thrice Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det kan godt være det, det bare ser ikke sånn ut på bildet. Visste ikke at Vans solgte den typen sko. Er de vanntette burde det vel være en form for skinn iallefall. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det kan godt være det, det bare ser ikke sånn ut på bildet. Visste ikke at Vans solgte den typen sko. Er de vanntette burde det vel være en form for skinn iallefall. Nei, er enig i at det ser ut som tøysko på bilde. Hehe. Føles hvertfall helt like ut som de semska skinnskoa jeg hadde i fjor, bortsett fra at fargen er annerledes. Og som du sier; det burde vel være en form for skinn om de er (relativt) vanntette. Jeg kan jo obviously ikke gå i en sølepytt uten å bli litt fuktig på bena om det går over sålekanten. Men de holder regn og snø i mindre mengder vekk fra min fot ihvertfall. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Bestilte Shakespear og Cardiff, bare håper de kommer frem før jul Cool. Har Shakespeare selv, og er meget fornøyd! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har allerede begynt å tenke på sko til neste sommer Har sett litt på lilla Herring Torino, og i tillegg kunne jeg tenkt meg et brunt par med spenne. Står mellom Herring Parma og Herring Trento. Hvilken av de to ville dere valgt? Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Trento, selv om jeg ikke likte noen av dem så veldig. Lenke til kommentar
Harashique Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har et par hvite sko, størrelse 44... tror jeg. De begynner å bli slitt siden jeg har hadd de i 2 år. hehe ! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har et par hvite sko, størrelse 44... tror jeg. De begynner å bli slitt siden jeg har hadd de i 2 år. hehe ! What? Meningen med den posten var? Om du kun har ett par sko, så synes jeg forresten synd på deg. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Trento, selv om jeg ikke likte noen av dem så veldig. Noen andre forslag? Er ganske blank når det kommer til mokkasiner. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Ertestuing, hva med å kjøpe et par med dobbelmunks i stedenfor de mokkasinene med spenne? De var ikke spesielt fine noen av dem. fkm la ut bilde av et par litt oppi her av et par. Men Torinoskoene er jo veldig fine, da : ) Tenker meg kanskje et par selv, bare i brunt, da Endret 14. desember 2010 av Chikamaharry Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Mokkasiner er mer hverdagslige samt sommerslige enn de double monks da, mener nå hvertfall jeg. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jo, du har vel rett i det, men de mokkasinene med spenne var ikke så fine. Selvfølgelig, det finnes sikkert noe penere, en eller annen plass... Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tenkte å bruke de til hverdags og jeg går bare på VG3. Kan vel forsåvidt bare gå for Torino i brunt, men jeg kunne tenkt meg et par i en frisk farge i tillegg. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Lilla er fresht. Kjøp det hvis du vil ha det : ) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Trento, selv om jeg ikke likte noen av dem så veldig. Noen andre forslag? Er ganske blank når det kommer til mokkasiner. Tod's eller Car Shoe. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hadde ikke Zara noen mokkasiner i fjor? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har ikke Zara rimelig dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det er ingen hemmelighet, men det er ikke alle som kan ta seg råd til loafers som koster over 2000 kroner paret. Særlig ikke om man vil ha flere farger enn èn. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Bedre å bruke 2000 på et par som holder i 7 år enn å kjøpe to par for 699 pr stk som holder to måneder imo... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Jeg liker Parma mye bedre enn Trento, men det er meg. http://www.styledrops.com/imgs/shim.gif Hvorfor dette her på hælen? Er det noe praktisk bak det, eller skal det se fint ut? EDIT: Bildeleif, forumet liker ikke .gif Endret 14. desember 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Får ikke sett bildet, men regner med det er noen knotter eller noe? I så fall er det jo for å kjøre bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå