lokeland Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Noen som vet om sko fra Allen Edmonds er små eller store i størrelsen sammenlignet med f.eks. Sebago? Ser det finnes en del som er smale i bredden, noe som burde passe bra til min smale fot som alltid kjipper i lave sko. Endret 15. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Men er fortsatt på utkikk etter noen sko som er finere enn disse, som samtidig er varme. Noen som har noen tips? CAT-boots-lignende greier er rimelig uaktuelle. Jeg kjøpte meg disse i dag, lol. Vil ikke kalle det pene sko på noen som helst måte, men når det eneste kravet ditt er at de skal være penere enn de fra Lacoste kan man jo anbefale omtrent hva som helst. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ser ut som noen flotte sko til å traske igjennom sørpe med! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jepp, det er det de skal brukes til, så jeg håper det stemmer. De skal visstnok være varme ned til -40, og helt vantette, så det skal nok gå greit. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Men er fortsatt på utkikk etter noen sko som er finere enn disse, som samtidig er varme. Noen som har noen tips? CAT-boots-lignende greier er rimelig uaktuelle. Jeg kjøpte meg disse i dag, lol. Vil ikke kalle det pene sko på noen som helst måte, men når det eneste kravet ditt er at de skal være penere enn de fra Lacoste kan man jo anbefale omtrent hva som helst. Beklager å si det, men Lacoste skoene var ganske mye penere enn de der. Endret 15. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ja, jeg var 100 % seriøs. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jo,men så vil jeg jo ikke gå med noe som ingen liker, skal jo ha damer!! Ikke glem at en bra dame vil se rett i gjennom stilen din så lenge du er en kjernekar Men, som du sier, pene klær vil fange en jentes oppmerksomhet, nettopp fordi jenter liker at gutter tar vare på seg selv og kroppen sin! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Men er fortsatt på utkikk etter noen sko som er finere enn disse, som samtidig er varme. Noen som har noen tips? CAT-boots-lignende greier er rimelig uaktuelle. Jeg kjøpte meg disse i dag, lol. Vil ikke kalle det pene sko på noen som helst måte, men når det eneste kravet ditt er at de skal være penere enn de fra Lacoste kan man jo anbefale omtrent hva som helst. Sånne hadde jeg da jeg gikk i sjette klasse... Gode og varme var de i hvert fall! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har også slike på hytta! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har også slike på hytta! Og det er der mine kommer til å bli brukt og, for dem som ikke skjønte det... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Pfft, jeg er bombesikker på at du kommer til å gå med de til byen hver eneste dag, og med en gang du kommer hjem er det på med Uggs-tøflene. Men fra spøk til revolver, av og til må man prioritere funksjon over form. Jeg har noen stygge neoprenstøvler som jeg bruker når jeg er seiltrener, men det er mye bedre enn joggesko når det ofte ligger vann i båten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Men fra spøk til revolver, av og til må man prioritere funksjon over form. Jeg har noen stygge neoprenstøvler som jeg bruker når jeg er seiltrener, men det er mye bedre enn joggesko når det ofte ligger vann i båten. Selv bruker jeg disse når jeg seiler i dårlig vær: Syns de funker bra! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Mine er ikke så fancy, aner ikke hvor de er fra, men de holder meg tørre og varme, så det er alt jeg trenger. Får sjeldent seilstøvler til å se bra ut uansett. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Filippa K' flagship store i Oslo: av sko fra F10, noen som vet hvordan det står til med utvalg og størrelser? Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Timberland Earthkeepers og 6in, hvor i Trondheim? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Lurte på å ikke bestille et par chelsea boots fra Boots Online. Har sett på modellene Craftsman, Willow Craftsman Mad og Comfort Turnout. Noen synspunkter? Likte selv de sistnevnte best... Endret 21. oktober 2010 av Haawy Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har kjøpt meg et par docksides som ikke sitter helt perfekt i hælen. De chipper litt når jeg går med de, og jeg tenkte å kjøpe meg et par sånne gummi/lær aktige saker til å ha bak i hælen, chippekappe eller noe i den duren. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Litt sent med Docksides nå kanskje? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Litt sent med Docksides nå kanskje? Ja det er det, spesielt ettersom det nå begynte å snø for to timer siden, men jeg vil likevel ha disse sakene i hælen mens jeg enda husker det. Endret 20. oktober 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) All aboard the failboat(shoes) ^^ Endret 20. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå