Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Ser ut til at svaret mitt ble slettet. Ja vel, om man ikke har lov å si meningen sin så. Men det gjør jeg altså uansett, og denne gangen kan jeg si litt mer om hvorfor;

 

Lacoste skoene du vil ha, er stygge. Stygge, stygge, stygge. Du har kanskje ikke sett dem IRL, og da ser de helt forferdelige ut, usymmetriske osvosv. De finnes overalt i landet, men råder deg fra å kjøpe dem uansett.

 

Om du er ute etter noe lignende, gå for Lacoste Swerve (Punched, kanskje?).

9469228[/snapback]

 

Kan du vise meg et bilde av hvordan de ser ut i IRL da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut til at svaret mitt ble slettet. Ja vel, om man ikke har lov å si meningen sin så. Men det gjør jeg altså uansett, og denne gangen kan jeg si litt mer om hvorfor;

 

Lacoste skoene du vil ha, er stygge. Stygge, stygge, stygge. Du har kanskje ikke sett dem IRL, og da ser de helt forferdelige ut, usymmetriske osvosv. De finnes overalt i landet, men råder deg fra å kjøpe dem uansett.

 

Om du er ute etter noe lignende, gå for Lacoste Swerve (Punched, kanskje?).

9469228[/snapback]

I beg to differ. Har de selv, og jeg synes de er dritrå IRL. Hver sin smak, får man vel si.

Lenke til kommentar
Ser ut til at svaret mitt ble slettet. Ja vel, om man ikke har lov å si meningen sin så. Men det gjør jeg altså uansett, og denne gangen kan jeg si litt mer om hvorfor;

 

Lacoste skoene du vil ha, er stygge. Stygge, stygge, stygge. Du har kanskje ikke sett dem IRL, og da ser de helt forferdelige ut, usymmetriske osvosv. De finnes overalt i landet, men råder deg fra å kjøpe dem uansett.

 

Om du er ute etter noe lignende, gå for Lacoste Swerve (Punched, kanskje?).

9469228[/snapback]

I beg to differ. Har de selv, og jeg synes de er dritrå IRL. Hver sin smak, får man vel si.

9474069[/snapback]

 

Hvor kjøpte du de?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet butikker på nettet der jeg kan kjøpe adio wray v4? Eller noen butikker som selger slike?

 

Slik ser de ut: http://members.shaw.ca/a51/adio_wrayv4_wb.jpg

 

Noen som har synspunkter?

 

Noen som har de, eventuelt, hvordan er de?

Lyst til å kjøpe/bestille sånne, de var igrunn sinnsykt fete. Teenkte på de hvite da :D

Takker for svar :)

Endret av tolan
Lenke til kommentar
Kjøpte nye sko

 

Hvor kjøpte du dem? Hva heter de? Pris?

 

Kjøpte de på formatshop, men de ser ut til å være utsolgt nå :/

De kostet rundt 999 kr og heter Lacoste Dots eller noe.

 

Raste: Lacoste skoene jeg har er de deiligste jeg har hatt og gå i og jævli god kvalitet så liker de svært godt.

Lenke til kommentar
Hvilke sko er inn for gutter om vintern?

 

Timberland etc eller?

 

Ekke så fett med skatesko eller vans når det er sørpe.

 

Lurer også på dette, kommet noe nytt jeg har gått glipp av?

 

Har ett par 96 Hours Chelsea-boots i kalveskinn, men kunne godt tenkt meg noe litt varmere for de ekstra sure vinterdagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...