Vowels Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Joa, men er bare å være litt sleip. Prøv skoene i butikken finn ut hvilken størrelse som passer best også bestiller du dem fra nettet etterpå 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 De har vel RM Williams på Agnar Hagen så vidt jeg vet. Men så koster de jo også over 3000 kr. Nettopp, som sagt tidligere koster de 3800 på Agnar Hagen. Jeg mener at det går helt fint å kjøpe de på nett, bare du har prøvd de i butikken først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Pusset skoene i går. Her er resultatet: http://www.youtube.com/watch?v=Io2KFwZ5B8w Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Uhm… Ok. Var det meningen man skulle se forskjell på skoene der på slutten? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Uhm… Ok. Var det meningen man skulle se forskjell på skoene der på slutten? Nei, begge er ferdigpussede. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hva bruker dere av skopusseprodukter? Jeg må kjøpe meg noe nå tenkte jeg. Brune sko for det meste. De det ene paret med vinterskoene mine mettet jeg bare med bivoks Jeg har et identisk par som jeg tenkte å beholde den lysere fargen (for de mettede ble veldig mørke) og se om ikke jeg får en fin glans. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lol, jeg har alt for mye skopussutstyr, men til vanlig bruker jeg skopuss og rens fra Saphir. Kiwi funker dog helt greit. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Litt mer spesifikt? La oss si vi bruker -insert brukbart merke her-, hvilke/hva slags produkter i hvilken rekkefølge? Trenger litt teskje Okei, ikke Kiwi, de hadde meget begrenset utvalg som ikke var hurtigsaker osv. Endret 9. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Det er ikke så veldig vanskelig. Børst av Fuktig klut for å få av resten av støv osv Bruk små mengder skokrem om gangen til du har smurt inn et jevnt lag. Gammel t-skjorte funker fint. La skoene stå en liten stund og tørk av kremen som er igjen. Skoene suger til seg det de kan. Dette er iallefall slik jeg gjør det. Skal sies at jeg børster skoene mine ofte. Jeg har fra Kiwi og Herringshoes av produkter. Gå i en vanlig skobutikk, så får du alt du trenger der. Bare pass på at kremer, børster osv passer til skinnet på skoene. Ta de med hvis du er usikker. Endret 9. desember 2010 av thrice Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) u ghuis. Jeg trenger en del nye sko, føler jeg. Det er mye som skal på plass når man nettopp har lagt om stilen. Det jeg tror jeg trenger, det vil si vil ha, er sko som kan brukes fra vår til høst, omtrent. Når det er bart på bakken altså. Jeg har mest lyst på lærsåler. Jeg har et par docksides og et par plimsolls som jeg godt kan bruke om sommeren, men andre spesifikke sommersko har jeg heller ikke vondt av. UANSETT. Jeg har lyst på noen par nye sko, vår/sommer/høstbruk. Endret 10. desember 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Til høst/vårbruk kunne det jo være verd å sjekke ut noen desertboots. Kommer ikke på noen modeller i farten, men sikkert noen andre som er mer kreative enn meg på denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 u ghuis. Jeg trenger en del nye sko, føler jeg. Det er mye som skal på plass når man nettopp har lagt om stilen. Det jeg tror jeg trenger, det vil si vil ha, er sko som kan brukes fra vår til høst, omtrent. Når det er bart på bakken altså. Jeg har mest lyst på lærsåler. Jeg har et par docksides og et par plimsolls som jeg godt kan bruke om sommeren, men andre spesifikke sommersko har jeg heller ikke vondt av. UANSETT. Jeg har lyst på noen par nye sko, vår/sommer/høstbruk. Jeg ville kanskje startet med å kjøpe et par loafers og et par dobbelmonks. 1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hva lang er leveringstiden vanligvis fra herringshoes.co.uk? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det går igjennom UPS, men jeg har opplevd alt fra 5-10 dager. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har fått sko levert derfra på under 24 timer en gang Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ok, så burde ikke være noe problem å bestille idag og få dem før jul? Noe å si angående størrelsene til Herring forresten? (store/små) Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har fått sko levert derfra på under 24 timer en gang VIP! @Homme: Siden det går igjennom UPS er det mindre sjanse for det julemaset posten opplever. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg tror posten har sagt at alle pakker fra utlandet som skal komme frem før jul må sendes før den 13, og UPS er jo som regel mye raskere enn posten, så vil tro det går greit. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Ok, så burde ikke være noe problem å bestille idag og få dem før jul? Noe å si angående størrelsene til Herring forresten? (store/små) Jeg har fått pakker på tre dager, så bør være realistisk. Jeg har to par fra Herring, og 42 som jeg bruker er litt trange på sidene i medium (som jeg bruker på alt annet jeg har). Endret 11. desember 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ok, men du bruker 42 i både Herring og f.eks Nike bebe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå