cubeez Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som vet av steder i Trondheim hvor de selger Kawasaki-sko for menn? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Han kommer sikkert til å påpeke at norsk heller ikke er et egennavn samt at det da er feil med bindestrek. Trodde den spøken var enkel jeg. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dette er internett, ironi og humor kommer ikke alltid like godt frem Men ja, om jeg ikke var utslitt av fysikk så hadde jeg nok sett den Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Måtte du ødelegge gleden? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det går bra! Har felt mine tårer og kommet over det Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg trenger vintersko ASAP. Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tenker du vintersko som i «vampe rundt i snøen på fjellet», eller som i «holde meg varm på bena mens jeg tasser rundt i slapsen og søla i byen»? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg liker de Loake Chelsea. Men ullsokker og ullsåle bør du holde varmen. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som vet om noen fine chelseaboots med gummisåler? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som vet om noen fine chelseaboots med gummisåler? Herring Kirkdale Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ser fine ut! men skulle gjerne prøvd dem. Irriterende at utvalget i Oslo skal være så dårlig... Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er jeg den eneste som synes boots med gummisåler ser ut som en traktor? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er jeg den eneste som synes boots med gummisåler ser ut som en traktor? Nei, jeg er helt enig. Det er en grunn til at jeg har skinnsåler på alle mine.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Noen som vet om noen fine chelseaboots med gummisåler? RM Williams Comfort Craftsman kommer med gummisåle. Tilbud på 1770 NOK. Bootsonlie.com.au Endret 8. desember 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Selger de bare på nett? edit: ser de selger i London. Skal dit om ikke så altfor lenge så ser på dem der. Endret 8. desember 2010 av Nash Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 De har vel RM Williams på Agnar Hagen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Takk Da sjekker jeg dem ut neste uke Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 På Cinnamon i Stavanger har de også RM Williams (aner ikke hvor i landet du bor). I hvert fall ett par som står i vinduet, jeg har aldri klart å komme meg inn i butikken enda da de stenger til slike ugudelige tider. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 De har vel RM Williams på Agnar Hagen så vidt jeg vet. Men så koster de jo også over 3000 kr. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 3800, husker jeg rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå