fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Slik det høres ut på dine er det varmt nok for min del... Skal jeg går mer i snø, og vått har jeg andre sko. Såå, fargen, går den greit? Hvorfor skulle ikke fargen vært grei? Det er en helt vanlig brunfarge. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Jeg synes den bare så litt lys ut på bildet på internettsiden, men hvis det ser ok ut i virkeligheten har jeg ikke noen problem med den : ) haha, er ikke vandt med å kjøpe noe annet enn store, svarte vintersko, jeg... edit:Bebeluv, ja, daså. Da går det jo greit, fordi selve skoen synes jeg var fin : ) Endret 29. november 2010 av Chikamaharry Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Tror nok det heller er at det er boots som grunnen til at de kaller det for cowboy greier. Endret 29. november 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal ta meg en tur til Agnar Hagen i Oslo, og lurer på om de har noen sko som tilsvarer Loake Chartsworth Chelsea boots? Da jeg tenkte jg skulle kjøpe de på herringshoes, men ikke er sikker på størrelser. Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg vet ikke med Agnar Hagen, men hvis de ikke har det der så tror Grændsens Skotøimagazin på Grensen har Loake Catsworth. Mener å huske jeg så den da jeg var der forrige uke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 De har flere Chelsea boots hos Agnar. Men husker ikke helt hvordan de de har er. Stund siden jeg har vært innom nå. Men tenkte å ta turen i morgen å kjøpe ullsåle. Noen som kjenner til merket Nome? Fant disse. Syns de så kurante ut og prisen var ikke gal, men er usikker på kvaliteten. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Da venter jeg på svar fra Thrice. Jeg er veldig fornøyd. Jeg bestilte herfra http://www.bootsonline.com.au/ God service, rask levering og de svarer raskt på mail ang. spørsmål. Tror modellen het Comfort Craftsman Den eneste forskjellen på Comfort craftsman og vanlig craftsman, er gummisåle istedenfor lærsåle, og på comfort craftsman kan du velge mellom Poron insole eller vaglig læreinnsåle. Tok du med poron insole, og hvis du gjorde det, hva synes du om den? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bestilte med vanlig såle. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg vet veldig lite om sko, og det er en ting angående Chelsea Boots jeg har lurt på en stund: Hva er egentlig det stoffet på siden som er i en annen farge? Eller, kanskje bedre formulert, hva er poenget med det? Endret 5. desember 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Det er et elastisk bånd så man får på seg skoen. Edit: Forøvrig er ikke chelsea boots et egennavn, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du velger å skrive det med store bokstaver. Endret 5. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Lykke til med å få på en skinnsko uten snøring om den elastiske delen hadde vært der. Finnes selvsagt andre løsninger også, men uten de. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ah, takk for svar. Det var da voldsomt så grammatisk korrekt du har vært de siste 10-15 minuttene da fkm, jeg teller tre irettesettinger. Men du har vel rett, jeg syntes egentlig bare det så finere ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 fkm er Norsk-nerd og du er ikke det første offeret. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Han kommer sikkert til å påpeke at norsk heller ikke er et egennavn 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 samt at det da er feil med bindestrek. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg skulle akkurat til å påpeke det selv, men jeg følte at jeg burde vente med å rette på noen til fkm sier noe feil. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg skulle akkurat til å påpeke det selv, men jeg følte at jeg burde vente med å rette på noen til fkm sier noe feil. Det må du gjerne gjøre. Jeg liker ikke å skrive feil, så jeg blir bare glad for at folk sier fra når jeg gjør det. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva synes dere passer best til jeans? OR Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ville selv ha valgt brun, syns det er mer anvendelig enn svarte sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå