Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg er hjemme hos familien og må ut for å måke o.l. hender jeg det tar på meg et par slike:

 

 

vintermote_09_328765a.jpg

 

:p

Spesielt pene er de ikke, men skammelig gode å gå i, pluss at de er varme.

 

Nå var det jo snakk om hverdagssko da. Når det kommer til sko som kun skal være varme er jeg selvfølgelig enig i at det er samme hvordan de ser ut. Har jo tross alt kjøpt meg et par av disse, lol.

 

 

sr-caribou-lg.jpg

 

Lenke til kommentar

Mest behagelige skoene jeg har gått i med bitende kulde og mye snø er faktisk samiske skaller, med sennegress og en tykk tovet ullsokk oppi. Utrolig behagelige, varme og lette.

Ikke noe jeg noen gang kommer til å gå med igjen med mindre jeg skal opp til finnmark og kjøre snøskuter osv. på nytt riktignok. :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Kjøpte en lærbalsam på eurosko som heter "effekt", og jeg har falt helt for den. Har nå brukt den på alt jeg eier av skinn (sko, belter, hansker etc.), og den fungerer perfekt. Lar den ligge og godgjøre seg ett døgn, før jeg dagen etter smører inn skoene i hanskefett fra hestra. :p Myke og skinnende sko, og vann og drit bare renner av.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over mitt skopar type sebago arlington, hvorav den ene skoens overflate har blitt ruggete og flisete. Hva kommer dette av, og ikke minst, hvordan kan jeg bedre dette? Ser ikke spesielt pent ut.

 

Impregnerte skoene 3 ganger før bruk, og det er null snø, salt og dritt på veiene hvor jeg bor.

 

Noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...