PatSharpX Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hmm, er ikke helt sikker på de tingene der, men kommer jo litt an på resten av antrekket vil jeg tro. Du har jo noen unntak som for eksempel lakksko, men ellers går jeg med alle typer sko uansett om det er hverdag eller fest. Men igjen det kommer an på resten av antrekket. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja, lakksko er vel det aller mest formelle, og er jo også reservert de mest formelle antrekkene smoking og livkjole. Resonnementet mitt er at siden lakksko jo er lakkerte plain oxfords, så vil ulakkerte plain oxfords være hakket mindre formelle, og så blir skoene mindre og mindre formelle jo flere detaljer man slenger på. Jeg vet ikke, det kan godt være at jeg er på bærtur her. Det henger jo sammen med resten av antrekket, så klart. Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er riktig det du skriver, jo mindre detaljer jo mer formell er skoen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Sweet, godt å høre at jeg ikke bare sitter og laller i min egen verden. Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 I de fleste tilfeller er det dog ingenting i veien for å se bort fra formaliteten. Så lenge helheten i antrekket er god kan du både bruke oxfords til jeans og loafers til dress. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Hva tycks? Endret 29. oktober 2010 av Emoel Lenke til kommentar
feggy Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Feltstøvler i mililtæret? Kanskje det er meg, men var ikke noe spesielt fan av de. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er ikke glad i svarte støvler. Minner meg bestandig om M77/marsstøvler. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er kanskje litt av poenget. Hørt om punk? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Prøver å fortrenge det Men joda, mulig jeg hadde likt dem hvis de ikke var sorte. Endret 29. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Folka på styleforum, superfuture og stylezeitgeist liker ikke H by Hudson, de sier det er drittsko. Men det sier de om 98% av alle merker som selger sko under 3000 kr. Selv har jeg også vurdert dem, siden 3-5000 kr er ikke aktuelt, og spesielt siden en butikk i området mitt selger dem slik at jeg kan teste størrelsene. Men lurer på om ikke de er litt for høye til å ha buksene nedi? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Men lurer på om ikke de er litt for høye til å ha buksene nedi? Det funker fint for meg når jeg snører lissene uten å tre dem gjennom noen av "hempene". Har ikke snørt dem helt opp ennå. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg vet at John Varvatos har et par sko som funker. Og jeg prøvde gjennom overlapping i photoshop å sammenligne dem. Det så fryktelig likt ut faktisk. Kanskje Hudson skoene gir mer illusjon av å være større pga. annerledes design og flere lissekroker. Her er flere bilder av Varvatosene. Hva sier du? Er det slik dine og er? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvis du er på jakt etter boots så jeg et par fine i 1.etg på Eger i dag, Venerable. De står i skobutikken til høyre for inngangen ca i midten av lokalet. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Tør jeg anta at du snakker om noe i Oslo nå? Hehe, nei jeg tar ikke turen over fjellene bare pga. et par sko. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det var litt små bilder, men de ser veldig like ut ja. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Tør jeg anta at du snakker om noe i Oslo nå? Hehe, nei jeg tar ikke turen over fjellene bare pga. et par sko. Stemmer. I min verden lever alle i Oslo 2 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Da var et par pensko fra Loake bestilt fra heppo.no til 1237 kr. Håper jeg blir fornøyd. http://www.loake.co.uk/Shop/Products.aspx?Catalog=Loake+Catalog+GBP&ProductID=ALD(Loake+Catalog)&ColourCode=ALDB# Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fine! Da får du bare håpe de passer. Mine er en halv størrelse for store, men de kan fint brukes. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hvordan fikk du de så billig? Med Halloween tilbudet koster de fortsatt ca 1400,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå