Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, lakksko er vel det aller mest formelle, og er jo også reservert de mest formelle antrekkene smoking og livkjole.

Resonnementet mitt er at siden lakksko jo er lakkerte plain oxfords, så vil ulakkerte plain oxfords være hakket mindre formelle, og så blir skoene mindre og mindre formelle jo flere detaljer man slenger på.

Jeg vet ikke, det kan godt være at jeg er på bærtur her. Det henger jo sammen med resten av antrekket, så klart.

Lenke til kommentar

Folka på styleforum, superfuture og stylezeitgeist liker ikke H by Hudson, de sier det er drittsko. Men det sier de om 98% av alle merker som selger sko under 3000 kr.

Selv har jeg også vurdert dem, siden 3-5000 kr er ikke aktuelt, og spesielt siden en butikk i området mitt selger dem slik at jeg kan teste størrelsene. Men lurer på om ikke de er litt for høye til å ha buksene nedi?

Lenke til kommentar

Jeg vet at John Varvatos har et par sko som funker. Og jeg prøvde gjennom overlapping i photoshop å sammenligne dem. Det så fryktelig likt ut faktisk. Kanskje Hudson skoene gir mer illusjon av å være større pga. annerledes design og flere lissekroker.

Her er flere bilder av Varvatosene. Hva sier du? Er det slik dine og er?

post-38731-1288389036,4457_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...