Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men er fortsatt på utkikk etter noen sko som er finere enn disse, som samtidig er varme. Noen som har noen tips? CAT-boots-lignende greier er rimelig uaktuelle. :p

Jeg kjøpte meg disse i dag, lol. Vil ikke kalle det pene sko på noen som helst måte, men når det eneste kravet ditt er at de skal være penere enn de fra Lacoste kan man jo anbefale omtrent hva som helst.

boots-sorel-0108-lg.jpg

Lenke til kommentar
Men er fortsatt på utkikk etter noen sko som er finere enn disse, som samtidig er varme. Noen som har noen tips? CAT-boots-lignende greier er rimelig uaktuelle. :p

Jeg kjøpte meg disse i dag, lol. Vil ikke kalle det pene sko på noen som helst måte, men når det eneste kravet ditt er at de skal være penere enn de fra Lacoste kan man jo anbefale omtrent hva som helst.

Beklager å si det, men Lacoste skoene var ganske mye penere enn de der.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Jo,men så vil jeg jo ikke gå med noe som ingen liker, skal jo ha damer!!

Ikke glem at en bra dame vil se rett i gjennom stilen din så lenge du er en kjernekar ;)

Men, som du sier, pene klær vil fange en jentes oppmerksomhet, nettopp fordi jenter liker at gutter tar vare på seg selv og kroppen sin!

Lenke til kommentar

boots-sorel-0108-lg.jpg

Sånne hadde jeg da jeg gikk i sjette klasse...

Gode og varme var de i hvert fall!

Lenke til kommentar

Pfft, jeg er bombesikker på at du kommer til å gå med de til byen hver eneste dag, og med en gang du kommer hjem er det på med Uggs-tøflene.

Men fra spøk til revolver, av og til må man prioritere funksjon over form. Jeg har noen stygge neoprenstøvler som jeg bruker når jeg er seiltrener, men det er mye bedre enn joggesko når det ofte ligger vann i båten.

Lenke til kommentar
Men fra spøk til revolver, av og til må man prioritere funksjon over form. Jeg har noen stygge neoprenstøvler som jeg bruker når jeg er seiltrener, men det er mye bedre enn joggesko når det ofte ligger vann i båten.

Selv bruker jeg disse når jeg seiler i dårlig vær:

henri-lloyd-tp3-extreme-dry-boots.jpg

Syns de funker bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...