begynner å bli redd for at jeg allerede har tabba meg ut.

Lenke til kommentar

Føler meg veldig dum her, men alle må vel lære en eller gang... Hvordan skal man behandle (i mangel på et bedre ord) skinnsko?

Tenker i hvert fall at jeg må få tak i en conditioner og skokrem? Har bare impregnert dem til nå, så begynner å bli redd for at jeg allerede har tabba meg ut.

Lol, du skal ikke impregnere vanlige skinnsko.

Når du skal rense dem trenger du en rensekrem, f.eks. denne. Det trenger du ikke bruke så ofte. Omtrent hver 4-8 gang du bruker et par sko må du pusse dem. det finnes uendelige guider på nettet, men jeg liker denne. Kiwi skopuss fungerer greit, men pass på at du kjøper voks, altså den harde som kommer i små metallbokser. Hvis du ikke vil endre fargen på skoen må du bruke samme eller lysere farge som skoen, men personlig liker jeg å bruke en litt mørkere farge, fordi det gir litt dybde i fargen.

Lenke til kommentar

Har ikke Zara rimelig dårlig kvalitet?

Jeg har loafers fra Zara, kvaliteten er ikke kjempe bra, men holder nok ett par år.

Hvert fall til mitt bruk. Altså jeg har jo flere par sommersko så de blir ikke brukt hver dag.

Blir nok ett par Herring Torino på meg også når sommeren nærmer seg.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...