fkm Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvordan sko bruker du om foring er obligatorisk? Tror aldri jeg har sett et par forede sko som er pene. Forøvrig er det jo ikke noe verre å få plass til et par ullsokker i chelsea boots enn det er i andre sko. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Når det begynner å bli ordentlig kaldt bruker jeg noen camel boots i brunt skinn. Finner ikke noe bilde av de på nettet, er gamle sko som pappa brukte for lenge siden. Jeg har heller ikke funnet noen fine sko med foring, men bruker heller stygge sko enn å fryse. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Når jeg er hjemme hos familien og må ut for å måke o.l. hender jeg det tar på meg et par slike: Spesielt pene er de ikke, men skammelig gode å gå i, pluss at de er varme. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Noen som vet om flere bilder av disse eller om de er mulig og få tak i i Norge? http://factory413.com/shop/footwear/kr3w/franklin/ks02003brn/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Når jeg er hjemme hos familien og må ut for å måke o.l. hender jeg det tar på meg et par slike: Spesielt pene er de ikke, men skammelig gode å gå i, pluss at de er varme. Nå var det jo snakk om hverdagssko da. Når det kommer til sko som kun skal være varme er jeg selvfølgelig enig i at det er samme hvordan de ser ut. Har jo tross alt kjøpt meg et par av disse, lol. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Mest behagelige skoene jeg har gått i med bitende kulde og mye snø er faktisk samiske skaller, med sennegress og en tykk tovet ullsokk oppi. Utrolig behagelige, varme og lette. Ikke noe jeg noen gang kommer til å gå med igjen med mindre jeg skal opp til finnmark og kjøre snøskuter osv. på nytt riktignok. Endret 25. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvordan kan jeg behandle skinnsko for å forhindre riper, merker etc? Har allerede fått en del merker i Timberlandbootsa mine uten å gjøre noe spesiell innsats for det ... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kjøpte en lærbalsam på eurosko som heter "effekt", og jeg har falt helt for den. Har nå brukt den på alt jeg eier av skinn (sko, belter, hansker etc.), og den fungerer perfekt. Lar den ligge og godgjøre seg ett døgn, før jeg dagen etter smører inn skoene i hanskefett fra hestra. Myke og skinnende sko, og vann og drit bare renner av. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har brukt Effekt selv, men det forhindrer desverre ikke merker. Kan jo ikke passe på at skoene ikke kommer nær kanter etc hele tiden heller ... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei, den gjør vel egentlig det motsatte og myker opp skinnet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 På sånne sko er det da meningen at det skal se ut som om de er brukt. Men om du absolutt skal ha det bort kan du bruke helt vanlig skopuss, enten i samme farge som skoen eller en nøytral type. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Joda, de ser jo best ut når de er blitt litt brukt, men av en eller annen grunn er det kun den høyre sko som er blitt nevneverdig slitt, og det ser litt dumt med en sko med slitasje på, og en uten. Men takk for tipset! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Irriterer meg over mitt skopar type sebago arlington, hvorav den ene skoens overflate har blitt ruggete og flisete. Hva kommer dette av, og ikke minst, hvordan kan jeg bedre dette? Ser ikke spesielt pent ut. Impregnerte skoene 3 ganger før bruk, og det er null snø, salt og dritt på veiene hvor jeg bor. Noen? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei. Tenkte å kjøpe noen gummistøvler. Noen tips til noen finne herre støvler? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei. Tenkte å kjøpe noen gummistøvler. Noen tips til noen fine herre støvler? Et oxymoron hvis jeg noen gang har sett ett. Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Endte opp med å kjøpe disse i går, meget fornøyd. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hunter sine synes jeg ser helt ok ut i forhold til mye annet. Selv om disse også har blitt fjortis stempla. Don't worry, fkm har også et par, så det er enda ikke kjempefjortis Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har da Canada Goose også jeg, uten at det gjør det noe mindre fjortis Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Skal man ha støvler for nytteverdiens skyld så skal det mye til for at det ikke er klokt å se på neoporen-støvler. Skal man ha gummistøvler for utseendets skyld så bør man tenke seg om litt. Det fins så mye som er stiligere, og like funksjonelt til hverdagsbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå