Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo,men så vil jeg jo ikke gå med noe som ingen liker, skal jo ha damer!!

Nå er vel de fleste her gutter/menn, så tror ikke du ska tenke for mye på akkuratt dét. I tillegg så er, uheldigvis, ikke den generelle smaken her inne representativ for resten av landet..

Lenke til kommentar

Morn, vurdere å kjøpe meg svarte Lacoste Observe Hi Fur. Hva synes sko-oraklene om disse?

Jeg synes ikke de var noe særlig fine, men viktigere enn det. Hvis ryktene her inne er sanne får du ikke det du betaler for når du kjøper Lacoste sko.

Personlig synes jeg noen maskuline, men slanke boots er kult hvis det passer stilen din.

Lenke til kommentar

ja,men er mange her som har erfaring og jeg har lært at sko er viktig, så da kan det være lurt å sjekke litt rundt før kjøp tenkte jeg :)

Edit: Stilen min er vel enten joggebukse eller jeans,alltid fairly langt nede og åpen jakke med stor caps som står litt til venstre :D

Endret av TheWankership
Lenke til kommentar

ja,men er mange her som har erfaring og jeg har lært at sko er viktig, så da kan det være lurt å sjekke litt rundt før kjøp tenkte jeg :)

Edit: Stilen min er vel enten joggebukse eller jeans,alltid fairly langt nede og åpen jakke med stor caps som står litt til venstre :D

Brenn joggebuksa, vær så snill. Ingenting ser bra ut med noe sånt, noen sinne.

Men hvis du liker den stilen kan du fint gjøre den uhm.. kulere og mer presentabel. Det finnes flere gode kilder til kul streetwear, blant annet

http://www.highsnobiety.com/

http://hypebeast.com/forum/(ingen erfaring)

http://www.styleforum.net/forumdisplay.php?f=13

Lenke til kommentar

Husker jeg kjøpte et par hvite (lenge siden, før jeg visste bedre) Lacoste-sko til den nette pris av 1200kr. Veldig gode å gå i, men skinnet var av en kvalitet jeg ikke skjønner at de ville assosieres med. Idag (ja, har dem fortsatt, men kun for turer til postkassa og søppeldunkene) ser de faen ikke ut. Skinnet er totalt ødelagt over hele skoen.

Nei, ikke bare ser de harry ut, du kaster penger rett ut av vinduet. Heldigvis finnes det mange bedre alternativer! :)

Så for meg joggebukse og wingtips - funky.

Lenke til kommentar

Morn, vurdere å kjøpe meg svarte Lacoste Observe Hi Fur. Hva synes sko-oraklene om disse?

Har faktisk disse skoene. :blush: Kjøpte de i fjor, men min generelle klesstil har utviklet seg en god del bare de siste tre månedene. De er faktisk rimelig gode på kalde dager, og etter en vinter med god behandling ser de nesten nye ut. De er også greit varme, og jeg som som regel går i grå/blå chinos eller jeans sammen med t-skjorte ser de ikke så "seriøse" ut som mange andre vintersko.

Men er fortsatt på utkikk etter noen sko som er finere enn disse, som samtidig er varme. Noen som har noen tips? CAT-boots-lignende greier er rimelig uaktuelle. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...