Jonas. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) hvis du tar en liten titt oppover på sia så ser du det parret jeg bruker, jeg kjøpte dem for 1400 for 2 år siden of dem funker som bare det, dem er behaglige og dem tåler mye, og faren min har hatt samme type sko i over 5 år nå, og det eneste han har gjort å å bytte ut 1 søm eller hva det nå heter, og imprignert dem ca 2 ganger i året for at dem skal vare lengre, det er vel muligens de mest vanlige helårs sko for herrer hvis jeg ikke tar helt feil, jeg ser iværtfall mange i alderen fra 18-60 som bruker disse skoene. Tror han er mer ute etter sko som ser bra ut. Nash: Chatsworth koster fort noen kroner mer enn 1000, det billigste alternativet jeg har funnet blir totalt 1700. Endret 11. november 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Så det ikke men finner man gode boots til 1000 kr? Ville heller lagt på ekstra enn å ende opp med billige sko som lever en halv sesong. Lenke til kommentar
Psytex Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 hvis du tar en liten titt oppover på sia så ser du det parret jeg bruker, jeg kjøpte dem for 1400 for 2 år siden of dem funker som bare det, dem er behaglige og dem tåler mye, og faren min har hatt samme type sko i over 5 år nå, og det eneste han har gjort å å bytte ut 1 søm eller hva det nå heter, og imprignert dem ca 2 ganger i året for at dem skal vare lengre, det er vel muligens de mest vanlige helårs sko for herrer hvis jeg ikke tar helt feil, jeg ser iværtfall mange i alderen fra 18-60 som bruker disse skoene. Tror han er mer ute etter sko som ser bra ut. Nash: Chatsworth koster fort noen kroner mer enn 1000, det billigste alternativet jeg har funnet blir totalt 1700. ignoranse er ikke en bra ting, bare fordi du ikke liker de skoene så betyr ikke det at dem er stygge, det er iværtfall ikke logisk at tusenhvis av nordmenn velger å gå i dem hvis dem er stygge, så du må nokk tenke litt mere før du åpner kjeften. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er nok heller du som burde tenke litt mer før du anbefaler de skoene der på et sted der majoriteten faktisk tenker på hvordan de ser ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 hvis du tar en liten titt oppover på sia så ser du det parret jeg bruker, jeg kjøpte dem for 1400 for 2 år siden of dem funker som bare det, dem er behaglige og dem tåler mye, og faren min har hatt samme type sko i over 5 år nå, og det eneste han har gjort å å bytte ut 1 søm eller hva det nå heter, og imprignert dem ca 2 ganger i året for at dem skal vare lengre, det er vel muligens de mest vanlige helårs sko for herrer hvis jeg ikke tar helt feil, jeg ser iværtfall mange i alderen fra 18-60 som bruker disse skoene. Tror han er mer ute etter sko som ser bra ut. Nash: Chatsworth koster fort noen kroner mer enn 1000, det billigste alternativet jeg har funnet blir totalt 1700. ignoranse er ikke en bra ting, bare fordi du ikke liker de skoene så betyr ikke det at dem er stygge, det er iværtfall ikke logisk at tusenhvis av nordmenn velger å gå i dem hvis dem er stygge, så du må nokk tenke litt mere før du åpner kjeften. Skoene er sikkert gode og gå i de, og kvaliteten er sikkert ikke den aller verste, men jeg tviler på at det er veldig mange som ville karakterisert de skoene som pene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Nuvel. Som vi alle vet er smak 100% subjektivt, så for Psytexs del er det en fin sko. Når det er sagt er det ikke noe jeg ville gått med. Endret 11. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
feggy Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noen som har noen forslag til vinterboots i ca. 1000,- kr. klassen? Har tidligere hatt et par spanske chealsea-boots som var rett og slett av elendig kvalitet. Liker i grunnen godt chealsea-boots, men er åpen for alt annet også. Litt foring og skinn hadde vært flott i grei kvalitet (som ikke smuldrer opp i vann...). Hvor mye koster forresten å legge om såler på sgo til skinnsåle? hvis du tar en liten titt oppover på sia så ser du det parret jeg bruker, jeg kjøpte dem for 1400 for 2 år siden of dem funker som bare det, dem er behaglige og dem tåler mye, og faren min har hatt samme type sko i over 5 år nå, og det eneste han har gjort å å bytte ut 1 søm eller hva det nå heter, og imprignert dem ca 2 ganger i året for at dem skal vare lengre, det er vel muligens de mest vanlige helårs sko for herrer hvis jeg ikke tar helt feil, jeg ser iværtfall mange i alderen fra 18-60 som bruker disse skoene. Helsikken. Punktum, mann!! (.........) Jeg er forsåvidt enig i at de ikke ser så alt for bra ut.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Men herregud da thrice, det er lov å ha litt god smak! Er ikke seriøs Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Joda joda, men fremdeles. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 God smak når smak er subjektivt? Damn Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hint: Les hvit skrift. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Nice one, din lille fetty! <3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Den var sleip anewz Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Smak kan diskuteres; men det er unektelig et fornuftig valg om man vil ha vintersko so virkelig duger og gir faen i hvordan de ser ut.Det blir som med biler; uansett hvor entusiast man er så må man innrømme at det kan være fornuftig å velge et trygt og kjedelig merke om man først og fremst er ute etter en bil som fungerer.Selv har jeg et par høye Ecco-sko i svart lær med goretexmembran som virkelig duger enda, etter 5 vintre. De holder meg passe varm på føttene uansett om det er +10, eller -35. Uten impregnering eller annet jåleri, kun med vanlig renhold, så holder de meg fremdeles helt tørr. Men i motsetning til de som er avbildet ovenfor så er de ikke ufyselig stygge - helhetlige fine linjer, uten noe som skiller seg ut. Svart såle som glir inn i helheten, og ikke noe som skiller seg ut.Når man ser hvor mange fine sko Ecco har, så er det for meg helt uforståelig hvorfor man velger et slikt par som det ovenfor: http://www.ecco.com/...errer/index.jsp Edit: forumet nekter å produsere avsnitt for meg etter oppgraderingen. Endret 11. november 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hm, personlig så jeg ikke en eneste sko på ecco-siden jeg syns var pen, men smaken er som baken osv... 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Jeg er på vei til å bestille Loake Chatsworth, men jeg ble litt usikker da bredden var wide. Til sammenligning bestilte jeg Sebago Arlington skoene i 8.5, noe jeg har tenkt til å gjøre med disse også, men da var vel bredden medium. Burde jeg gå ned til 8, eller har det ingenting å si? Edit: Fant denne, så jeg går ned på 8. Endret 14. november 2010 av Coa Lenke til kommentar
Nash Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 gz...satte nettopp å søkte på om hvordan størrelsen på Loake sko var. Skal bestille samme sko! Iallefall leste at Loake hadde store størrelsen. Skal sende mail til herringshoes imorgen og spørre. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hvordan er de i størrelsen? Jeg bruker 44, så satset på at det gikk bra. Bruker ca. 43 til vanlig, og 9F satt greit, men ikke perfekt. Loake er noe store i størrelsen i forhold til casual sko jeg kjøper i Norge om jeg tenker meg om. Kjøpte først 9.5F fordi de var på tilbud. Merket at de var for store, men det gikk an å gå i dem også, for all del. De fra Loake er kanskje litt større enn vanlig størrelse når de har blitt gått inn skikkelig. Men det er snakk om små forskjeller fra f.eks Mano (plims) Det ser ut som jeg må ned på 7.5, men jeg er redd at dette blir for lite. Skulle helst hatt 42.5. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg ville kjøpt 0.5 mindre enn vanlig. Skinn utvider seg jo en del, og hvis du har et par skotrær i riktig størrelse gjør de jobben for deg. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har en ide om hvor jeg får kjøpt (helst i Norge) typ sånne sko http://www.ellieshoes.com/pic/123-Fred-large.jpg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå