AndyPanda Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Faen, burde bestilt derfa selv. Ville vel vært en del hundrelapper og spart selv. Kjøpte relativt dyrt fra eBay. Jaja... Skal se om jeg får tatt meg tid til det etterhvert.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Huske på at det er lettere å slippe unna de norske avgiftene når man kjøper på Ebay. Amazon er umulig å slippe unna. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Fikk postoppkrav på godt over 500 kr tillegg -.- Så det endte vel på omtrent samme prisen som de selges for i Norge veil. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 1800,- ? Har ikke skoen her i rogaland vidt meg bekjent og på den norske hjemmesiden har dem de heller ikke, så har ikke fått sjekket det faktisk. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Sjekka dem ut på Timberlandbutikken i Oslo, og der lå dem på 1800-1900 kr hvis jeg ikke husker feil. Men de hadde bare den svarte fargen. Virker nesten umulig å få tak i skoen, spesielt i tan-fargen. Endte hvertfall på omtrent 1900 kr totalt, så billig blei det ikke... Lenke til kommentar
gnav Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er det stor forskjell på Coltham fra Herring kontra Hickstead fra Loake? Jeg tenker da på kvalitet, utseende og passform. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Bestillte fra Amazon. Jeg fant Timberland City til 744,- kr. på Amazon.com og inkludert MVA blir det totalt 930,- kr ink. MVA og frakt. Det er jo faktisk under halv pris i forhold til timberland.no som priser disse til 1899,- kr Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 744 kroner med frakt? Isåfall er jeg enig, da er det 930 kroner + tollgebyr. Kommer vel med UPS, og de skal ha 150 kroner, men billigere enn 1900 blir det jo såklart. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 I forhold til andre ting jeg har bestilt fra Amazon.com så har ikke UPS krevd noe gebyr i tillegg til fraktprisen som er beregnet fra Amazon. 744,- kr var inkludert frakt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gebyret pleier å komme etter alt fra en uke til noen måneder. Så vet ikke hvor lenge siden du har handlet, men slikt glemmer nok ikke selskapene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Med mindre Amazon.com fortoller det for deg. Så at de hadde lagt på moms når på noe jeg hadde i handlekurven, kanskje de er så snille at de gjør det? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er det stor forskjell på Coltham fra Herring kontra Hickstead fra Loake? Jeg tenker da på kvalitet, utseende og passform. Coltham modellen har fullt lær. Vet at begge merkene er kjent for god kvalitet. Personelig synes jeg Loake Hickstead så penest ut. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Gebyret pleier å komme etter alt fra en uke til noen måneder. Så vet ikke hvor lenge siden du har handlet, men slikt glemmer nok ikke selskapene. Som jeg nevnte tidligere, har jeg aldri fått noe tillegsgebyr i tillegg til frakten som allerede er medberegnet. Jeg har da handlet nok fra Amazon.com til å påstå at det ikke er vanlig å få tilleggsgebyr for frakt fra UPS, da dette er medberegnet i prisen fra Amazon. Jeg har ikke opplevd det du forteller i noen av mine tilfeller som strekker seg fra 2005 og frem til i dag. Endret 29. november 2010 av Itspersonal Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er det stor forskjell på Coltham fra Herring kontra Hickstead fra Loake? Jeg tenker da på kvalitet, utseende og passform. Coltham modellen har fullt lær. Vet at begge merkene er kjent for god kvalitet. Personelig synes jeg Loake Hickstead så penest ut. "Har fullt lær"? Hva med å spesifisere at det er liningen som er i helt skinn? Det var ikke akkurat enkelt å lese av innlegget ditt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ser nå at det ble helt feil formulert, ja. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 http://www.brandos.no/loake/chatsworth-brown/a21298 Er det ok vintersko, vil de være varme nok? Og, blir brunfargen for cowboy aktig, eller går det greit? Kan ikke bestille fra Herring... Spesielt ikke når det blir samme prisen så fort skoen kommer inn i Norge... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Definer varmt? Det er ikke foret som du sikkert har skjønt. Jeg går selv med noe lignende bare fra Church, og jeg kjører skikkelige ullsokker. Da er det helt greit, fryser litt, men er definitivt verdt prisen for å se bedre ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Lol, cowboyaktig faktisk... Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Slik det høres ut på dine er det varmt nok for min del... Skal jeg går mer i snø, og vått har jeg andre sko. Såå, fargen, går den greit? edit: haha, fkm, det var bare noen som kalte de cowboystøvler når de så dem, så jeg tenkte kanskje det hadde noe med fargen å gjøre ; p Endret 29. november 2010 av Chikamaharry Lenke til kommentar
Nash Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Coa har kjøpt dem. Bilder i bildetråden, men fargen virker litt lysere på nettsiden der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå