Jonas. Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Synes de er ca like pene, men jeg kommer til å bruke mye sort i vinter, og da passer jo ikke brun. Har jo Earthkeepersene, men synes ikke de er i nærheten av like pene som jeg syntes de var i fjor Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nå er ikke Earthkeepers ment å være pene sko heller da. Hvordan vil du si kvaliteten er? Jeg trenger fremdeles et nytt par røffere boots. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er klar over det, men kunne like gjerne ha brukt et annet ord, som kule, fine etc. Kvaliteten er god, de har ikke blitt noe synlig slitt etter en vintersesongs gjennomgående bruk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ah. Men da skjønner jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Posta disse i cafèen mens jeg var sikker på at det var her i skotråden jeg posta de, så får høre her også. Hva syntes dere om? Selv liker jeg de, men har ikke sett noen særlig bra fit pics, og de er ikke å få tak i her i Rogaland (som jeg har fått med meg) Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Syns de er helt greie, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Syns de var litt kjipe jeg, kanskje penere i brunt? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som vet om greie skobutikker i Stavanger hvor jeg kan kikke etter noe lignende disse? Tok en titt på Kvadrat, men meh... Overprisede Hudsons på Geddon og noen merkelige Danske greier jeg aldri har hørt om på Frati. Sikkert også veldig overpriset. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har noen her erfaring med sko fra Lloyd, og kan si noe generelt om merket, eller evt. om de ikke kan kategoriseres fordi de lager sko i alle kvaliteter (selv om det jo sier litt)? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Da var Turnout boots i Whiskey Leather bestilt fra Boots Online! Gleder meg til å få dem! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Skal ut og kjøpe noe vintersko, noen tips? Raskt please! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har sett de hos Filippa K på S&S. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Stemmer. Filippa K, Steve Boot. Det er de samme skoene AnewZ postet bare i annen farge. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har et par Filippa K Steve boots jeg kjøpte i fjor. Gode å gå i, bør såles om før vinteren! Mine er i sort. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Bestilte meg et par slike. Kan jeg bruke de nå på vinterstid eller er det mer vår/høstsko? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hadde nok ikke brukt de på vinteren, vent til våren. Om du absolutt har lyst til å bruke dem når det er snø så går det sikkert an, har selv overlevd en hel vinter med converse da jeg var ung og dum. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det er da vintersko, så hvorfor man ikke skal bruke det på vinteren skjønner jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du har nok rett, jeg bare antok at de var kalde utifra bildet. Personlig hadde jeg nok ikke brukt de når det er masse snø ute, kan ha noe med at jeg fryser altfor lett på føttene. Foring og ullsokker i skoene er obligatorisk for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå