Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Jeg er kunde hos cdon.com, og jeg fikk en rabattkode derfra på 15% på sko fra heppo.no for litt siden. Heppo.no er "søstersiden" deres. :)

 

thrice: Ja, blir spennende å prøve dem. De er ca. 12mm lengre enn føttene mine, og det er ikke så langt unna det som er standard for skoene jeg har allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om kvaliteten holder et høyere nivå, blir det nok Loake. I utgangspunktet likte jeg de fra Charles Thyrwitt best, hovedsakelig fordi tuppen virket rundere. Mulig det er fordi vinkelen er annerledes, for det er ikke veldig stor forskjell. Ser også nå at nettet(?) langs sidene er mye mindre på Loake skoene, det er ikke noe jeg har lagt merke til tidligere, men som blir ganske avgjørende. For de av dere som har peiling, hva slags funksjon har den elastiske sidedelen, og blir man ikke kaldere der?

Lenke til kommentar

Jeg likte best de fra Herring, men Charles Tyrwhitt skoene var greie de også. Jeg tror forresten CT skoene har høyere kvalitet, de koster jo i utgangspunktet det dobbelte, og selvom CT i hovedsak er en butikk som selger skjorter har de nok ikke dårlig kvalitet på andre ting heller. Jeg er veldig fornøyd med genserne jeg har kjøpt der iaf.

 

Jeg har spurt en gang tidligere, men jeg trenger en slags chippekappe - eller staves det kjippekappe?. Jeg har kjøpt to par sko som jeg merker er litt for lange, dermed chipper jeg litt i hælen. Jeg synes å ha sett noen gummisaker man kan feste i hælen på skoen, men jeg kan ikke huske hvor jeg har sett det. Noen som har noen erfaring med dette?

Lenke til kommentar

Jeg likte best de fra Herring, men Charles Tyrwhitt skoene var greie de også. Jeg tror forresten CT skoene har høyere kvalitet, de koster jo i utgangspunktet det dobbelte, og selvom CT i hovedsak er en butikk som selger skjorter har de nok ikke dårlig kvalitet på andre ting heller. Jeg er veldig fornøyd med genserne jeg har kjøpt der iaf.

Pris og kvalitet er ikke alltid proporsjonalt like.

Lenke til kommentar
Jeg tror forresten CT skoene har høyere kvalitet, de koster jo i utgangspunktet det dobbelte, og selvom CT i hovedsak er en butikk som selger skjorter har de nok ikke dårlig kvalitet på andre ting heller. Jeg er veldig fornøyd med genserne jeg har kjøpt der iaf.

 

Førprisene som står oppført på CT må man ta med en klype salt. De har "tilbud" hele året.

 

Gamle SF-tråder sier også at det er Loake og noen ganger Barker som står bak CT-skoene, men jeg vet ikke om det har forandret seg.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...