fkm Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Jeg har stort sett bare sko med skinnsåler, så ja, jeg har prøvd det.. Den eneste situasjonen de er merkbart glatte i er på blank is, og da er uansett alle sko glatte. Ellers er skinnsåler mer enn godt nok. Gummisåler med mønster vil selvfølgelig være mindre glatt, men forskjellen er så liten at jeg ikke gidder å gå ta hensyn til det. Edit: Bare for å utdype litt: Disse vil gjøre en forskjell, men jeg ville aldri gått med noe sånt offentlig. Forskjellen vil uansett ikke være enorm: På disse: Og disse: vil det derimot være så liten forskjell på at jeg heller velger det paret som er penest, dvs de med skinnsåler. Endret 20. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Blir skinnsåler ødelagt av å gå i snø og slaps og slikt? Forestiller meg egentlig at de gjør det, og da tror jeg ikke jeg skal sjanse på å gå med det nå om vinteren, fordi det er et stykke til nærmeste skomaker... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nei. Bare pass på at de tørker et par dager etter bruk. Sko tar faktisk mer skade av at man legger på gummisåler oppå skinnsålene, for da tørker skinnet meeeeget sakte, og sålene kan råtne. Siden gummisåler limes på kan man ikke ta dem av igjen, og man må antagelig kaste skoene. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har nå spilt noen boots i semsket skinn fra Filippa K, hvordan er semsket skinn i Snø,slaps og regn? Hvordan behandle dem? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) http://www.ehow.com/...ede-stains.html For stygge flekker er zalo og tannbørste også anbefalt, men jeg har enda ikke prøvd det. Endret 20. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Regn og litt snø går nok greit så lenge du impregnerer de. Er vell saltinga som vil være det værste. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Note to self: Man får tydligvis ikke jevnt resultat ved å impregnere med bivoks. Det ga en relativt fin effekt riktignok, så går fint. Lenke til kommentar
heymyfriends.com Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 jeg pusser ofte skinnsko med skokrem. synes den er den viktigste måten å pleie skinnsko. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Noen som vet hvor man får tak i lisser til disse? (cat-skoene) Jeg bruker de i jobbsammenheng hvis noen lurte Endret 20. november 2010 av spax Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Finner garantert noe ligner på ebay. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har dem på de vanlige skobutikkene tror jeg, Din Sko o.l. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Slike sko er så mye finere i svart! Jeg skjønner ikke hva folk ser i den fæle gulfargen? Forøvrig så er det greit nok at de duger på glattisen - men etter et par vintre så er det ikke sikkert resultatet blir det samme. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei. Har et par 6 inch Timberland sko i beige. De har blitt ganske skittene nå, hvordan skal jeg vaske de? Og bør jeg impregnere de? Bump Lenke til kommentar
feggy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bilde av gule sko Noen som vet hvor man får tak i lisser til disse? (cat-skoene) Jeg bruker de i jobbsammenheng hvis noen lurte De har slike fra timberland på xxl til 1500 mener jeg Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Timberland i Bogstadveien har ihvertfall lissene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Måtte sende tilbake mine TImberland 6-inch siden de ikke var vanntette, og får samme modellen i brun nubuck tilbake (ville ha det selv), men ... Har et par jeans som har en tendens til å blø litt, og så vidt jeg har erfart er det verre å fjerne indigo fra nubuck/suede enn rent skinn, så hvordan kan jeg unngå å få noe særlig indigo-dye på skoene? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Bruk strikk rundt leggene! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Ja, eller evt. kan jeg jo stappe buksa nedi sokkene. Endret 22. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Disse vil gjøre en forskjell, men jeg ville aldri gått med noe sånt offentlig. Dette OG medlem av anti canada-goose klubben. Edgy fyr altså. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen som vet om noen merker som ligner på Hub Chess Wool bare at de lages i størrelse 47? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå