T.F.T Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg er kunde hos cdon.com, og jeg fikk en rabattkode derfra på 15% på sko fra heppo.no for litt siden. Heppo.no er "søstersiden" deres. thrice: Ja, blir spennende å prøve dem. De er ca. 12mm lengre enn føttene mine, og det er ikke så langt unna det som er standard for skoene jeg har allerede. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Sant det, det fikk jeg og. Men trudde nesten den hadde gått ut av dato? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Pene sko til en god pris, T.F.T! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg trenger vintersko, så jeg lurer på om jeg skal bestille disse. Nedsatt med 50 %, så prisen er ikke så verst. Venter bare på at de kommer på lageret. Har også sett på disse fra Loake. Er det noen som har noen synspunkter? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg likte de fra Loake bedre, de andre så litt lange ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 De fra Loake var penere, og jeg har større tro på at de holder høyere kvalitet enn de fra Charles Thyrwitt. De er mer kjent for skjorter mens Loake lager kvalitetssko. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg hadde gått for Loake. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Om kvaliteten holder et høyere nivå, blir det nok Loake. I utgangspunktet likte jeg de fra Charles Thyrwitt best, hovedsakelig fordi tuppen virket rundere. Mulig det er fordi vinkelen er annerledes, for det er ikke veldig stor forskjell. Ser også nå at nettet(?) langs sidene er mye mindre på Loake skoene, det er ikke noe jeg har lagt merke til tidligere, men som blir ganske avgjørende. For de av dere som har peiling, hva slags funksjon har den elastiske sidedelen, og blir man ikke kaldere der? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Den er jo der for at du skal kunne klare å ta på deg skoene. Hvis ikke måtte den hatt snøring/glidelås. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hvor på nettet selger de Timberland Earthkeepers 6 inch zip i brun, og sender til Norge? Endret 31. oktober 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg likte best de fra Herring, men Charles Tyrwhitt skoene var greie de også. Jeg tror forresten CT skoene har høyere kvalitet, de koster jo i utgangspunktet det dobbelte, og selvom CT i hovedsak er en butikk som selger skjorter har de nok ikke dårlig kvalitet på andre ting heller. Jeg er veldig fornøyd med genserne jeg har kjøpt der iaf. Jeg har spurt en gang tidligere, men jeg trenger en slags chippekappe - eller staves det kjippekappe?. Jeg har kjøpt to par sko som jeg merker er litt for lange, dermed chipper jeg litt i hælen. Jeg synes å ha sett noen gummisaker man kan feste i hælen på skoen, men jeg kan ikke huske hvor jeg har sett det. Noen som har noen erfaring med dette? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Finner ikke Timberland Earthkeepers 6 inch zip der... e: veit de har dem på zoovillage, men ikke strl min Trenger derfor tips til andre sider. Endret 31. oktober 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Mener at en kompis fant dem der. Men sender ikke Timberland.com til Norge? Evt. kan du jo sjekke eBay. Endret 31. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 .com sender ikke til norge nei. Får se hva jeg finner på ebay da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg likte best de fra Herring, men Charles Tyrwhitt skoene var greie de også. Jeg tror forresten CT skoene har høyere kvalitet, de koster jo i utgangspunktet det dobbelte, og selvom CT i hovedsak er en butikk som selger skjorter har de nok ikke dårlig kvalitet på andre ting heller. Jeg er veldig fornøyd med genserne jeg har kjøpt der iaf. Pris og kvalitet er ikke alltid proporsjonalt like. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Jeg tror forresten CT skoene har høyere kvalitet, de koster jo i utgangspunktet det dobbelte, og selvom CT i hovedsak er en butikk som selger skjorter har de nok ikke dårlig kvalitet på andre ting heller. Jeg er veldig fornøyd med genserne jeg har kjøpt der iaf. Førprisene som står oppført på CT må man ta med en klype salt. De har "tilbud" hele året. Gamle SF-tråder sier også at det er Loake og noen ganger Barker som står bak CT-skoene, men jeg vet ikke om det har forandret seg. Endret 1. november 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg er villig til å vedde en god slump penger på at Loake har bedre kvalitet enn CT når det kommer til sko. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 På heppo.no står det mål i mm når du holder musen over en skostørrelse. Er dette "lengden" på foten det er plass til? Eksempelvis viss foten min med sokk er 260mm så går 265mm greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå