Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så veldig vanskelig.

 

Børst av

Fuktig klut for å få av resten av støv osv

Bruk små mengder skokrem om gangen til du har smurt inn et jevnt lag. Gammel t-skjorte funker fint.

La skoene stå en liten stund og tørk av kremen som er igjen.

Skoene suger til seg det de kan.

 

Dette er iallefall slik jeg gjør det. Skal sies at jeg børster skoene mine ofte.

 

Jeg har fra Kiwi og Herringshoes av produkter. Gå i en vanlig skobutikk, så får du alt du trenger der. Bare pass på at kremer, børster osv passer til skinnet på skoene. Ta de med hvis du er usikker.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

u ghuis.

 

Jeg trenger en del nye sko, føler jeg. Det er mye som skal på plass når man nettopp har lagt om stilen. Det jeg tror jeg trenger, det vil si vil ha, er sko som kan brukes fra vår til høst, omtrent. Når det er bart på bakken altså. Jeg har mest lyst på lærsåler. Jeg har et par docksides og et par plimsolls som jeg godt kan bruke om sommeren, men andre spesifikke sommersko har jeg heller ikke vondt av.

 

UANSETT.

Jeg har lyst på noen par nye sko, vår/sommer/høstbruk.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

u ghuis.

 

Jeg trenger en del nye sko, føler jeg. Det er mye som skal på plass når man nettopp har lagt om stilen. Det jeg tror jeg trenger, det vil si vil ha, er sko som kan brukes fra vår til høst, omtrent. Når det er bart på bakken altså. Jeg har mest lyst på lærsåler. Jeg har et par docksides og et par plimsolls som jeg godt kan bruke om sommeren, men andre spesifikke sommersko har jeg heller ikke vondt av.

 

UANSETT.

Jeg har lyst på noen par nye sko, vår/sommer/høstbruk.

 

Jeg ville kanskje startet med å kjøpe et par loafers og et par dobbelmonks.

 

tods_shoes.jpg

 

lobbwilliam1hk3.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, så burde ikke være noe problem å bestille idag og få dem før jul? Noe å si angående størrelsene til Herring forresten? (store/små)

Jeg har fått pakker på tre dager, så bør være realistisk.

 

Jeg har to par fra Herring, og 42 som jeg bruker er litt trange på sidene i medium (som jeg bruker på alt annet jeg har).

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...