SML Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Will do Sir-Andy: Har egentlig aldri likt earthkeepers noe spesielt, nå har jeg ikke sett dem bortsett fra på bilder heller da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kjapt spørsmål, er et skotre veldig nødvendig dersom det er snakk om vintersko i skinn? Har kastet et slikt i handlekurven, regner med at det er nødvendig. Bestiller også samme størrelse på skotreet som i skoene, men er det lurt å bestille en størrelse større da skinn utvider seg? Personlig mener jeg det er best å kjøpe to skotrær, dvs et par, så man har til begge skoene, men om du bare har lyst til å bestille et skotre må du da gjerne gjøre det, selv om det imo virker litt unødvendig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er ett par. Sendte mail og spurte om det samme selv, og du får to stk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Henrik C: Tar jeg ikke feil så påpekte fkm at Coa skre skotre i stedet for skotrær. Endret 16. november 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hadde helt glemt fkm sin lille rage mot feil bruk av ordet! Haha, nå virker innlegget mitt passe dumt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er ett par. Sendte mail og spurte om det samme selv, og du får to stk. Det er ikke litt obvious at de selges som et par når du ser på bildet da? Henrik C: Tar jeg ikke feil så påpekte fkm at Coa skre skotre i stedet for skotrær. Du tar ikke feil. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Noen tips til vintersko som ikke ser ut som om man har tenkt å tilbringe vinteren på nordpolen? Relativt lette sko som ikke skiller seg ut, og som man faktisk kan gå på vinterføre med uten å brekke begge beina. Budsjettet er rundt en tusenlapp, men jeg kan strekke meg litt om nødvendig. Helst en norsk (nett)butikk. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hei. Har et par 6 inch Timberland sko i beige. De har blitt ganske skittene nå, hvordan skal jeg vaske de? Og bør jeg impregnere de? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det er ikke litt obvious at de selges som et par når du ser på bildet da? Når jeg ser tilbake på det, absolutt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i fòrede Chelsea boots som ikke er sorte, store og klumpete? Helst butikk i Oslo, evt en nettbutikk. 1 Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Noen som vet hvordan sko fra Herring er i størrelse i forhold til RM Williams (Bruker 9G)? Og evt noen med tips til sko fra Herring som skal brukes til en grå dress? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Vet ikke hvordan størrelsene på RM Williams er, men Herring er litt store i størrelsen. Det er vanskelig å anbefale noe uten å vite noe mer om hva du liker og hva du skal bruke dem til, men er det ditt første par pensko ville jeg gått for et par plaine captoe oxfords. Edit: Disse f.eks. Endret 20. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har lagt et bilde av fargen i spoiler, men har også noen lysegrå ullbukser jeg gjerne skulle kunne brukt de til. Eller burde jeg kjøpe to par? Har et par svarte Alden oxford i 8 1/2 om du kjenner til størrelse på de kontra Herring. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Jeg mente hvilken anledning du skal bruke dem til, ikke hvilket plagg. Men om du har et par sorte oxfords ville jeg kanskje kjøpt et par brune brogues. Disse perhaps? Når det kommer til størrelse ville jeg bare kjøpt den du bruker til vanlig. Mulig de blir noen millimeter for store, men de blir hvertfall ikke for små. Edit: Mellombrune sko passer til stort sett alle farger, bortsett fra sort, så om du kjøper i den fargen jeg linket til passer det til både dressen og buksene. Endret 20. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Aha, det blir i hovedsak i jobbsammenheng. Likte de du linka til, de er vel ikke så altfor formelle? Dvs de kan brukes i casual business stil? Takk for hjelpen! Endret 20. november 2010 av wildkin Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Jepp, de kan brukes til det meste. Jeg kunne godt brukt dem til jeans like greit som dress Edit: De har VELDIG mange variasjoner av den typen sko på siden, så om jeg var deg ville jeg sett gjennom alt og funnet det paret du liker best fargemessig osv. Endret 20. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Noen som har noen forslag til vinterboots i ca. 1000,- kr. klassen? Har tidligere hatt et par spanske chealsea-boots som var rett og slett av elendig kvalitet. Liker i grunnen godt chealsea-boots, men er åpen for alt annet også. Litt foring og skinn hadde vært flott i grei kvalitet (som ikke smuldrer opp i vann...). Hvor mye koster forresten å legge om såler på sgo til skinnsåle? Har planer om Loake Chatsworth til vinteren. Sko med lærsåle uten noen form for mønster? Skal du kjøpe skøyter ville jeg heller gått for Bauer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Morsomt Jeg kan virkelig ikke skjønne hvorfor alle har det for seg at skinnsåler er så forferdelig glatt. Med mindre man kjøper seg sko med enorme såler er forskjellen liten fra gummi til skinn. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 å? Prøvd å gå med skinnsåler på gladd føre? Det er jo overhode ikke mønster og dermed lite friksjon. Gummi i seg selv er ikke like glatt som skinn, i tilegg til at gummisåler ofte har mønster. Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det har vært passe glatt hele uken, og jeg har overhodet ikke hatt problemer med skinnsåler på dette føret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå