OlavF Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Nye sko i dag, fra heppo.com. Veldig fornøyd! Sebago Tremont Endret 4. november 2010 av OlavF Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nye sko i dag, fra heppo.com. Veldig fornøyd! Sebago Tremont Misunnelig Men de selger ikke i samme farge som du postet? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg kjøpte det siste paret de hadde inne i den fargen Så at modellen forsvant fra nettsiden etter at jeg kjøpte de. Men det kommer vel inn flere. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nye sko i dag, fra heppo.com. Veldig fornøyd! Sebago Tremont Want. Ikke verst pris heller. Får håpe de får inn igjen flere enn sort da. Lenke til kommentar
fled Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Noen som vet hvor man kan få tak i disse skoa? Endret 5. november 2010 av fled Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Herring Langdale (Rubber) Hadde det ikke vært for at jeg allerede har kjøpt meg et par boots, vet jeg hva det neste innkjøpet mitt hadde vært! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Herring Shoes har mye fint. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, har planer om å skaffe meg en navy dress om ikke alt for lenge, og ser på disse. Burde jeg heller skaffe meg disse monksene? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Monks er pent, men jeg synes brouges er mer anvendelig. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har ingenting til overs for monkstraps. Det er min høyst subjektive og ekstremt partiske mening. Broguesene du linket til derimot, de var lekre. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Herring Shakespeare er nydelige, rent utsendemessig så hadde jeg gått for de. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Er vanskelig å velge, greier ikke helt å se for meg monksene med dressen, men samtidig har jeg en følelse at det kan være utrolig pent! Broguesene er jo sikra å være pent, så de ligger allerede å venter i handlekurven. Men får ta det når tiden kommer! Hvordan er det med lærsåler sånn generelt? Er det helt umulig å bruke i fuktighet? I så fall, er noen kjent til kostnadene ved å legge over til vanlige gummisåler? Endret 8. november 2010 av Christian B Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Koster rundt 400-500 å gjøre det i Akershus i hvertfall. Mener jeg fikk høre tidligere her at det var billigere i Oslo. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Rundt Ski-område, eller andre siden av storbyen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) For 500 kroner kan du kjøpe noen kalosjer fra Swims, og så kan du ha lærsåle på skoene og allikevel bruke de på høsten. Vinn-vinn. Slenger bare fra deg kalosjene når du kommer innendørs, og så kan du fint gå rundt med de på skolen/jobb. Endret 8. november 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Er vanskelig å velge, greier ikke helt å se for meg monksene med dressen, men samtidig har jeg en følelse at det kan være utrolig pent! Broguesene er jo sikra å være pent, så de ligger allerede å venter i handlekurven. Men får ta det når tiden kommer! Hvordan er det med lærsåler sånn generelt? Er det helt umulig å bruke i fuktighet? I så fall, er noen kjent til kostnadene ved å legge over til vanlige gummisåler? Jeg har brukt brouges med navy dress, og jeg synes det ser bra ut. Kombinerer brouges med jeans og bukser også. Veldig anvendelig. Endret 8. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 For 500 kroner kan du kjøpe noen gamosjer fra Swims, og så kan du ha lærsåle på skoene og allikevel bruke de på høsten. Vinn-vinn. Slenger bare fra deg galosjene når du kommer innendørs, og så kan du fint gå rundt med de på skolen/jobb. Ikke dumt! Takk for tipset. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 For 500 kroner kan du kjøpe noen gamosjer fra Swims, og så kan du ha lærsåle på skoene og allikevel bruke de på høsten. Vinn-vinn. Slenger bare fra deg galosjene når du kommer innendørs, og så kan du fint gå rundt med de på skolen/jobb. Gamosjer? Er det det samme som kalosjer? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Monks er pent, men jeg synes brouges er mer anvendelig. Enig. Samtidig innbiller jeg meg at monks passer best til blazer fremfor dress. Eller er det skivebom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå